in plaats van hoe zei het het liefst ziet :quote:HOI <naam>
I like yoour picture !(L)
xx.
quote:Hoi, Mooie foto, doei.
Ja uiteraard Die ander is gewoon een breezah versierpogingquote:Op zondag 30 november 2008 18:42 schreef raaavi het volgende:
Met te aardig
bijv..:
[..]
in plaats van hoe zei het het liefst ziet :
[..
Uhh, volgens mij is dat eerste voorbeeld de normale gang van zaken op hyves. Die tweede opmerking zou eerder als beledigend kunnen worden opgevat.quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja uiteraard Die ander is gewoon een breezah versierpoging
Ter info, ik ken dat meisje waarbij ik het posten ongeveer 3x zolang dat ik me vriendin ken.quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel een breezah versierpogingquote:Op zondag 30 november 2008 18:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ter info, ik ken dat meisje waarbij ik het posten ongeveer 3x zolang dat ik me vriendin ken.
Blijkbaar maakt dat het niet anders voor haar.quote:Op zondag 30 november 2008 18:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ter info, ik ken dat meisje waarbij ik het posten ongeveer 3x zolang dat ik me vriendin ken.
Mwahquote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt dat het niet anders voor haar.
Wat ik me even afvraag, als jij heel eerlijk bij jezelf te rade gaat, of jij het wel zo tof zou vinden als je vriendin al dat soort berichtjes bij andere jongens zou posten?
Blijkbaar vindt ze het niet prettig, en dat is haar gevoel, dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij daarom iets "fout" doet of het per se anders zou moeten doen, maar voor haar voelt dat dus blijkbaar zo en haar gevoelens kun je moeilijk als verkeerd of fout afdoen, ze zijn er of ze zijn er niet. Misschien moet je het er gewoon eens rustig met haar erover praten in plaats van een topic te openen (dat lost nou eenmaal niets op).
'iets te aardig'quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
ik wou weten of het echt zo erg met me gesteld, zoals zij beweerd.quote:Op zondag 30 november 2008 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]moet je het er gewoon eens rustig met haar erover praten in plaats van een topic te openen (dat lost nou eenmaal niets op).
Is dit een grap? Wat een ontzettend nichterige manier van commenten zeg..zelfs bij iemand die je al "3x langer kent"..quote:Op zondag 30 november 2008 18:42 schreef raaavi het volgende:
Met te aardig
bijv..:
[..]
in plaats van hoe zei het het liefst ziet :
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |