Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spellingquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spelling
Zelfde humorquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spelling
OV is nooit leukquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bepaalde mensen die voordringen bij de bus![]()
Mensen die op je tas gaan zitten, ben je scheel ofzo![]()
Enquetes in de bus
Of mensen die naast je gaan zitten en extra breed gaan zitten, zodat je tussen hun en het raam wordt gedruktquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Enquetes in de bus
Njet.quote:
Jah we lijken zo op mekaarquote:
Slechte dus.quote:
Ik was bang dat ik klapjes kreeg, dus ik heb mn stomme bek maar gehoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
OV is nooit leukheb je ze er op aan gesproken?
Kut andere moest T_C zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Cyber heeft de zelfde hhumor als cyber, wat een toeval.
Heerlijk knusquote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Of mensen die naast je gaan zitten en extra breed gaan zitten, zodat je tussen hun en het raam wordt gedrukt
Knus? Niet als het stinktquote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk knus![]()
Maar helaas herkenbaar
Shit, die heb ik nét weggegooid.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie hier heeft heel toevallig een samenvatting van de lesbrief europese samenwerking?
Kwart over 3 + 8 uur huiswerkklas.quote:
je broer was baasquote:
Mensen met hun tas naast zich als het druk isquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Enquetes in de bus
Nee Carglas repareert carglass ....quote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef Jenglejack het volgende:
Weet je wat een klote reclame is op de radio :
Dat je zo'n loeder heel dramatisch hoort huilen, en dat zo'n gozer dan zegt dat ze een woestijn nog wel onder water kan krijgen. Van heineken geloof ik. HOEREN RECLAME !
Ik heb helaas vaak zogeheten uurtjes bij ons op school, en dat is 7+8+9e uurquote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwart over 3 + 8 uur huiswerkklas.
Lekker drie meter uit je bek stinken, s ochtends...quote:
HAHA FAIL DAT HEB IK DUS NOOOOOOOOIT!!!1111quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb helaas vaak zogeheten uurtjes bij ons op school, en dat is 7+8+9e uur
Wanneer komt de geliefde, bekende, fabelachtig goede legendarisch niet SC kaste?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen met hun tas naast zich als het druk is
Bij ons tot 4u, maar bij uurtjes gaan ze een half uur langer doorquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee Carglas repareert carglass ....
Je hebt toch een mond gekregen, of niet soms...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen met hun tas naast zich als het druk is
En dan ook nog een gesprek met je aangaan over het feit, dat de bus altijd laat is.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker drie meter uit je bek stinken, s ochtends...
Negatieve dingen blijven beter hangen...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
![]()
Waarom zijn reclames tegenwoordig bijna niet meer leuk ?
Vroeger kon ik nog wel eens lachen om een reclame, nu is dat echt zeer zelden..
Stel je niet aan, je weet dat het druk is en dat de kans groot is dat er iemand naast je komt zitten en toch hou je bewust de plaats bezet met een tas. Ronduit asociaal.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt toch een mond gekregen, of niet soms...
zeer tof persoonquote:
Binnenkort.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
Wanneer komt de geliefde, bekende, fabelachtig goede legendarisch niet SC kaste?
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA FAIL DAT HEB IK DUS NOOOOOOOOIT!!!1111![]()
Inderdaad, er is niets mis mee om elkander om de zoveel tijd eens goed de waarheid te vertellen!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef Jenglejack het volgende:
Het valt me op dat mensen veel te lief/laf zijn tegen mensen.
Dat is nou ook nog de echte redenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Negatieve dingen blijven beter hangen...
Nog speciale redenen voor of gewoon omdat het kán?quote:
Vandaar er tegenwoordig meer emo's + sub-droevige culturen zijn..quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Negatieve dingen blijven beter hangen...
Je hoeft niet te antwoordenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
En dan ook nog een gesprek met je aangaan over het feit, dat de bus altijd laat is.Terwijl jij rustig naar je muziek wil luisteren
bij ons ook. Ik heb heel wat uurtjes nagebleven om nutteloze dingenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingen![]()
- Tassen niet op bepaalde plekken
- Roken op bepaalde plekken (ja dat is buiten) (nee ik rook niet, maar anderen)
- Fiets op verkeerde plekken neerzetten (waarna je fiets ook nog word gejat door de school en je hem mag ruilen voor uurtjes)
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vandaar er tegenwoordig meer emo's + sub-droevige culturen zijn..
Das waar maar ik maak altijd de fout om 1 keer terug te antwoordenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet te antwoorden
Zoals een echte baas dat hoort te doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, er is niets mis mee om elkander om de zoveel tijd eens goed de waarheid te vertellen!
Dat is asociaal jij verwacht toch ook antwoord als je wat vraagtquote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet te antwoorden
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNEDquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
ik ga vanavond met 2 smaatjes sinterklaasinkopen doen
Jij vindt zeker dat de mensen aan de raamkant moeten zitten, ipv aan het gangpad.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je weet dat het druk is en dat de kans groot is dat er iemand naast je komt zitten en toch hou je bewust de plaats bezet met een tas. Ronduit asociaal.
picsquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Je zus en ma ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Dat is wel fail. Wij hoeven eigenlijk nooit huiswerkklas dingen te doenen. Meestal corvee als je stout was. Maar huiswerkklas kan wel maar moet je zelf voor inschrijven als je problemen hebt.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingen![]()
- Tassen niet op bepaalde plekken
- Roken op bepaalde plekken (ja dat is buiten) (nee ik rook niet, maar anderen)
- Fiets op verkeerde plekken neerzetten (waarna je fiets ook nog word gejat door de school en je hem mag ruilen voor uurtjes)
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij vindt zeker dat de mensen aan de raamkant moeten zitten, ipv aan het gangpad.![]()
Verder kan er gewoon normaal gecommuniceerd worden en dan ben ik best bereid om een plaatjes op te schuiven.
Ja en dan in de H&M stranden in de pashokjes.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dit woont in zoetermeer.
Spuit 11.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Al vanaf donderdag niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Gaat wel, 2 zussenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je zus en ma ?
*sorry inkopper
Leuke dames ?
Sinterklaasinkopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Ja ik had je ook al wel zien posten. Maar ik dacht er helemaal niet bij na dat je gebanned was.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zat toch bijna een kern van waarheid in.Veel plezier.
Ik ben weg, later
Laterquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben weg, later
quote:
quote:
Te veel bijdehandjes geslikt?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM, aangenaam. Ik post al een aantal delen mee hier.
Goeden avond baasquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De invloed van de media....
Oh dear godquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef Jenglejack het volgende:
Zoals een echte baas dat hoort te doen.![]()
Nee maar echt, als je ze dan vraagt of ze last van je hebben glimlachen ze als een koe zonder tanden en zijn ze wazig. Zeg dan godverdomme dat je me lipkanker wenst, en of ik <insert fout gedrag> niet meer wil doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Te veel bijdehandjes geslikt?naam van die slet ouwe
Geen zussen van mij hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben weg, later
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Walibiquote:
Kipfilet met champignons, lof (je weet wel de groente) en een aardappelschotel.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga bruine bonensoep eten! jij?
Klinkt lekker, tot aan de lofquote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kipfilet met champignons, lof (je weet wel de groente) en een aardappelschotel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kipfilet met champignons, remlof(je weet wel die mod) en een aardappelschotel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks dan lof.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
remlof.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor andere lof heb je dan nog meer???
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die kangoeroes doen me ergens anders aan denken!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK WIL OOK!!11!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef gers het volgende:
[..]
[/quote
HAHA FAILQUOTE VAN GERS
EN NU DUS VAN MIJ!
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga lasagna eten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik gaf ook enkel een voorzet om dit topic een pedo-kick te geven!
Fail!quote:
Zo kan je er overal wel 1 van maken.quote:
quote:
Je kan toch zelf kopen?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
Ik wil wiet rokenmaar dat heeft een vriend van me en die is aan het werk
Zo foutquote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
Deze kan natuurlijk niet ontbreken!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke schoenen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is van mij, dat is het ergste.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je kan toch zelf kopen?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef Cyberzone het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef Cyberzone het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef gers het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:28 schreef IQM het volgende:
[..]
IK WIL OOK!!11!![]()
![]()
/quote]
LEUK DOE MEE@!1212!@@1@!
[/quote
Oké, ik doe mee, ik doe mee!![]()
Dit is zó leuk!!!
![]()
![]()
/quote]
DIT IS ZOOOOOO LEUK@!!@2!2112!@@!![]()
![]()
![]()
/quote]EN NU IK WEEEEEEEEEEERRRRRRR![]()
[/quote
hihi dit is echt leuk
[/quote![]()
/quote]DIT IS ZÓ PWN JONGENS!!!1 KEEP UP THE GOED WURK!!!11
[/quote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/quote]ahahahaha
owzoquote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Gupje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef Cyberzone het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef Cyberzone het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef gers het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IK WIL OOK!!11!![]()
![]()
/quote]
LEUK DOE MEE@!1212!@@1@!
[/quote
Dit is zó leuk!!!
![]()
![]()
/quote]
![]()
![]()
[/quote
hihi dit is echt leuk
[/quote![]()
[/quote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/quote]
Ik mis 4ebe in deze quote
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef Devvie het volgende:
Boh ik zat net bij sinterbaas in de trein
Ik wil ook pepernotenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
hey
sinterklaas in de treinmet pieterbazen, hendig lekkere pepernoten
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:56 schreef Devvie het volgende:
Frituurpan moet aan maar het is verdomd koud buiten. Mn moeder is er niet om even de stekker in het stopcontact te stoppen![]()
ga eensch ander werk zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik wil ook pepernotenOp me werk vreten ze alles op
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
ga eensch ander werk zoeken
geen pepernoten
geen fok
schaam je!
ik moest lachenquote:
ik vind hem geniaalquote:
quote:
Hij is ook geniaal en ik moest keihard lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ik vind hem geniaal![]()
![]()
Bijna alles van pedobear eigenlijk
quote:
Dat is ook een beroemd plaatje, dat meisje zat er helemaal onder ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 18:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
whehehehe....deze foto krijg je ook als je zoekt op napalm, alleen dan zonder beer....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:03 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hij is ook geniaal en ik moest keihard lachenmaar het moraal van het topic moet hoog blijven
![]()
Je vind me ogen mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 18:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HET MORAAL?!!?!?!?!?! HET FOKKING MORAAL?!?!?!?!!?!? EN WAS DAT DAN WEL NIET IN JOUW MOOIE BLAUWE OGEN????@!!@!@!@!@
Een open vraag.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor vraag?
Koudquote:Op woensdag 3 december 2008 18:16 schreef Faalhaas1 het volgende:
Mênnus, dadelijk naar voetbal.
Goedenavond jongens!
hoiwiebenjij?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:16 schreef Faalhaas1 het volgende:
Mênnus, dadelijk naar voetbal.
Goedenavond jongens!
Je woont in een kartonnen doos?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit binnen en ik vries al bijna deaud.
Nee,remlof gaat je idd niet leuk vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Dat gaat remlof niet leuk vinden..
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Dat gaat remlof niet leuk vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is mijn vriend...
nah, alleen wat pedo'bearsquote:Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe is het hierheb ik nog wat gemist?
Mjoah, al heb ik nog steeds geen idee wie je bentquote:Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik even op een drukkker moment terug komen
er zijn 3 of 4 opties.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjoah, al heb ik nog steeds geen idee wie je bent
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjoah, al heb ik nog steeds geen idee wie je bent
quote:
quote:
Nooit dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef yvonne het volgende:
Maar weest gerust, hij komt terug mocht ONZ ooit weer leuk worden..
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:43 schreef Cyberzone het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 december 2008 17:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[quote]Op woensdag 3 december 2008 17:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK WIL OOK!!11!![]()
![]()
/quote]
LEUK DOE MEE@!1212!@@1@!
[/quote
Dit is zó leuk!!!
![]()
![]()
/quote]
![]()
![]()
[/quote
hihi dit is echt leuk
[/quote![]()
[/quote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()