quote:Op maandag 1 december 2008 00:08 schreef Matchez het volgende:
Beste Tina,
Gisteren ben ik (14) uit geweest en toen kwam ik 'n mocro tegen.
Deze mocro gaf me een breezer en toen ik 'm aannam en opdronk zei hij '' Nu jij ma bitch. ''
Ik moest volgens hem alles doen wat hij zei omdat ik z'n drankje had aangenomen.
Niets wetende over de regels van de stad ben ik maar met hem meegegaan omdat ik geen ruzie zocht.
We zijn een steegje ingegaan en ik moest hem pijpen.
Na het pijpen kwamen er 4 vrienden van hem aan die ik ook moest bedienen met mijn mond.
Toen ik bij de laatste was werd mijn broek gewelddadig uitgetrokken en zei ik dat ik het genoeg vond.
De 5 jongens begonnen op mij te schelden en zeiden dat ik nog minstens 2 uur hun '' bitch '' was.
Toen werd ik in beide gaatjes tegelijk genomen en moest ik ook nog de hele tijd doorpijpen.
Hierna hebben ze m'n kleren meegenomen en hebben ze me naakt in een steegje naast de disco achtergelaten.
Wat ik graag wil weten is of dit nu rechtvaardig was omdat ik z'n drankje aannam of dat deze malle mocro mij een oor heeft aangenaaid?
Met een schorre keel en een schraal kutje bedank ik jullie voor het antwoord,
Anoniempje.
Lmfao.quote:Op maandag 1 december 2008 00:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Anoniempje,
Jouw klacht is een duidelijke HOAX daar je van slikken geen schorre keel kan krijgen maar juist een meer gesmeerde keel.
Tina
Je hebt een opgeblazen penis?quote:Op zondag 30 november 2008 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens de reclame van Ya kul etc etc moet het heel gezond zijn voor je lichaam, om dit elke dag te nemen, maar sinds ik dit inneem heb ik een opgeblazen pens...
Moet ik er nu mee stoppen?
(onzekere oma)
*proest*quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Lieve libelle,
Ik ben een vrouw van 40 en mijn man wil geen sex meer met me...
En als ik dan vraag waarom niet zegt ie "Dat hij geen zin heeft om me eerst 2 x door de meel te moeten rollen om me natte plek te ontdekken..."
Kan ik hier wat aan doen en zo ja wat?
Een onrustige stier
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Lieve libelle,
Ik ben een vrouw van 40 en mijn man wil geen sex meer met me...
En als ik dan vraag waarom niet zegt ie "Dat hij geen zin heeft om me eerst 2 x door de meel te moeten rollen om me natte plek te ontdekken..."
Kan ik hier wat aan doen en zo ja wat?
Een onrustige stier
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
Geachte Meneer Cola,
Ik had gister een feestje met mijn vrienden en na wat gedronken te hebben deden we doen of durven.
Het is een beetje uit de hand gelopen want ik koos doen, en dan werd geen leuke klus.
Ik moest een 1,5 liter cola anaal in brengen, niet de fles maar de inhoud.
Dan komt nu mijn vraag, het brand een beetje kan dat komen door de koolzuur?
Groeten Anonieme
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:21 schreef miodzio het volgende:
Lieve Tina,
Van de week liep ik met mijn vriendje in het bos en toen moest ik plotseling heel nodig schijten. Omdat we geen wc papier bij ons hadden heb ik mijn reet afgeveegd met een konijntje. Ben ik nu zwanger? En het konijntje dan?
Groeten Cinthia uit Slubbekutteveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste Mona,
Mijn vriend wil graag een trio met mij en mijn tweelingzus. Hij wil dit naar eigen zeggen omdat hij zoveel van me houdt. Toen ik een beetje bedenkelijk keek voegde hij er meteen aan toe dat het een grapje was, tenzij ik ermee akkoord ging en dat hij het dan ook graag op video wilde opnemen.
Mijn vraag is nu, zijn videobanden tegenwoordig nog duur?
Een verwarde vis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |