hard to believequote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,
m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..
zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..
maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...
verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!
iemand ervaring? tips? ideeen?
thanx
uhm, vorige keer zei ze toch ook dat ze met vriendinnen afsprak ?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef pimmm het volgende:
kijk dit laatste is gebeurd in april
heb dat vergeven, vraag me nu niet waarom, maargoed dat was mijn keuze omdat ik gewoon stapelgek op haar ben..
nu ist halfjaar verder en in dat halfjaar gaat het echt heel leuk, ze laat zien dat ze mij wilt, als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar of ga ik mee, geen contact met anderre jongens enz enz
En ditzo -^quote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
Dat dus!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Ik heb zo m'n twijfels over dat 'niks gebeurd' verhaal.
Maar hey, wie ben ik, ik ken 'r niet eens.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
dit is tenminste een bericht waar ik iets aan heb!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Luister niet naar mensen die zeggen "UITMAKEUUUHH". Zeg het tegen haar en zeg dat het je echt irriteert en stoort, maar laat ook weten dat je haar nog steeds heel erg leuk vindt.
Zo zie ik het, gewoon bepraten met haar. And if she can't deal with it.. then she is a crazy biiiitch..
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoek een nieuwe leuke vriendin.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Wat doe jij hier dan kneusje?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan kneusje?
die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan kneusje?
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitmaken? Wat een kansloos jaloers wijf. Ik was em na een half jaar al gesmeerd.
Praat dan gewoon lekker voor jezelf. Dat je het niet eens bent met de raad die hier gegeven wordt, betekent niet dat andere mensen gelijk dom zijn en/of geen sociaal leven hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef bikkelaar het volgende:
[..]
die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?
En dat geloof jij terwijl ze al eerder een vriendin als alibi gebruikte?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef pimmm het volgende:
als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dat geloof jij terwijl ze al eerder een vriendin als alibi gebruikte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Lijkt me een goede optie, jaloezie is nu niet echt een basis voor vertrouwen.quote:
Man, word eens wakker. Lees nou eens even dat stukje hierboven...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..
jaloersheid zit meestal in het karakter ingebakken, dat krijg je er met praten echt niet uit!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
Luister niet naar mensen die zeggen "UITMAKEUUUHH". Zeg het tegen haar en zeg dat het je echt irriteert en stoort, maar laat ook weten dat je haar nog steeds heel erg leuk vindt.
Zo zie ik het, gewoon bepraten met haar. And if she can't deal with it.. then she is a crazy biiiitch..
Wie ben jij om te bepalen of anderen slim of dom zijn? waar haal je vandaan dat mensen op internetforums laag van niveau zijn, zelf kom je toch ook op dit forum?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef bikkelaar het volgende:
[..]
die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?
Dan heb ik wel medelijden met mijn vriendin. Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden.quote:Op donderdag 4 december 2008 04:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jaloersheid zit meestal in het karakter ingebakken, dat krijg je er met praten echt niet uit!
Je moet gewoon kunnen omgaan met vrienden, ook al zijn ze vrouwelijk,daar is niks mis mee.
En dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon confronteren met haar ultra-hypocriete gedrag
en als ze niet ophoudt daar consequenties aan verbinden
Ik krijg een beetje het gevoel dat je gaat voor mensen die met je mee praten en blind bent voor de realiteit, je ziet uitmaken niet als een optie, terwijl de zaken die jij hier vertelt dat wel rechtvaardigen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef pimmm het volgende:
[..]
dit is tenminste een bericht waar ik iets aan heb!
ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij.. kga komend weekend ff goed met haar praten denk ik, over hoe erg ik ermee zit en of ze misschien kan veranderen, omdat ze het op deze manier toch een stuk minder leuk maakt. Ik hoop dat ze het begrijpt en dat we er samen uit kunnen komen, want ondanks alles is ze toch echt nog wel diegene waar ik verder mee wil.
Ik ga ook bijna uitsluitend met dames om, maar ik en mijn vriendin doen beide absoluut niet moeilijk omdat het vertrouwen gewoon optimaal is.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan heb ik wel medelijden met mijn vriendin. Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden.
Wat een ontzettend trieste kneus ben jij man, niet normaal.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef pimmm het volgende:
[..]
ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij.. kga komend weekend ff goed met haar praten denk ik, over hoe erg ik ermee zit en of ze misschien kan veranderen, omdat ze het op deze manier toch een stuk minder leuk maakt. Ik hoop dat ze het begrijpt en dat we er samen uit kunnen komen, want ondanks alles is ze toch echt nog wel diegene waar ik verder mee wil..
enn die laatste zin heb je wel gelijk in.. we zullen het zien![]()
thanx bikkelaar!
PS; ervaring!?
Goedzo jonge. Eerst om hulp vragen op een internet forum en vervolgens zeggen dat je niet luistert naar ditsoort mensen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef pimmm het volgende:
[..]
ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij..
Zegt een kutnerd die Mirc met een kleine letter m schrijftquote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mirc&meta=quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Zegt een kutnerd die Mirc met een kleine letter m schrijft
Geloof je echt dat tijdens dat slapen 'niets' gebeurt is? Ze heeft immers al 'gezoent met een ander' en gelogen daarover. Meestal als je door blijft vragen of er echt echt ECHT niets gebeurt is dan barsten ze ineens in huilen uit en zeggen ze alsnog de waarheid.. of ze heeft echt geen geweten / schuldgevoelquote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..
maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...
verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!
thanx
Er bestaat een heel mooi spreekwoord: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten! Dat gaat vaak prima op voor jaloezie.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,
thanx
Half uurtje geleden heb ik dat gepost.quote:Op zondag 14 december 2008 09:00 schreef kingmob het volgende:
Had iemand al "Als de waard is vertrouwt hij zijn gasten" gezegd?
Maargoed, het leuke aan cliche's is dan weer dat ze altijd waar zijn.
Het is zo fucking obvious dat ik bijna ga denken dat het verhaal nep is. Je vriendin is niet jaloers, ze projecteert haar belevingswereld op jou, omdat ze denkt dat iedereen uiteindelijk is zoals zij. Dat verteld je dus heel veel over wat zij zoal doet met andere mannen. En ze wil niet dat jij bij haar doet wat zij bij jou doet (of eigenlijk heel graag zou willen doen, al lijkt me het sterk dat ze die stap nog niet gezet heeft).
Was een geintjequote:Op zondag 14 december 2008 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Half uurtje geleden heb ik dat gepost.
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" is een vlieger die 9 van de 10 keer gewoon op gaat. Als ik om me heen kijk in de vriendenkring dan zijn de meest jaloerse mensen, doorgaans degenen die zich niet weten te gedragen.
Figuren die enorm pissig worden als partnerlief met vriendin op stap gaat, omdat ze zelf als ze op stap gaan geforceerd snel iets proberen te scoren.
Hehehe. TS is best wel een kneus dus. Dat zou hij ook zijn als de openingspost wel juist zou zijn geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 09:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was een geintje, ik las al flink wat posts waarin het stond, maar het is dan ook wel erg obvious hier. Check het PI
Ik heb precies in zo'n zelfde relatie gezeten. Ik was zo trouw als maar zijn kan maar hij maakte overal problemen van, hij werd gek als ik een keer met een jongen (gewoon een vriend) wilde afspreken, iemand op hyves krabbelde, hij wilde dat ik het contact met sommige mannen verbrak omdat hij dacht dat die leuker waren dan hij en er een kans was dat ik verliefd op ze zou kunnen worden etc, hij was echt ziekelijk jaloers.Terwijl hij zelf wel met iedereen af mocht spreken, uren met z'n ex doorbracht etc. Heel hypocriet allemaal maar verder was de relatie gewoon echt super.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,
thanx
Oja ook altijd zo mooi .. haar daden verdoezelen en de rollen omdraaienquote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
Hmm goed punt!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |