abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 09:09:08 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_64001507
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Half uurtje geleden heb ik dat gepost.

"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" is een vlieger die 9 van de 10 keer gewoon op gaat. Als ik om me heen kijk in de vriendenkring dan zijn de meest jaloerse mensen, doorgaans degenen die zich niet weten te gedragen.

Figuren die enorm pissig worden als partnerlief met vriendin op stap gaat, omdat ze zelf als ze op stap gaan geforceerd snel iets proberen te scoren.
Was een geintje , ik las al flink wat posts waarin het stond, maar het is dan ook wel erg obvious hier. Check het PI
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_64001554
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Was een geintje , ik las al flink wat posts waarin het stond, maar het is dan ook wel erg obvious hier. Check het PI
Hehehe. TS is best wel een kneus dus. Dat zou hij ook zijn als de openingspost wel juist zou zijn geweest.
pi_64001935
.

[ Bericht 98% gewijzigd door dawg op 14-12-2008 10:22:03 ]
pi_64020952
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
Ik ben 2 personen.
pi_64118816
Ze is dus vreemdgegaan?

Ik zou d'r dumpen
pi_64122351
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,

m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..

zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..

maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...

verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!

iemand ervaring? tips? ideeen?

thanx
Ik heb precies in zo'n zelfde relatie gezeten. Ik was zo trouw als maar zijn kan maar hij maakte overal problemen van, hij werd gek als ik een keer met een jongen (gewoon een vriend) wilde afspreken, iemand op hyves krabbelde, hij wilde dat ik het contact met sommige mannen verbrak omdat hij dacht dat die leuker waren dan hij en er een kans was dat ik verliefd op ze zou kunnen worden etc, hij was echt ziekelijk jaloers.Terwijl hij zelf wel met iedereen af mocht spreken, uren met z'n ex doorbracht etc. Heel hypocriet allemaal maar verder was de relatie gewoon echt super.

Uiteindelijk heb ik het doordat hij zo jaloers was ook uitgemaakt en kwam ik erachter dat hij dus al die tijd vreemd ging met z'n ex. Volgens mij had hij gewoon zoiets van: Waarom iemand anders vertrouwen als ik zelf ook niet te vertrouwen ben?

Natuurlijk is dat niet bij alle jaloerse mensen het geval, waarschijnlijk is je vriendin gewoon heel onzeker. Als ik jou was zou ik is goed met haar praten en uitzoeken waar die onzekerheid nou vandaan komt. Je moet iig niet over je heen laten lopen, gewoon doen wat je wilt, je weet zelf heus wel wanneer bepaald contact met een ander meisje niet door de beugel kan. Die jaloersheid is het probleem van je vriendin en zij moet dat zien te overwinnen. Succes!
pi_64129488
Altijd leuk zo'n topic zonder verdere bijdragen van TS
pi_64216392
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
Oja ook altijd zo mooi .. haar daden verdoezelen en de rollen omdraaien
Soort van machtsspelletje eigenlijk .. zij neemt gewoon de touwtjes in handen
pi_64238873
TS heeft al lang aangegeven alle goede raad (lees: dumpen die hoer) in de wind te slaan en alleen meelopers met zijn zielige verhaaltje wil zien. Zie post van o.a. Untouchable op deze pagina. Lekker laten voor wat het is dus.
  maandag 22 december 2008 @ 17:45:01 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_64251200
Heb ook zo'n vriendin gehad. Combinatie van onzeker en verlatingsangst, en een casusje "zoals de waard is". Ze is dus zelf een type die vreemdgaat en projecteert dat. Bij mij is het om die extreme jaloezie ook uitgegaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_64285443
Misschien is R&P toe aan een nieuw subforum "Zonder Eigendunk"
pi_64440990
Geoon duidelijk maken dat ze niet moet zeiken om niks!
pi_64525356
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze alleen maar jaloers doet om haar schijnheilige gedoe te verbergen. Volgens mij gaat ze vreemd voor het leven en probeert ze jou een schuldgevoel aan te praten en het bij jezelf te laten zoeken. Terwijl zij de slet is.
Hmm goed punt!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')