Vooroordelen zeg ik je !!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke man/jongen die een vriendin heeft praat ook met zijn vrienden over geile wijven.
Oh dat was ik even vergeten...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ligt gevoelig bij dames he, jaloezie enzo
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:
Johny Deppquote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Johny Dep![]()
Orlando Bloom![]()
![]()
Brad Pitt![]()
![]()
Ja maar dan krijgen ze wel een vieze blik van hun vriendin !?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.
Dat was serieus...quote:
Zou ik ook zeggenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Laat maar van heb gevonden of laat maar van
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijpquote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er hangt een pirates poster van Johnny boven m'n bed. Naast de kermit poster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |