abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63725379
ik hou het kort,

m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..

zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..

maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...

verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!

iemand ervaring? tips? ideeen?

thanx
pi_63725401
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,

m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..

zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..

maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...

verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!

thanx
hard to believe
pi_63725438
Dit aan haar voorleggen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63725452
Dus zij mag vreemdgaan, liegen en bedriegen, terwijl jij niet eens met meisjes mag praten .

Waarom ben je nog bij haar ? Succes is het enige juiste woord .

Hoe oud ben je trouwens .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_63725457
Ze gaat vreemd, is paranoïde, maar verder gaat het super.

Wat gaat er dan wel goed als de basis van je relatie al op omvallen staat?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 3 december 2008 @ 14:28:56 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63725467
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Ik heb zo m'n twijfels over dat 'niks gebeurd' verhaal.
Maar hey, wie ben ik, ik ken 'r niet eens.
zzz
pi_63725470
Uitmaken? Wat een kansloos jaloers wijf. Ik was em na een half jaar al gesmeerd.
pi_63725501
ZE IS 'N KUDT WIJF, meteen weggaan.
Der is echt wel wat leukers te vinden
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  woensdag 3 december 2008 @ 14:30:41 #9
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63725519
Laten weten dat ze je maar moet vertrouwen en anders bekijkt ze het maar.
pi_63725528
kijk dit laatste is gebeurd in april
heb dat vergeven, vraag me nu niet waarom, maargoed dat was mijn keuze omdat ik gewoon stapelgek op haar ben..

nu ist halfjaar verder en in dat halfjaar gaat het echt heel leuk, ze laat zien dat ze mij wilt, als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar of ga ik mee, geen contact met anderre jongens enz enz
pi_63725549
Riro; kga binnenkort wel ff met dr praten, want ze moet het gewoon ff weten inderdaad..
heb mezelf ook al voorgenomen dat als het zo blijft dat het van mij ook niet meer hoeft!
pi_63725598
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
pi_63725661
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ja, je had d'r moeten dumpen toen ze vreemdging
pi_63725700
Zoek een nieuwe leuke vriendin.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 december 2008 @ 14:39:42 #15
31101 _Led_
pi_63725722
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef pimmm het volgende:
kijk dit laatste is gebeurd in april
heb dat vergeven, vraag me nu niet waarom, maargoed dat was mijn keuze omdat ik gewoon stapelgek op haar ben..

nu ist halfjaar verder en in dat halfjaar gaat het echt heel leuk, ze laat zien dat ze mij wilt, als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar of ga ik mee, geen contact met anderre jongens enz enz
uhm, vorige keer zei ze toch ook dat ze met vriendinnen afsprak ?
zzz
  woensdag 3 december 2008 @ 14:40:19 #16
31101 _Led_
pi_63725739
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
En ditzo -^
zzz
pi_63725806
Ook lekker benauwende relatie als je beide niet met mensen van 'het andere geslacht' om mag gaan...

Zou het nog geen week uithouden
Je word keihard gemanipuleerd en tot braaf schoothondje omgevormd terwijl mevrouw de slet aan t uithangen is, en zelfs daar komt ze dus nog mee weg, zomaar bij iemand slapen waar ze mee heeft gezoend en dan nog aannemen dat er niet geneukt is?
pi_63725814
Dat van dat zoenen en in bed slapen met een ander is een zware kutstreek van haar, en misschien ook wel een rede om het uit te maken. Ik geloof trouwens niet dat er niets gebeurt als je met iemand in één bed slaapt die je leuk vindt, maar dat doet er verder niet toen.

Dat jaloerse gedrag is waarschijnlijk gewoon een karaktereigenschap. Zo is ze nou eenmaal, valt waarschijnlijk niets aan te veranderen. Dus de keuze ligt bij jou. Kan je hiermee omgaan? Zo niet, uitmaken.

Als je er wel mee om kan gaan, zijn er nog 2 opties. Er constant tegenin gaan, en dus vaak ruzie erover hebben, of veel aan haar tegemoet komen. Dan zullen sommige wel zeggen dat je dan onder de plak zit of weet ik veel wat, maar als jij van haar houdt, en er van overtuigd bent dat dat andersom ook zo is, zie ik het probleem niet.

De vraag is dus of jij ermee kan leven. Wat trouwens niet betekent dat dit niet haar probleem is, dat niet een vervelende eigenschap is (als het zo extreem is).
  woensdag 3 december 2008 @ 14:43:52 #19
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63725823
Zelfreflectie... Ze vertrouwt zichzelf niet en reageert dat op jou af. Dumpen die hap...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:01:27 #20
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_63726201
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb zo m'n twijfels over dat 'niks gebeurd' verhaal.
Maar hey, wie ben ik, ik ken 'r niet eens.
Dat dus! Waarschijnlijk doet ze zo panisch over de contacten die jij hebt omdat ze zelf niet te vertrouwen is..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:12:37 #21
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63726454
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
pi_63726481
Als verhaal van TS klopt,.....DIRECT DE DEUR UITTRAPPEN, je wordt genaaid. Zij overigens ook maar niet door jou.
pi_63727186
Ik zou haar héél duidelijk maken dat ze moet ophouden met haar jaloerse gedoe en dat het anders afgelopen is. Ze moet al blij zijn dat jij haar überhaupt nog wil na haar uitgebreide geslet.

Wat overigens ook nog het geval kan zijn is dat zij vind dat jij niet jaloers genoeg bent. Sommige onzekere meisjes hebben daar nog wel een last van. Gaan dan expres een beetje contact zoeken met andere jongens in de hoop dat jij jaloers wordt en ze tegenhoudt. Zo'n vriendin heb ik ook gehad en als zij ook zo is heb ik maar één advies: Run for your life!
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_63727357
Terug vind.

Heeft de relatie nog wel meerwaarde voor je als ze zo doet, vind je haar nog leuk en is ze nog mee te leven ondanks dat gezeur?
pi_63727358
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Luister niet naar mensen die zeggen "UITMAKEUUUHH". Zeg het tegen haar en zeg dat het je echt irriteert en stoort, maar laat ook weten dat je haar nog steeds heel erg leuk vindt.

Zo zie ik het, gewoon bepraten met haar. And if she can't deal with it.. then she is a crazy biiiitch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')