abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63745546
Zoals iedereen hierboven zegt, ga op zoek naar een vriendin die ook belang voor jou toont en niet alleen maar haar eigen belang.
Waarschijnlijk zal ze je ook nog blijven bestoken met sms/mailtjes als het uit is.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 04-12-2008 04:33:56 ]
pi_63745577
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Luister niet naar mensen die zeggen "UITMAKEUUUHH". Zeg het tegen haar en zeg dat het je echt irriteert en stoort, maar laat ook weten dat je haar nog steeds heel erg leuk vindt.

Zo zie ik het, gewoon bepraten met haar. And if she can't deal with it.. then she is a crazy biiiitch..
jaloersheid zit meestal in het karakter ingebakken, dat krijg je er met praten echt niet uit!
Je moet gewoon kunnen omgaan met vrienden, ook al zijn ze vrouwelijk,daar is niks mis mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 04-12-2008 04:34:26 ]
pi_63745613
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:21 schreef bikkelaar het volgende:

[..]

die opmerking begrijp ik niet helemaal.. Ik neem aan dat je mijn opmerking niet hebt begrepen, Ik geef aan dat hij niet mensen op internetforums (die doorgaans een beetje laag niveau zijn en dus op hun niveau posten) moet raadplegen.. of klink ik nu te slim?
Wie ben jij om te bepalen of anderen slim of dom zijn? waar haal je vandaan dat mensen op internetforums laag van niveau zijn, zelf kom je toch ook op dit forum?

Verder reageren we hier op de inhoud die de TS post en zoals hij het vertelt is het een eenzijdige relatie,maar hij is zo gek op haar dat hij veel dingen niet meer objectief kan zien?
pi_63746473
quote:
Op donderdag 4 december 2008 04:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jaloersheid zit meestal in het karakter ingebakken, dat krijg je er met praten echt niet uit!
Je moet gewoon kunnen omgaan met vrienden, ook al zijn ze vrouwelijk,daar is niks mis mee.
Dan heb ik wel medelijden met mijn vriendin. Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden.
pi_63748171
Been there, done that. Dit werkt op den duur zo verstikkend, dat je er beter nu mee kan kappen.
Vertel haar sowieso hoe je erover denkt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat ze veranderd hierin.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63750492
Ik vind het steeds meer opvallen: de mensen die heel trouw zijn en niet over de scheef gaan zijn niet snel jaloers, terwijl de mensen die weten dat ze met vuur spelen juist enorm jaloers kunnen zijn. Ik denk dat dit komt omdat zij weten wat er allemaal achter iemands rug om gebeuren kan en ze bang zijn dat dit bij hen gebeurd. Misschien kun je eens goed met haar erover praten en een duidelijke grens maken: of ze vertrouwd je en als er iets is waar onzeker over is praat ze eens normaal erover met je, of ze vertrouwd je niet en duwt je daarmee lekker weg. Als ze daar geen rekening mee wil houden en zulk belachelijk gedrag blijft vertonen, zou ik 'm smeren.
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_63754512
Zelf ook gehad met een ex-vriendin. Echt elke meid waarmee ik aanpapte was dom, hoerig, aanstellerig etc etc nog voordat ze dr voornaam wist. Heeft zelf met een van mn beste vrienden gezoend. Dat is niet publiekelijk bekend geworden, dus ze weet dat ik een enorme "silver bullet" heb als ze zich nog een keer negatief uitlaat tegen anderen over mijn keuzes in de liefde.

Mijn gevoel na dit debacel, dumpen die hap, je zal het nooit goed doen en ze zal nooit ruggegraat genoeg hebben om dr eigen fouten toe te geven of met zelfvertrouwen in jullie relatie te staan.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_63755223
Als iemand zo ontzettend jaloers is, is dat vaak projectie: het zegt meer over haar dan over jou. De vraag is ook of zij wel te vertrouwen is, want dat betwijfel ik ten zeerste.
pi_63755239
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon confronteren met haar ultra-hypocriete gedrag

en als ze niet ophoudt daar consequenties aan verbinden
En dat dus.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:29:53 #60
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_63755314
Gewoon kort houden man. Grow a pair en put your foot down.
Ik ga naar huis.
pi_63771074
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef pimmm het volgende:

[..]

dit is tenminste een bericht waar ik iets aan heb!
ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij.. kga komend weekend ff goed met haar praten denk ik, over hoe erg ik ermee zit en of ze misschien kan veranderen, omdat ze het op deze manier toch een stuk minder leuk maakt. Ik hoop dat ze het begrijpt en dat we er samen uit kunnen komen, want ondanks alles is ze toch echt nog wel diegene waar ik verder mee wil.
Ik krijg een beetje het gevoel dat je gaat voor mensen die met je mee praten en blind bent voor de realiteit, je ziet uitmaken niet als een optie, terwijl de zaken die jij hier vertelt dat wel rechtvaardigen.
Ik wens je veel succes bij het gesprek, hopelijk krijgen we ook de afloop hier te horen?
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:08:16 #62
230788 n8n
Pragmatisch
pi_63771627
Voordat je het uitmaakt, nog even flink mindfucken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:10:20 #63
230788 n8n
Pragmatisch
pi_63771670
quote:
Op donderdag 4 december 2008 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan heb ik wel medelijden met mijn vriendin. Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden.
Ik ga ook bijna uitsluitend met dames om, maar ik en mijn vriendin doen beide absoluut niet moeilijk omdat het vertrouwen gewoon optimaal is.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:58:39 #64
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_63772589
quote:

[..]

ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij.. kga komend weekend ff goed met haar praten denk ik, over hoe erg ik ermee zit en of ze misschien kan veranderen, omdat ze het op deze manier toch een stuk minder leuk maakt. Ik hoop dat ze het begrijpt en dat we er samen uit kunnen komen, want ondanks alles is ze toch echt nog wel diegene waar ik verder mee wil..

enn die laatste zin heb je wel gelijk in.. we zullen het zien

thanx bikkelaar!

PS; ervaring!?
Wat een ontzettend trieste kneus ben jij man, niet normaal.
Kom dan hier ook niet je zielige jank verhaaltje posten, als het enige wat je wilt horen is iemand die met je meelult.

Ga fietsen en blijf lekker bij dat leugenachtige jaloerse kreng, je verdient haar.
pi_63773586
quote:

[..]

ik luister ook niet naar die mensen, want het is sowieso een lastig punt als je dit hoort van iemand want je kent het gevoel er niet bij..
Goedzo jonge. Eerst om hulp vragen op een internet forum en vervolgens zeggen dat je niet luistert naar ditsoort mensen.

Val kapot
pi_63773632
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef bikkelaar het volgende:
beetje vreemd dat je hiervoor raad zoekt bij mensen die zelf geen sociale ervaring hebben naast mIRC of MSN. (and you know it..)
Zegt een kutnerd die Mirc met een kleine letter m schrijft
pi_63789365
nog updates van de TS?
pi_63789559
Jij hebt 3 jaar lang te weinig gedaan, doe je niet zo snel meer iets aan nu
And that is how I met your mother.
pi_63809805
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 03:02 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Zegt een kutnerd die Mirc met een kleine letter m schrijft
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mirc&meta=

so.. yeh ik denk dat ik je nu "gedist" heb ofzo?

maar om even ontopic te komen.. (en mijn vorige posts goed te formuleren) Ik denk dat je er niet goed aan doet om advies te vragen op een internetforum. Maar als je echt wanhopig bent.. Praat met haar..
pi_63811310
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,

m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..

zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..

maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...

verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!

iemand ervaring? tips? ideeen?

thanx
Geloof je echt dat tijdens dat slapen 'niets' gebeurt is? Ze heeft immers al 'gezoent met een ander' en gelogen daarover. Meestal als je door blijft vragen of er echt echt ECHT niets gebeurt is dan barsten ze ineens in huilen uit en zeggen ze alsnog de waarheid.. of ze heeft echt geen geweten / schuldgevoel

Zij zoekt stabiliteit bij jou, terwijl ze ondertussen andere gozers neukt. Typische geval van de ladder theory; Snoepen van de stoerdere mannen en toch stabiliteit hebben met iemand die de bloemetjes buiten zet. Win-win situatie voor haar. Ik zeg dumpen.

En doe wat aan je verdomde naiviteit.. of moet ik je eens goed heen en weer schudden zodat die 'ik wil onwetend zijn' mentaliteit uit je koppie verdwijnt?

[ Bericht 6% gewijzigd door Netstorm op 14-12-2008 20:50:38 ]
pi_63811779
TS durft hier niet meer te postten
pi_64001391
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef pimmm het volgende:
ik hou het kort,

m'n vriendin en ik hebben bijna 3 jaar!
jaloers vanaf het begin, steeds erger (waarschijnlijk ivm concurentie en mij kwijtraken ofzo)
heb nooit iets gedaan, nooit afgesproken, nooit gezoend niks, alleen praten werk,school,kroeg verder niks..

zij, al keer gevoelens gehad voor ander en met een ander heeel vaak afgesproken, daarover gelogen tegen mij (ben met 'meisjesnaam' daarheen, maar ondertussen..) en zelfs keer na stappen blijven slapen 'omdat ze niet meer thuis kon komen en ze verder nergens kon slapen'.. niks gebeurd, 1x gezoend wat een vriendin van haar heeft gezien, zelf ontkend ze het nog steeds..

maargoed, ze is zoo jaloers dat bij elk meisje dat ik gedag zeg en zij niet kent of niet mag (elk mooi meisje is een k*th**r enzenz) en elke krabbel wordt ze boos, omdat ik haar ook had kunnen krabbelen en snapt niet waarom ik contact zoek met andere meisjes...

verder gaat het super, maar dit is gewoon zoo lastig! maakt relatie echt heel stuk minder!

iemand ervaring? tips? ideeen?

thanx
Er bestaat een heel mooi spreekwoord: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten! Dat gaat vaak prima op voor jaloezie.

Mensen die erg jaloers zijn, doen vaak juist de dingen waarvan ze bang zijn dat de partner ze doet.

Een wijze raad: dumpen. Ze is niet te vertrouwen en kennelijk is het niet erg gezellig in jullie relatie door haar jaloezie.
pi_64001423
Je vriendin vergeven als ze vreemdgaat.
Niemand in mijn omgeving die daar niet op terug gekomen is.

Dan ook nog tolereren dat ze jou verwijten maakt.

zondag 14 december 2008 @ 09:00:16 #74
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_64001463
Had iemand al "Als de waard is vertrouwt hij zijn gasten" gezegd?

Maargoed, het leuke aan cliche's is dan weer dat ze altijd waar zijn.
Het is zo fucking obvious dat ik bijna ga denken dat het verhaal nep is. Je vriendin is niet jaloers, ze projecteert haar belevingswereld op jou, omdat ze denkt dat iedereen uiteindelijk is zoals zij. Dat verteld je dus heel veel over wat zij zoal doet met andere mannen. En ze wil niet dat jij bij haar doet wat zij bij jou doet (of eigenlijk heel graag zou willen doen, al lijkt me het sterk dat ze die stap nog niet gezet heeft).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_64001476
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:00 schreef kingmob het volgende:
Had iemand al "Als de waard is vertrouwt hij zijn gasten" gezegd?

Maargoed, het leuke aan cliche's is dan weer dat ze altijd waar zijn.
Het is zo fucking obvious dat ik bijna ga denken dat het verhaal nep is. Je vriendin is niet jaloers, ze projecteert haar belevingswereld op jou, omdat ze denkt dat iedereen uiteindelijk is zoals zij. Dat verteld je dus heel veel over wat zij zoal doet met andere mannen. En ze wil niet dat jij bij haar doet wat zij bij jou doet (of eigenlijk heel graag zou willen doen, al lijkt me het sterk dat ze die stap nog niet gezet heeft).
Half uurtje geleden heb ik dat gepost.

"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" is een vlieger die 9 van de 10 keer gewoon op gaat. Als ik om me heen kijk in de vriendenkring dan zijn de meest jaloerse mensen, doorgaans degenen die zich niet weten te gedragen.

Figuren die enorm pissig worden als partnerlief met vriendin op stap gaat, omdat ze zelf als ze op stap gaan geforceerd snel iets proberen te scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')