Op ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
Eigenlijk is FF als mod toch niet meer legendarisch? Daarna volgden heel wat meer kortzittende mods, die maar een paar dagen bleven, toch?
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?quote:
Een lief klein onschuldig cerrortje die zn bifi stuurde omdat ie dacht dat dat moestquote:
Volgens mij ben ik ook maar een paar weken moderator geweest, en dan ook nog eens alleen in het weekend.quote:
Oldenzaaltjuhquote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?
En hoe lang heeft Croup er nou uiteindelijk gezeten?
En volgens mij mis ik nog een belangrijk onbelangrijk iemand, iemand die er veeeel sneller mee kapte.Ik heb geen idee wie, maar volgens mij was er wel een.
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Pool het volgende:
FF was het wel erg kort toch?
Tessje was ook wel een legendarisch verhaal ja. Is dat de enige mod die op fok! echt tot een trauma irl gepest is, of is dat met meer figuren gebeurd?
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JKquote:
Correct!quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef IQM het volgende:
Was Oldenzaaljtuh niet vóór FF?
is dit serieus?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.
quote:
Ja! PrivateRyan!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik steek PR nog maar weer eens een keer een veer in zijn reet.
Dát was me nog eens een puike ONZ-mod.
Mijn eerste keer yvonne irl.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JK
Ja, we gaan er weleens op bezoek, de stakker.quote:
Daar had-ie zelfs een kloon voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef yvonne het volgende:
Ja! PrivateRyan!
Kon ook schitterend dronken worden én posten!
"ik heb helemaal geen bril"
Tessje, het enige vrouwelijk lid van de bereden politie dat zelf bereden werdquote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Pool het volgende:
FF was het wel erg kort toch?
Tessje was ook wel een legendarisch verhaal ja. Is dat de enige mod die op fok! echt tot een trauma irl gepest is, of is dat met meer figuren gebeurd?
daar heb ik d'r ook nog een van gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Nuongirl het volgende:
De 1 april grap dat onzin dicht ging en men ging slowchatten in V&A
Wat een bans zijn er toen gevallen
Nuon ookquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar heb ik d'r ook nog een van gehad
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En Croup had al helemaal nooit mod mogen worden. Daar was hij veel te goed voor.Ik vraag me af of hij het ooit leuk heeft gevonden? Croup?
ah owkeej liefquote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, we gaan er weleens op bezoek, de stakker.
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Er klopt echt niks van die lijst.
Zo staat Bupatih er niet in.
Jaquote:
Ik heb zelfs een sticky gemaakt dat je eerst je oude topics vol moest posten voor je een ander opendequote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Nuongirl het volgende:
De 1 april grap dat onzin dicht ging en men ging slowchatten in V&A
Wat een bans zijn er toen gevallen
Jij postte toch ook overduidelijk dat je het níet wilde worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.
Ik zal mijn lid eens kloppend maken. Ik ga Heroes kijken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.
Dat waren de topavonden. Of levende reeksen sluiten, prima nachten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef yvonne het volgende:
Reeksen die overleden waren de nek omdraaien![]()
YVONNE, JE VERGEET SMIKEquote:Op woensdag 3 december 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
De usuals reeks, Gellarboy, Pjederdy,Jarno, MUUS, Ripley, Insomaniac, moi, piemels in HEMA zakken
Posten!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Nouk het volgende:
Ik heb die leuke banner net gevonden met Inso erop, Jogy, PR en Knut.
En veel foto's van r1cksson ook.
Banner zien!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Nouk het volgende:
Ik heb die leuke banner net gevonden met Inso erop, Jogy, PR en Knut.
En veel foto's van r1cksson ook.
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Maar ook de gezellige humor van de nachtelijke truth or dare reeksen met hilarische en voornamelijk schaamteloze foto's (met de foto van Vork en Iteejer als hoogtepunt!), de Valentijnsdag-stunt van Kasta, de FOK!-soap, de meets..
Ja, bedankt, nu zie ik jogy's harige kont weer voor me.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
Met Tizmo en Jerruh in de zandbak..
De meets in SamSam en straalbezopen eindigen in Alphen aan den Rijn.![]()
De meet der meets: De moonmeet.
Jogy die weereens ergens anders tercht kwam omdat ie in slaap gevallen was.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Anosmie het volgende:
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik deed toentertijd alleen maar aan die verkiezing mee voor de aandacht. Maar toen ik het ook daadwerkelijk wérd, wist ik niet hoe snel ik er weer van af moest komen.
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.Steeds net over het randje gaan, en dan weer bij Danny een bloemetje komen brengen en dergelijk om weer unbanned te worden.
Ik mis jouw gruwelijke seksuele escapade-topics met Bioslock ook wel, Inso.
Ik mis in die lijst inderdaad Bupatih, Renmaestro en Stofje. Maar de volgorde zou ik niet weten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt de lijst wijzigen en kloppend maken.
Heeft iemand nog die foto van die tatouage boven d'r tieten?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Anosmie het volgende:
De allereerste Fok!sloerie.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heeft J. harige billen?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jogy die weereens ergens anders tercht kwam omdat ie in slaap gevallen was.
Die harige billen!!!
Xebro :quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Sowieso al die Kasta en Xebro-rellen.Steeds net over het randje gaan, en dan weer bij Danny een bloemetje komen brengen en dergelijk om weer unbanned te worden.
Ik mis jouw gruwelijke seksuele escapade-topics met Bioslock ook wel, Inso.
Die arm om Knut heen is van FF toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tis zwaar verneukte versie maar zo zag ie er ongeveer uit. Leuk he.
Ik kom!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoor![]()
Ik heb vage plannen om die misschien eens te hervatten aangezien ik misschien de komende anderhalve maand een lege extra etage tot mijn beschikking heb
En terecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En toen moest ik je mailen, en toen werd je boos op mij.
Maar geen ONZ-pubers erbij hoorquote:
Jaaaaaaaa! Pittig!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Nouk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tis zwaar verneukte versie maar zo zag ie er ongeveer uit. Leuk he.
O ja, BBD inderdaad niet te vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.
BS-Inso topics waren ook koning, vind ik zelf geheel objectief. Sowieso waren veel BIER! topics vaak pareltjes. Als FF en BS samen op dreef kwamen was het gewoon fijn om te F5-en, hardop te lachen en genieten.
Ik PM Knut, PR en al dat andere oude blauw wel even.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die foto van die tatouage boven d'r tieten?
Kollosaaaaaaaaaaaaal!
Die haalden het niet bij PR, Tijn en MUUS in dronken toestand.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kasta, Xebro en BBD hadden inderdaad mooie stunts.
BS-Inso topics waren ook koning, vind ik zelf geheel objectief. Sowieso waren veel BIER! topics vaak pareltjes. Als FF en BS samen op dreef kwamen was het gewoon fijn om te F5-en, hardop te lachen en genieten.
Jaa klopt, dat was het origineel inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die arm om Knut heen is van FF toch?
Ach, die kin maakt veel goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft J. harige billen?![]()
Nou ja, alles valt te harsen
Swödse degelökhüd.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Croupouque het volgende:
En Insomaniac, die was ook altijd zo onbeschrijflijk midden-in-de-nacht-met-een-pijnlijk-harde-schurende-natte-bobbel-in-je-spijkerbroek--huilend-in-een-hoekje-van-de-kamer-ruikend-naar-zeewier-en-slagroom-met-een-verse-aubergine-in-je-kont-wakker-worden sexy. Wat zou er toch van haar geworden zijn?
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reuniequote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar geen ONZ-pubers erbij hoorAnders kan ik mijn misschien nieuwe pand straks afbreken
ja, de mixmeet!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de mixmeet was ook wel heel tof hoor![]()
Ik heb vage plannen om die misschien eens te hervatten aangezien ik misschien de komende anderhalve maand een lege extra etage tot mijn beschikking heb
Ik zag 'm onlangs op een feestje (quote:
De Kinquote:
Dat ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die haalden het niet bij PR, Tijn en MUUS in dronken toestand.
Ja, want een PR en Tijn on the loose, die slopen niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reunie
Dat wordt nog flink zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeee, zelfde ploeg ongeveer, reunie
Ja, ik spreek hem soms elders nog wel eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag 'm onlangs op een feestje () en hij's nog steeds grappig
Nog steeds niet overquote:
Daarissiealquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, want een PR en Tijn on the loose, die slopen niks.
Zijn keurige jongens.
was het nou de mixmeet dat Tijn blauw in de trein zat (letterlijk!)quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn keurige jongens.
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ja.
Waar is Vork trouwens. Ik mis Vork. En APK, ook al was ie er alleen 's nachts.
Aggos!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[ afbeelding ]
They made me do it, Inso!
shmoop, voor al uw kutklusjes.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn keurige jongens.
Ja, ik weet welke je bedoelt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Yup, ik haalde hem eerder in dit topic ook nog aan. Briljante foto, ik heb hem zelfs als avatar gehad. Niet lang daarna zat ik weer met Vork in de bus, was erg gezellig.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ooh die ene foto van Vork zeg, die was zo verschrikkelijk. Ik zie hem in ene weer voor me.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
PR weegt 20 kg. schoon aan de haak.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Ripley het volgende:Ja, en anders til ik ze gewoon naar bed. Heb ik toen ook gedaan.
Nou ja PR dan, Tijn kan ik niet handlen in mijn eentje of alleen met Yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |