Stel je niet aan, je weet dat het druk is en dat de kans groot is dat er iemand naast je komt zitten en toch hou je bewust de plaats bezet met een tas. Ronduit asociaal.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt toch een mond gekregen, of niet soms...
zeer tof persoonquote:
Binnenkort.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
Wanneer komt de geliefde, bekende, fabelachtig goede legendarisch niet SC kaste?
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA FAIL DAT HEB IK DUS NOOOOOOOOIT!!!1111![]()
Inderdaad, er is niets mis mee om elkander om de zoveel tijd eens goed de waarheid te vertellen!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef Jenglejack het volgende:
Het valt me op dat mensen veel te lief/laf zijn tegen mensen.
Dat is nou ook nog de echte redenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Negatieve dingen blijven beter hangen...
Nog speciale redenen voor of gewoon omdat het kán?quote:
Vandaar er tegenwoordig meer emo's + sub-droevige culturen zijn..quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Negatieve dingen blijven beter hangen...
Je hoeft niet te antwoordenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
En dan ook nog een gesprek met je aangaan over het feit, dat de bus altijd laat is.Terwijl jij rustig naar je muziek wil luisteren
bij ons ook. Ik heb heel wat uurtjes nagebleven om nutteloze dingenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingen![]()
- Tassen niet op bepaalde plekken
- Roken op bepaalde plekken (ja dat is buiten) (nee ik rook niet, maar anderen)
- Fiets op verkeerde plekken neerzetten (waarna je fiets ook nog word gejat door de school en je hem mag ruilen voor uurtjes)
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vandaar er tegenwoordig meer emo's + sub-droevige culturen zijn..
Das waar maar ik maak altijd de fout om 1 keer terug te antwoordenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet te antwoorden
Zoals een echte baas dat hoort te doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, er is niets mis mee om elkander om de zoveel tijd eens goed de waarheid te vertellen!
Dat is asociaal jij verwacht toch ook antwoord als je wat vraagtquote:Op woensdag 3 december 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet te antwoorden
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNEDquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
ik ga vanavond met 2 smaatjes sinterklaasinkopen doen
Jij vindt zeker dat de mensen aan de raamkant moeten zitten, ipv aan het gangpad.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je weet dat het druk is en dat de kans groot is dat er iemand naast je komt zitten en toch hou je bewust de plaats bezet met een tas. Ronduit asociaal.
picsquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Je zus en ma ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Dat is wel fail. Wij hoeven eigenlijk nooit huiswerkklas dingen te doenen. Meestal corvee als je stout was. Maar huiswerkklas kan wel maar moet je zelf voor inschrijven als je problemen hebt.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij ons geven ze uurtjes om de raarste dingen![]()
- Tassen niet op bepaalde plekken
- Roken op bepaalde plekken (ja dat is buiten) (nee ik rook niet, maar anderen)
- Fiets op verkeerde plekken neerzetten (waarna je fiets ook nog word gejat door de school en je hem mag ruilen voor uurtjes)
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij vindt zeker dat de mensen aan de raamkant moeten zitten, ipv aan het gangpad.![]()
Verder kan er gewoon normaal gecommuniceerd worden en dan ben ik best bereid om een plaatjes op te schuiven.
Ja en dan in de H&M stranden in de pashokjes.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dit woont in zoetermeer.
Spuit 11.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Al vanaf donderdag niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Gaat wel, 2 zussenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je zus en ma ?
*sorry inkopper
Leuke dames ?
Sinterklaasinkopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Ja ik had je ook al wel zien posten. Maar ik dacht er helemaal niet bij na dat je gebanned was.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zat toch bijna een kern van waarheid in.Veel plezier.
Ik ben weg, later
Laterquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zat toch bijna een kern van waarheid in.Veel plezier.
Ik ben weg, later
quote:
quote:
Te veel bijdehandjes geslikt?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM, aangenaam. Ik post al een aantal delen mee hier.
Goeden avond baasquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De invloed van de media....
Oh dear godquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De invloed van de media....
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef Jenglejack het volgende:
Zoals een echte baas dat hoort te doen.![]()
Nee maar echt, als je ze dan vraagt of ze last van je hebben glimlachen ze als een koe zonder tanden en zijn ze wazig. Zeg dan godverdomme dat je me lipkanker wenst, en of ik <insert fout gedrag> niet meer wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |