Jij weet ook niet wat je wil.quote:
Misschien zijn alle kastelen wel bezetquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil.Dadelijk wil je nog in een villa wonen in plaats van een kasteel.
Dan bestormen we er gewoon één.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zijn alle kastelen wel bezet
De Trannycat Dollsquote:
Complementair for the win, jeweets.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GOED IDEEEEEEEEEEdat ik hier zelf niet op gekomen ben
!
Omdat er alleen maar geslowchat werd! Het hele topic werd zo om zeep geholpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
IQM, waarom gooi je het vorige topic dicht?Wat ben je nu voor een kutmod.
Die fase zijn we wel voorbij tochquote:Op woensdag 3 december 2008 14:42 schreef Lakitu het volgende:
En de TT is misleidend, ik had jonge meisjes verkleed als poesjes verwacht.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blijf voor de rest van m'n leven in die fase.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die fase zijn we wel voorbij toch?
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:42 schreef Lakitu het volgende:
En de TT is misleidend, ik had jonge meisjes verkleed als poesjes verwacht.
GEIL ZEGquote:
Ik zal voor eeuwig houden van degene die zoiets voor mij breitquote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Kijk eens wat oma voor me gebreid heeft.
[ afbeelding ]
Kleintje.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Kijk eens wat oma voor me gebreid heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal voor eeuwig houden van degene die zoiets voor mij breit
I'm gonna make ittt mineeeeeeeeee!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
And I am finally there
And all the angels they'll be singing
Ah la la la I la la la I
la la la la love this
Yes, I'll make it all mine!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'm gonna make ittt mineeeeeeeeee!
Kutnummer.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
And I am finally there
And all the angels they'll be singing
Ah la la la I la la la I
la la la la love this
Iz that sum Miley?quote:
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik jullie verlaten.De wereld heeft me nodig.
Niet zo onaardig.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!
En terecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, ik heb m heel hard aan in de klasen mn lerares is mee aan t zingen
.
Dude.quote:
Iedereen heeft de wereld nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!
Ciao!quote:Donderdag
15.30 - 17.30: Vormgeving, Q003
Vrijdag:
09.30 - 11.30: Fotojournalistiek, F225
12.30 - 14:30: Recenseren, D246
Het is de waarheidquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is de waarheid! We hebben toch allemaal de wereld nodig of niet dan
?
Maar ehhh mn les is af, dus ciao!
Een bt`je?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef IQM het volgende:
Shit, ik heb zojuist een Bt'je gedaan. Ik haat mezelf. [ afbeelding ]
Je hebt naaktfoto's van jezelf naar Jitzzze gestuurd?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef IQM het volgende:
Shit, ik heb zojuist een Bt'je gedaan. Ik haat mezelf. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt naaktfoto's van jezelf naar Jitzzze gestuurd?
Godver, ik ben wel ziekquote:Op woensdag 3 december 2008 15:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mennus vervelen, en lol zo mennus ziek ben jeniet
Je bent nooit te ziek om te blowen ..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je bent naar school geweest vandaagJe hebt geblowed vandaag
Enorm ziek
NG wel want die wil niet mee vanavondquote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je bent nooit te ziek om te blowen ..
NG, hoe durf jequote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG wel want die wil niet mee vanavond
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen isquote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
NG, hoe durf je![]()
Ga op zijn minst mee om de sferen te beleven. Beter dan thuis huilen in bed.
2equote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een lastige vraag.
Ben je nou slet omdat je breezer drinkt, of drink je nou breezer omdat je slet bent?
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen is
Maar Amersfoort is 100x beter
Omdat:
daar betere wiet is,
je daar in een loungehoek tv kan kijken
m`n pa als waut in harderwijk werkt
Wie z`n pa?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
er staat de paps van skaffa hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
Oh damn, wist ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
Dat is iedereenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
lekker binnen blijvenquote:
NG luistert sowieso nooitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
Is niet het meest slimmequote:Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?
Maar da's logischquote:
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boetequote:Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik had in een doosje wat wiet/shag mix gestopt, want die paste niet meer in de joint. En dat doosje had ik op een plank gelegd. Kijkt mijn vader uiteraard in dat bakje toen hij op zoek was naar plectrums.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG luistert altijd naar mij, net als zijn vriendin.
Kreeg je een preek?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boete
Ik zo van ''YES'' maar toen werd er wel een aantekening in pc gemaakt en dat zag papsie wel
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terugquote:
Ah kijk, daar heb ik dan wel weer respect voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is iedereenalleen de één wat meer bewust dan de ander.
En tjah weet ik niet me dunkt dat z`n interesses er liggen![]()
Maar hij loopt niet op straat, hij is een grote baas in het politie leven
Alleen als zo`n straatpauper me ziet krijg ik geen boete maar een wel een aantekeningen dat kan hij wel zien
Post zelf foto'squote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
let je op voor bejaardenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terug
De brutaliteit, dat je dat durft te vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Ja tuurlijkquote:
Vind ik niet nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
Het 2dequote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?
das engquote:Op woensdag 3 december 2008 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Vanochtend zo'n bejaarde tegen mij vanuit het niets: de bus komt over twee minuten.
*Komt de bus al om het hoekje rijden...
![]()
Nee, ik ben mondig aangelegt en heel creatief met geloofwaardige smoesjesquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kreeg je een preek?
Die van mij haalde z'n schouders op. Volgens mij dacht hij dat het wierook was ofzo.
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De brutaliteit, dat je dat durft te vragen
Jordy? Ben jij dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.![]()
Gaarne een beknopte beschrijving.
wij wel.quote:
ik dacht dat men met een g was ''meng''quote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Het is rot -koud, buiten, jaquote:
MÊNNUS KOUDquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is rot -koud, buiten, ja
Niet normaal men.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je waar het koud is...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeistquote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Ja, maar ik kan dat niet uitspreken enzoquote:
Nou...quote:
Alleen paupers heten wesleyquote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg net: "Wesley".
Ik hopelijk vanaaf rond half acht. Nu van nieuw vennep terug naar heemskerk.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeist
Ik draag geen sjaal omdat ik gevoelig ben voor keelontsteking.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vond het wel tof weer, helemaal helder (nu niet meer helaas) blauw.
Met een dikke sjaal en goede handschoenen is het prima te doen.
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:49 schreef Gupje het volgende:
En wat loopt iedereen te klagen, blauwe hemel hier en aangename temperatuur.
De hele dag al
Neeeheeee, als ze om een jas vragen...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pas als ijsberen het koud hebben, dan is het pas koud
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeheeee, als ze om een jas vragen...
DIJENKLETSER ..... !!!!
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.
quote:
Ik wil wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie gaat er mee naar het noorden van noorwegen/finland/zweden om die mooie kleuren in de lucht te spotten?![]()
Ik denk dat jitzze gijs ofzo heetquote:Op woensdag 3 december 2008 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Neen, alleen hosselaars en barbaren..
Giovanni is een pauper naam. Of frits..
Was jij nou degene met zo'n josti-afdeling?quote:
Zolang ik niet bibber is het voor mij aangenaamquote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik denk dat jitzze gijs ofzo heet
Dan zullen we jou even invriezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zolang ik niet bibber is het voor mij aangenaam
Ja, maar deze kende ik nog nietquote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij nou degene met zo'n josti-afdeling?
Die ging meezingen enzo?
En engelstalige liedjes ombouwen naar Nederlandstalig?
En dan ga ik in 2100 vertellen hoe fok van vroeger er uit zagquote:Op woensdag 3 december 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zullen we jou even invriezen.
Ikquote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Want jij heet Reinier ?
Of je vriend ?
Nee, we mieteren je van een gebouw zodat je uiteenspat.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dan ga ik in 2100 vertellen hoe fok van vroeger er uit zag
Zeg Denise, waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet Anne.
Voor het geval dat mensen denken dat ik Denise heet ofzo.
Not all of them, maar wel veel dat kloptquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee+iedereen noemt je rl ook Gupje
Nohh... je weet dat het binnenkort kerst is heh?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar deze kende ik nog niet
En dat meezingen en vertalen is nog steeds zo
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, we mieteren je van een gebouw zodat je uiteenspat.
BWEHEHEHE
Als jouw voornaam wesley is, dan is verdere argumentatie overbodigquote:Op woensdag 3 december 2008 16:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hele mooie stelling ik mis slechts een argumentatie
Ik nietquote:
Oh ja, fuck, dat is waar ook. Dat wordt echt de ergste periode van het jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh... je weet dat het binnenkort kerst is heh?
Whahaha, en ik kende een anne (geen grap) die hardcore gothic was.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ken(de) een Wesley, maar dat is een snijdende emo.Hij zal wel dood zijn ofzo
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, dat is waar ook. Dat wordt echt de ergste periode van het jaar
Ik moet een mp4 speler hebben.
Dat wordt ik ook elke dag. Tot grote spijt van mn vriendin. Ik kom dus elke dag helemaal pissed thuisquote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Ik zou echt zo stront -sacharijnig worden van al die blije collega's
Hoe zie je dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is je naam op live trouwens zie net dat je 360 hebt?
Dat van mij was ook geen grapquote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Whahaha, en ik kende een anne (geen grap) die hardcore gothic was.
HAHA FRIESquote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, sukkel. Dat is een friese naam
Wieso dat dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
mijn naam is ook fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je teveel gepwnt?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
Heequote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
HEE BP!
gingerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Nee, ik ben niet fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Ja, daar was ook alles mee gezegtquote:
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegevenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar komt u friese naam dan vandaan?
Mn naam is wel fries. En ik ben Westfries. Hoewel ik in delft geboren ben en tot mijn 7e ofzo in utrecht gewoond hebquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Silentalarm? Heb jij heeeel toevallig een kaartje voor Rise Against over?
Jij bent emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet kotsen van alles wat EMO genoemd wordt.
Nee Rise Against is goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
linkquote:
Zijn die fries of voorouders?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heul toevallig waarschijnlijk niet. Tenzij een van mij vrienden niet meer kan tegen die tijd ofzo. Maar dat zal denk ik wel niet. Zijn ze nu uitverkocht dan?
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.![]()
Maar mijn vrienden kochten ze al fucking snel.Vorige keer kon je ze nog gewoon aan de kassa kopen op de dag zelf, dus ik dacht dat ik ze in januari kon komen, maar helaasch.
Klinkt logisch, opzich...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Rise against is niet emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Dat bepaal ik wel, aan de hand van een foto.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Geen dame.
My chemical romancequote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Je maakt me depressief. Nu begin ik alweer te snijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom scheld je? Ga jezelf snijden, emo.
Ik wil niet 2x zo veel betalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?
hoeveel waren die kaartjes ook alweer?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil niet 2x zo veel betalen.
Dankje.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
T_C, mennus geile bril heb je op, in je fobo.
20.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeveel waren die kaartjes ook alweer?
Sowieso GnRquote:
quote:
Finding nEMO HAHAhahah!h11h1h!!!1!!1 UBER LOLZquote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Invaders Must Die 02-03-2009quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Kwam deze tegen, volgens mij zit er wel nieuw album aan te komen
The prodigy is mijn alltime favo formatie ooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Kwam deze tegen, volgens mij zit er wel nieuw album aan te komen
En dan mag je niet zeggen dat iemand er lief uit ziet?quote:
Lichtelijk aangeschoten + Prodigy + Vuige sex =quote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
The prodigy is mijn alltime favo formatie ooit.![]()
![]()
Nee, dat mag nooit meer...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat iemand er lief uit ziet?
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Lichtelijk aangeschoten + Prodigy + Vuige sex =
Ligt gevoelig bij dames he, jaloezie enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat mag nooit meer...
Wou je wetje leggenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Fokkers daten loopt altijd slecht af.
Waar?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je kan de nieuwe single LEGAAL gratis downloaden ergens.
Elke man/jongen die een vriendin heeft praat ook met zijn vrienden over geile wijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat mag nooit meer...
Vooroordelen zeg ik je !!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke man/jongen die een vriendin heeft praat ook met zijn vrienden over geile wijven.
Oh dat was ik even vergeten...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ligt gevoelig bij dames he, jaloezie enzo
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:
Johny Deppquote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Johny Dep![]()
Orlando Bloom![]()
![]()
Brad Pitt![]()
![]()
Ja maar dan krijgen ze wel een vieze blik van hun vriendin !?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.
Dat was serieus...quote:
Zou ik ook zeggenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Laat maar van heb gevonden of laat maar van
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijpquote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er hangt een pirates poster van Johnny boven m'n bed. Naast de kermit poster.
Ik zou geen date met ze willen hebben.quote:
Mijn muren hangen vol. Met de vaagste shit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijp
Het fobo, het.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij postquote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij post
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou geen date met ze willen hebben.
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
IK geloof jequote:
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
Mooiquote:
Speed pasta op je moederbord smeren !!1 lolzorzcopterfuckbrainlolcock.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?
Moet je hem ff bij mij brengen + die kilo speed regel ik dat wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk? Nog zo laat.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.
Wiesda"?quote:
Als je hem een kilo geeft kan de electronenstroom het niet bijhouden.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |