Mijn muren hangen vol. Met de vaagste shit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijp
Het fobo, het.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij postquote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij post
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou geen date met ze willen hebben.
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
IK geloof jequote:
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
Mooiquote:
Speed pasta op je moederbord smeren !!1 lolzorzcopterfuckbrainlolcock.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?
Moet je hem ff bij mij brengen + die kilo speed regel ik dat wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk? Nog zo laat.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.
Wiesda"?quote:
Als je hem een kilo geeft kan de electronenstroom het niet bijhouden.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |