LALALALALALALAAAALAAA..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You don't know the half of it..
EN VERTEL OOK FF DAT ZE VEEL LEKKERDER IS DAN JIJ, J!
Tot in je graf, J. Tot in je graf.quote:
Respwatte?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
Gefeliciteerd Daggla. Je hebt het topic en het ALLERLAATSTE beetje respect wat ik voor je had, om zeep geholpen.
Geil is niet per definitie lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
LALALALALALALAAAALAAA..
IK HOOR JE LEKKER NIEHIET!!!!
Inso is het geilste wijf dat er ooit op Fok! heeft rondgekropen. Jij.. Jij.. Grieks loeder!
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Anosmie het volgende:
LALALALALALALAAAALAAA..
IK HOOR JE LEKKER NIEHIET!!!!
Inso is het geilste wijf dat er ooit op Fok! heeft rondgekropen. Jij.. Jij.. Grieks loeder!
Alles kan stuk, JKquote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.
Das dan ook het enige principe dat ze heeft. Sort of.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze zo mogonaam is.
Geil is ALTIJD lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geil is niet per definitie lekker.
Kijk. Zie je.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geil is ALTIJD lekker.
Lekker is niet altijd geil.
Velderwten zijn lekker. Maar zelfs als je ze in een kinderbadje gooit en je er een obesitas Limbo inzet wordt het nog niet geil.
Een beetje over een seconde later lasers uit de ogen BS zouden komenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OOooeee, met wie zit ik ook alweer te praten.
(zie ook die verachtende blik vanBS
jegens een slapende PP
).
Ja, met de goudblonde lokken van Nouk.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef Ole het volgende:
Zie ik daar Stranger?
Jup!quote:
Zat jij toen nog steeds aan de bar met MUUS?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef Ripley het volgende:
Een beetje over een seconde later lasers uit de ogen BS zouden komen
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zat jij toen nog steeds aan de bar met MUUS?
Jij zit er een gesprek mee te voeren JKquote:Op woensdag 3 december 2008 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar wie is die knakker in het hoekje met wie ik aan het praten ben?
Je kreeg ruzie met Lord Dreamerquote:
Ach, jij, gelly, bosbeetle kotsend op straat, op een gegeven moment haal je ze doorelkaar.quote:
Heatbeeb!!quote:
Vast naar aanleiding van het gijsjes debaclequote:
Deze?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de meet met de fop Romeo?
Die heeft MUUS bekant persoonlijk aan zn pinda de bar uitgeslingerd.
MUUS..
Nitespeedquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heatbeeb!!, was jij er ook T? En kijk nou daarachter.. NJ is dat toch?
*kroeliewoelie*
Rechtsachter HW? Da's NiteSpeed dacht ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*kroeliewoelie*
Uhuh, vlak daarvoor was het mot in de reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vast naar aanleiding van het gijsjes debacle
Oh ja, toen dacht iedereen dat ik 10 euro betaald had aan een volslagen vreemde om te doen alsof hij Sexyromeo was en zo alle vrouwen lastig te vallen. Belachelijk idee natuurlijk, het ging in werkelijkheid maar om 5 euro.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de meet met de fop Romeo?
Die heeft MUUS bekant persoonlijk aan zn pinda de bar uitgeslingerd.
MUUS..
Whehehehehe, ja en dat geweldige topic wat LD daarna opendequote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, vlak daarvoor was het mot in de reeks
Ik ga vrijdag lekker met HW tapasjes etenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*kroeliewoelie*
Dat doodverwenstopic in onze richting. Prachtig idd.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehehehe, ja en dat geweldige topic wat LD daarna opende
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.quote:
Neej. Fop Romeo was een neger die alleen maar bushbush sprak en zelfs na diverse pijnlijke ingrepen van MUUS en mijzelf nog de dwangmatige behoefte had om continu aan onze bips en borstjes te zitten. Toen ging MUUS los.quote:
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat doodverwenstopic in onze richting. Prachtig idd.
WizardDragon?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.
Verdammt, nu ben ik zijn naam ook al vergeten.
Wizarddragon, ofzoiets.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is het homosuele neefje van Shirley.
Verdammt, nu ben ik zijn naam ook al vergeten.
Croup!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja, toen dacht iedereen dat ik 10 euro betaald had aan een volslagen vreemde om te doen alsof hij Sexyromeo was en zo alle vrouwen lastig te vallen. Belachelijk idee natuurlijk, het ging in werkelijkheid maar om 5 euro.
Ja, die.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Croupouque het volgende:
Wizarddragon, ofzoiets.
Er staat er allang één.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden als er ook foto's van NiNi werden geplaatst.
Wat een mooi topicquote:Op woensdag 3 december 2008 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?
EDIT: Jep: Fantopic
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat topic staat toch nog steeds in de GPD-OP?
EDIT: Jep: Fantopic
Toen waren we nog nieuwe kutusers.quote:Stelletje typische gedrochten van de nieuwe generatie Kut-users
Nietus!!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Toen waren we nog nieuwe kutusers..
Boe, met die big-ass tattoo op z'n borst. Ook een hele "typische" user.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef Dagonet het volgende:
Van wie was die vriendin die naar een meet meekwam, tig keer op de foto kwam met elke keer Boe op de achtergrond?
NiNi ook toch?
*kras*quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Anosmie het volgende:
En ik ga even douchen want ik kan het allemaal even niet meer aan.
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik met Muus aan de bar zat?
Had-ie tijdens die meet ook niet enkele doodsbedreigingen jegens FF geuit?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:51 schreef PP. het volgende:
Boe, met die big-ass tattoo op z'n borst. Ook een hele "typische" user.
Niet romantisch hoor, we hebben het wel over HW. En je bent van harte welkomquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!
"HeatBave".quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef Anosmie het volgende:
Neehee, omdat je romantisch aan een Spaans kippenpootje gaat zitten kluiven met HB natuurlijk!
God, als dat toch niet mijn grootste dronken fout ooit is geweestquote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had-ie tijdens die meet ook niet enkele doodsbedreigingen jegens FF geuit?
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.quote:
Jahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, als dat toch niet mijn grootste dronken fout ooit is geweest
En AUB niet die foto mensen. Seriously.
Sorry dat mijn brede schouders de inkijk bijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Dirkh het volgende:
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.
Ik ook van jou yvonne, oudere zuster van mequote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar daar zit iemand met een veuls te grote bril voor. Geen inkijk en dergelijke door de brilmans.
Jahaaaa mensen, Sjee was er live bij!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi was die tijd.
Prima foto! Kan er wel bijdehante opmerkingen over maken, maar ik kan straks weer tegen een heks aanliggen en doen alsof... (vul zelf maar in)quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nini kijkt in.
Die Leila-dinges?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:13 schreef Nouk het volgende:
Zijn er ook nog foto's van die ene chick die toen een trio met FF heeft gedaan? Je weet wel JK.
Jaaaa, zo heeette ze! Zoenen in de Burger King gingen ze toen. Leuk men.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Jij bent soms net Henk van der Meyden, JKquote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Lalalieda?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Lolaaaaalalaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Leila-dinges?
Met d'r aarbeitasje?
Ja, voor sommige nutteloze dingen blijkt mijn brein uitermate geschikt.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef Ripley het volgende:
Jij bent soms net Henk van der Meyden, JK
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef Nouk het volgende:
Jaaaa, zo heeette ze! Zoenen in de Burger King gingen ze toen. Leuk men.
Nee hoor, dat is nergens goed voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Ik zou bijna de piemel van stinkie posten nu.
Oh kut. Nou, wijs hem maar niet op dit topicquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.
Da's idd een klassieker.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Ik ben nog steeds in shock van deesje, de piemel van stink zo geie kan ik echt niet aan hoor. Bovendien is die nu zo geluukig getrouwd en vader enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef Nouk het volgende:
Heeft ie toch netjes geregeld, dacht ik zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze FF had ontknaapt, maar niet dat dat gelijk door een trio was.
Wat zeg jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog steeds in shock van deesje, de piemel van stink zo geie kan ik echt niet aan hoor. Bovendien is die nu zo geluukig getrouwd en vader enzo
ja, ik had even mijn touch dinges op mijn laptop aangeraakt kennelijkquote:
Ik merk ook dat ik wat dit soort dingen betreft werkelijk alles (en meer) weet, terwijl ik dingen die er echt toe doen zó vergeten ben. Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, voor sommige nutteloze dingen blijkt mijn brein uitermate geschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |