Geen commentaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Ripley het volgende:
Ze hebben idd wel een beetje die after sex glow
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef yvonne het volgende:
Niemand meer die pic van de tieten en tatouage van prrrrrrrrrrridemeid?!
Ik ben echt geshockeerd nu want ik kende deze nog nietquote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn niet helemaal die je zoekt, maar deze zijn ook best leuk.
Ja, het is inmiddels op.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IS!
En jouw 8ball vertelt mij nog altijd wat ik moet doen..
OH TROUWENS! Ik ga weer naar Zweden, moet ik nog Snuss in zakjes voor je meenemen?
Ik ga binnenkort weer wat werktripjes maken. Neem uit elk land wel zo'n kankercadeau mee zoals m'n sleutelhangerquote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IS!
En jouw 8ball vertelt mij nog altijd wat ik moet doen..
OH TROUWENS! Ik ga weer naar Zweden, moet ik nog Snuss in zakjes voor je meenemen?
Hier had je niet eens meer kinnen, arm ondervoed scharminkel!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net zo goed als mijn onderkinnen.
Maar, om met de Fast Show te spreken: "I'm afraid I was very, very drunk".
Deesjuh! Zonde, ze was wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben echt geshockeerd nu want ik kende deze nog niet
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn niet helemaal die je zoekt, maar deze zijn ook best leuk.
Hoezo weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat nachtelijke topic is weg
Foetsie
Was dat niet op onze mini-meet. Waar ik je in geuren en kleuren vertelde wat ik allemaal met je kleine zusje had gedaanquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hier had je niet eens meer kinnen, arm ondervoed scharminkel!
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
Whahaha! Ik vind die sleutelhanger nog steeds briljant. Heb je hem wel aan je bos hangen?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer wat werktripjes maken. Neem uit elk land wel zo'n kankercadeau mee zoals m'n sleutelhanger.
Damn, ik lijk wel zo dun als PR.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
Die's heel leukquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Tongen met Joog en JK..
STIL!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was dat niet op onze mini-meet. Waar ik je in geuren en kleuren vertelde wat ik allemaal met je kleine zusje had gedaan?
Wat ik zeg, wegquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.
Heb ik van horen zeggen.
Het was ook een leuke avond.quote:
Gohquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da is nie prijdmijd, da is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdeesjuhxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Is ook een serie van met stofzuigerslang.
Heb ik van horen zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whahaha! Ik vind die sleutelhanger nog steeds briljant. Heb je hem wel aan je bos hangen?
In hemelsnaam, waarom doet iemand zoiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Had hem blijkbaar opgeslagen,.
Zonde. Wat een feest, hij kwam verdulle vanuit Limburg naar Hoorn gereden om me op te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik zeg, weg
Ik geloof dat ik de enige ben die wakker was en het volgde
Ik ruilde wel Brechtje tegen je zusje toen!
Je hebt vast te lang naar Deesje en dr stofzuiger gekeken.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie nu ook zo een warm bubbelend gevoel van nostalgie?.
Of heb ik gewoon iets verkeerds gegeten?
Nou bedankt. Het was supergezellig en de foto's bewijzen dat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was ook een leuke avond..
Totdat Daggla de boel weer verpestte..
Noem jij dit gezellig?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou bedankt. Het was supergezellig en de foto's bewijzen dat.
En jij vroeg er om, dus vertelde ik het. Ik had tenminste de goeie uit de V******* familie.
That will suck the life right out of you, indeed.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
Je hebt vast te lang naar Deesje en dr stofzuiger gekeken.
Ik bubbel altijd van jou, Sjee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie nu ook zo een warm bubbelend gevoel van nostalgie?.
Of heb ik gewoon iets verkeerds gegeten?
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Noem jij dit gezellig?
[ link | afbeelding ]
Lieve kijkers, ziet u hoe ik Daggla haat? En hoe smerig hij kijkt?
En het mooiste is nog dat JIJ verantwoordelijk was. Jij. Jijzelf. Jij. Niemand anders. Jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.
Je zusje, J. Dat lieve kleine zusje van je. Keer op keer.
Het gaat nooit meer uit je hoofd.
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik liet haar even zien wat ik met haar zusje had gedaan.
Je zusje, J. Dat lieve kleine zusje van je. Keer op keer.
Het gaat nooit meer uit je hoofd.
Dat kwam natuurlijk door T's's vulva.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?
Omdat het niet beter dan dat kon natuurlijk.. Vraag maar aan d'r.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je de lieve mensen hier ook al verteld dat ze na jou spontaan lesbisch werd?
WHAAHAHAAA! Ja! De vulvagrappen!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door T's's vulva.
Stop. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat het niet beter dan dat kon natuurlijk.. Vraag maar aan d'r.
Of moet ik je even een MSN logje sturen..
Whehehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
T is de überlesbo.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oe! Doe es die plaat boven je CV in full frame schieten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |