Jij weet ook niet wat je wil.quote:
Misschien zijn alle kastelen wel bezetquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil.Dadelijk wil je nog in een villa wonen in plaats van een kasteel.
Dan bestormen we er gewoon één.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zijn alle kastelen wel bezet
De Trannycat Dollsquote:
Complementair for the win, jeweets.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GOED IDEEEEEEEEEEdat ik hier zelf niet op gekomen ben
!
Omdat er alleen maar geslowchat werd! Het hele topic werd zo om zeep geholpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
IQM, waarom gooi je het vorige topic dicht?Wat ben je nu voor een kutmod.
Die fase zijn we wel voorbij tochquote:Op woensdag 3 december 2008 14:42 schreef Lakitu het volgende:
En de TT is misleidend, ik had jonge meisjes verkleed als poesjes verwacht.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blijf voor de rest van m'n leven in die fase.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die fase zijn we wel voorbij toch?
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:42 schreef Lakitu het volgende:
En de TT is misleidend, ik had jonge meisjes verkleed als poesjes verwacht.
GEIL ZEGquote:
Ik zal voor eeuwig houden van degene die zoiets voor mij breitquote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Kijk eens wat oma voor me gebreid heeft.
[ afbeelding ]
Kleintje.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
Kijk eens wat oma voor me gebreid heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal voor eeuwig houden van degene die zoiets voor mij breit
I'm gonna make ittt mineeeeeeeeee!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
And I am finally there
And all the angels they'll be singing
Ah la la la I la la la I
la la la la love this
Yes, I'll make it all mine!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'm gonna make ittt mineeeeeeeeee!
Kutnummer.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
And I am finally there
And all the angels they'll be singing
Ah la la la I la la la I
la la la la love this
Iz that sum Miley?quote:
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik jullie verlaten.De wereld heeft me nodig.
Niet zo onaardig.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!
En terecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, ik heb m heel hard aan in de klasen mn lerares is mee aan t zingen
.
Dude.quote:
Iedereen heeft de wereld nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Of jij hebt de wereld nodig!
Ciao!quote:Donderdag
15.30 - 17.30: Vormgeving, Q003
Vrijdag:
09.30 - 11.30: Fotojournalistiek, F225
12.30 - 14:30: Recenseren, D246
Het is de waarheidquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is de waarheid! We hebben toch allemaal de wereld nodig of niet dan
?
Maar ehhh mn les is af, dus ciao!
Een bt`je?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef IQM het volgende:
Shit, ik heb zojuist een Bt'je gedaan. Ik haat mezelf. [ afbeelding ]
Je hebt naaktfoto's van jezelf naar Jitzzze gestuurd?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef IQM het volgende:
Shit, ik heb zojuist een Bt'je gedaan. Ik haat mezelf. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt naaktfoto's van jezelf naar Jitzzze gestuurd?
Godver, ik ben wel ziekquote:Op woensdag 3 december 2008 15:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mennus vervelen, en lol zo mennus ziek ben jeniet
Je bent nooit te ziek om te blowen ..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je bent naar school geweest vandaagJe hebt geblowed vandaag
Enorm ziek
NG wel want die wil niet mee vanavondquote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je bent nooit te ziek om te blowen ..
NG, hoe durf jequote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG wel want die wil niet mee vanavond
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen isquote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
NG, hoe durf je![]()
Ga op zijn minst mee om de sferen te beleven. Beter dan thuis huilen in bed.
2equote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een lastige vraag.
Ben je nou slet omdat je breezer drinkt, of drink je nou breezer omdat je slet bent?
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen is
Maar Amersfoort is 100x beter
Omdat:
daar betere wiet is,
je daar in een loungehoek tv kan kijken
m`n pa als waut in harderwijk werkt
Wie z`n pa?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
er staat de paps van skaffa hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
Oh damn, wist ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
Dat is iedereenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
lekker binnen blijvenquote:
NG luistert sowieso nooitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
Is niet het meest slimmequote:Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?
Maar da's logischquote:
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boetequote:Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik had in een doosje wat wiet/shag mix gestopt, want die paste niet meer in de joint. En dat doosje had ik op een plank gelegd. Kijkt mijn vader uiteraard in dat bakje toen hij op zoek was naar plectrums.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG luistert altijd naar mij, net als zijn vriendin.
Kreeg je een preek?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boete
Ik zo van ''YES'' maar toen werd er wel een aantekening in pc gemaakt en dat zag papsie wel
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terugquote:
Ah kijk, daar heb ik dan wel weer respect voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is iedereenalleen de één wat meer bewust dan de ander.
En tjah weet ik niet me dunkt dat z`n interesses er liggen![]()
Maar hij loopt niet op straat, hij is een grote baas in het politie leven
Alleen als zo`n straatpauper me ziet krijg ik geen boete maar een wel een aantekeningen dat kan hij wel zien
Post zelf foto'squote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
let je op voor bejaardenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terug
De brutaliteit, dat je dat durft te vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Ja tuurlijkquote:
Vind ik niet nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
Het 2dequote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |