quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dit woont in zoetermeer.
Spuit 11.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Al vanaf donderdag niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HEE JE BENT NIET MEER GEBANNED
Gaat wel, 2 zussenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je zus en ma ?
*sorry inkopper
Leuke dames ?
Sinterklaasinkopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
ik ga vanavond met 2 smaatjes sinterklaasinkopen doen
Ja ik had je ook al wel zien posten. Maar ik dacht er helemaal niet bij na dat je gebanned was.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zat toch bijna een kern van waarheid in.Veel plezier.
Ik ben weg, later
Laterquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zat toch bijna een kern van waarheid in.Veel plezier.
Ik ben weg, later
quote:
quote:
Te veel bijdehandjes geslikt?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM, aangenaam. Ik post al een aantal delen mee hier.
Goeden avond baasquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De invloed van de media....
Oh dear godquote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HALLO BAZEN EN BAZINNEN, WLKOM BIJ WEER EEN AVONDJE RELLEN MET BAAS KALI@!2112!@!@!@@!1234HOEDJEVANHOUT@!!@!@!@![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De invloed van de media....
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef Jenglejack het volgende:
Zoals een echte baas dat hoort te doen.![]()
Nee maar echt, als je ze dan vraagt of ze last van je hebben glimlachen ze als een koe zonder tanden en zijn ze wazig. Zeg dan godverdomme dat je me lipkanker wenst, en of ik <insert fout gedrag> niet meer wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |