dit is tenminste een bericht waar ik iets aan heb!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Luister niet naar mensen die zeggen "UITMAKEUUUHH". Zeg het tegen haar en zeg dat het je echt irriteert en stoort, maar laat ook weten dat je haar nog steeds heel erg leuk vindt.
Zo zie ik het, gewoon bepraten met haar. And if she can't deal with it.. then she is a crazy biiiitch..
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoek een nieuwe leuke vriendin.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Wat doe jij hier dan kneusje?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan kneusje?
die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan kneusje?
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitmaken? Wat een kansloos jaloers wijf. Ik was em na een half jaar al gesmeerd.
Praat dan gewoon lekker voor jezelf. Dat je het niet eens bent met de raad die hier gegeven wordt, betekent niet dat andere mensen gelijk dom zijn en/of geen sociaal leven hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef bikkelaar het volgende:
[..]
die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?
En dat geloof jij terwijl ze al eerder een vriendin als alibi gebruikte?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef pimmm het volgende:
als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dat geloof jij terwijl ze al eerder een vriendin als alibi gebruikte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Lijkt me een goede optie, jaloezie is nu niet echt een basis voor vertrouwen.quote:
Man, word eens wakker. Lees nou eens even dat stukje hierboven...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |