JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Ik bedoelde meer, nou ja, laat maar. Ik ben duf van word, excel en cijfertjesquote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vast wel, dat was ergens in 1644 dat zij wat hadden.
Ik had de inruk dat ie zelfs al weer over de volgende heen was inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast wel, dat was ergens in 1644 dat zij wat hadden.
Volgens mij verwar je nu mensen..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
wie heeft er niet iets metNiNi
gehad in die periode
Ik zou nooit boos worden om Fok. Sorry dat ik die indruk gegeven heb, maar ik heb toen in werkelijkheid alleen maar een poging gewaagd de boel te manipuleren om zodoende met een opgeheven hoofd te vertrekken en verongelijkt iedereen behalve mezelf de schuld te geven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.
Dan moet hij idd wegblijven van FOK!, want Niens is hier zo vaak.quote:
It's the American way.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou nooit boos worden om Fok. Sorry dat ik die indruk gegeven heb, maar ik heb toen in werkelijkheid alleen maar een poging gewaagd de boel te manipuleren om zodoende met een opgeheven hoofd te vertrekken en verongelijkt iedereen behalve mezelf de schuld te geven.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, ik haalde hem eerder in dit topic ook nog aan. Briljante foto, ik heb hem zelfs als avatar gehad. Niet lang daarna zat ik weer met Vork in de bus, was erg gezellig.
Dat en ebola.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet hij idd wegblijven van FOK!, want Niens is hier zo vaak..
Anycracky, voor de nieuwsgierigerds, zowel met Nien als met PR gaat het erg goed. Het zijn mijn vrienden.. Twee van de leukste dingen die ik aan FOK! over heb gehouden.
Hier, heb je je dolk terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anycracky, voor de nieuwsgierigerds, zowel met Nien als met PR gaat het erg goed. Het zijn mijn vrienden.. Twee van de leukste dingen die ik aan FOK! over heb gehouden.
Oud en verlept C.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Croupouque het volgende:
En Insomaniac, die was ook altijd zo onbeschrijflijk midden-in-de-nacht-met-een-pijnlijk-harde-schurende-natte-bobbel-in-je-spijkerbroek--huilend-in-een-hoekje-van-de-kamer-ruikend-naar-zeewier-en-slagroom-met-een-verse-aubergine-in-je-kont-wakker-worden sexy. Wat zou er toch van haar geworden zijn?
Ja, daarom lukt die nog welquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
PR weegt 20 kg. schoon aan de haak.
Die ga ik ff zoeken!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Waar Iteejer z'n hand op z'n schouders heeft. TERING!
Alsof je zelf niet weet dat jij het naarste bent wat ik over heb gehouden aan FOK! Als ik terug zou kunnen gaan in de tijd, zou ik er voor zorgen dat ik je NOOIT zou ontmoeten, want er is niemand die ik zo intens haat en veracht als jij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier, heb je je dolk terug.
Die vond ik net in m'n rug.
ohw wacht, ik verwaar haar idd met een ander blond meisje...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je nu mensen..
Ik kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
oepsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
wie heeft er niet iets metNiNi
gehad in die periode
Ik eis erkenning. Ik ben het kwaadaardigste gezwel dat je ooit zal krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet weet dat jij het naarste bent wat ik over heb gehouden aan FOK! Als ik terug zou kunnen gaan in de tijd, zou ik er voor zorgen dat ik je NOOIT zou ontmoeten, want er is niemand die ik zo intens haat en veracht als jij..
MEHEHEHE JAAAAAAAAA! Echt briljant! Alles klopt! De blik van Vork, de blik van Iteejer, de hand, de vlek...quote:
PR is niet zo moeilijk qua slaapplaatsen. Die neemt ook genoegen met een fiets.quote:
Ik heb met Tijn gekust.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:47 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog wel met Tijn gemsnt en ook wat opgeslagen.
08-02-2004: Tijn: Ik ben beter in bed dan alles wat je tot nu toe gehad hebt, zeker weten (H)
Wat een opschepper eigenlijk.
Leuk zeg, al die ouwe files doorspitten.
Het is het mooiste schilderij wat ik ooit heb gemaakt, het kwam recht uit m'n hart.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik eis erkenning. Ik ben het kwaadaardigste gezwel dat je ooit zal krijgen.
Je schilderij hangt nog in m'n kamer, als symbool voor onze haat.
Dat telt niet. Dan heeft iedereen weleens met Tijn gekustquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb met Tijn gekust.. (ZONDER TONG VOOR DE RODDELKONTEN HIER!)
Over lazerus gesproken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb PR helemaal lazerus ooit nog eens onderdak verschaft..
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
Posten!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n soortgelijke foto heb ik nog van Knut en mij.
Echt? Waarom niet gelijk goed dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Over lazerus gesproken.
* Mompelt iets over oor en kots*.
Ik heb ook met R1cksson gemeet en echt teveel wodka gedronken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.
Toch?
Verdulle. Stelletje hoeren.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat telt niet. Dan heeft iedereen weleens met Tijn gekust
Dat zeg ikquote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met Tijn hebben we allemaal gekust, I.
Toch?
Maar hij was ook écht mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is het mooiste schilderij wat ik ooit heb gemaakt, het kwam recht uit m'n hart.
T = Tumor =
Och, gemeet...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb ook met R1cksson gemeet en echt teveel wodka gedronken.
Maarja, wie heeft er niet met R1cksson gemeet.
Wat zit je haar goedquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ].
Voor de oplettende kijker: in mijn borstzakje het "Scribble scribble"-boekje wat ik van FF kreeg..
Omdat ik stiekem IRL een dame ben. (Hm, allicht moet ik dan maar niet vermelden dat ik diezelfde avond met PR halfnaakt onder een dekentje zat... Ik kan het uitleggen, allemaal!)quote:
Ieeeeeuw.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ].
Voor de oplettende kijker: in mijn borstzakje het "Scribble scribble"-boekje wat ik van FF kreeg..
Ze hebben idd wel een beetje die after sex glowquote:
Net zo goed als mijn onderkinnen.quote:
IS!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |