hard to believequote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,
m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..
zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..
maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...
verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!
iemand ervaring? tips? ideeen?
thanx
uhm, vorige keer zei ze toch ook dat ze met vriendinnen afsprak ?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef pimmm het volgende:
kijk dit laatste is gebeurd in april
heb dat vergeven, vraag me nu niet waarom, maargoed dat was mijn keuze omdat ik gewoon stapelgek op haar ben..
nu ist halfjaar verder en in dat halfjaar gaat het echt heel leuk, ze laat zien dat ze mij wilt, als ze eens afspreekt met anderen ist met vriendinnen van haar of ga ik mee, geen contact met anderre jongens enz enz
En ditzo -^quote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
Dat dus!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Ik heb zo m'n twijfels over dat 'niks gebeurd' verhaal.
Maar hey, wie ben ik, ik ken 'r niet eens.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |