Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spellingquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spelling
Zelfde humorquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zou je huiswerk goed doen, vooral Nederlandse spelling
OV is nooit leukquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bepaalde mensen die voordringen bij de bus![]()
Mensen die op je tas gaan zitten, ben je scheel ofzo![]()
Enquetes in de bus
Of mensen die naast je gaan zitten en extra breed gaan zitten, zodat je tussen hun en het raam wordt gedruktquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Enquetes in de bus
Njet.quote:
Jah we lijken zo op mekaarquote:
Slechte dus.quote:
Ik was bang dat ik klapjes kreeg, dus ik heb mn stomme bek maar gehoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
OV is nooit leukheb je ze er op aan gesproken?
Kut andere moest T_C zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Cyber heeft de zelfde hhumor als cyber, wat een toeval.
Heerlijk knusquote:Op woensdag 3 december 2008 16:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Of mensen die naast je gaan zitten en extra breed gaan zitten, zodat je tussen hun en het raam wordt gedrukt
Knus? Niet als het stinktquote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk knus![]()
Maar helaas herkenbaar
Shit, die heb ik nét weggegooid.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie hier heeft heel toevallig een samenvatting van de lesbrief europese samenwerking?
Kwart over 3 + 8 uur huiswerkklas.quote:
je broer was baasquote:
Mensen met hun tas naast zich als het druk isquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Enquetes in de bus
Nee Carglas repareert carglass ....quote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef Jenglejack het volgende:
Weet je wat een klote reclame is op de radio :
Dat je zo'n loeder heel dramatisch hoort huilen, en dat zo'n gozer dan zegt dat ze een woestijn nog wel onder water kan krijgen. Van heineken geloof ik. HOEREN RECLAME !
Ik heb helaas vaak zogeheten uurtjes bij ons op school, en dat is 7+8+9e uurquote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwart over 3 + 8 uur huiswerkklas.
Lekker drie meter uit je bek stinken, s ochtends...quote:
HAHA FAIL DAT HEB IK DUS NOOOOOOOOIT!!!1111quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb helaas vaak zogeheten uurtjes bij ons op school, en dat is 7+8+9e uur
Wanneer komt de geliefde, bekende, fabelachtig goede legendarisch niet SC kaste?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen met hun tas naast zich als het druk is
Bij ons tot 4u, maar bij uurtjes gaan ze een half uur langer doorquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee Carglas repareert carglass ....
Je hebt toch een mond gekregen, of niet soms...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen met hun tas naast zich als het druk is
En dan ook nog een gesprek met je aangaan over het feit, dat de bus altijd laat is.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker drie meter uit je bek stinken, s ochtends...
Negatieve dingen blijven beter hangen...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
![]()
Waarom zijn reclames tegenwoordig bijna niet meer leuk ?
Vroeger kon ik nog wel eens lachen om een reclame, nu is dat echt zeer zelden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |