Anders krijgen we weer gezeur met de modjesquote:Op woensdag 3 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
goedzo p00p, ik wou ook eentje maken maar dacht, straks denkt iemand anders dat ook
F5'en FTWquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Thnx, maar aangezien Essie zei dat ze weg ging en er na 5 min F5'en nog niks stond, dacht ik: laat ik maar eens een gokje wagen
haha ik ben rustig hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
oh gawd![]()
crazy moet ik je vastbinden aan een paal ofzo met een lkkr wijf voor je neus![]()
edit* tis verwarrend met 3 crazy's![]()
en bedanktquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa doe dat maar misschien veranderd zijn imago wel van oversekste puper wel
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Thnx, maar aangezien Essie zei dat ze weg ging en er na 5 min F5'en nog niks stond, dacht ik: laat ik maar eens een gokje wagen
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstartquote:
Das ook wel kut jahquote:Op woensdag 3 december 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijpelijk;
ik heb af en toe het probleem dat ik het topic niet kan vinden... dan F5 ik 4 minuten en dan zie ik het topic niet.
dan F5 ik 10 sec later en vind hij het topic met 30 reply's ofzo
Donders, dat is behoorlijk irritant te noemenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstart
dat heb ik met lotus notes. daar is F9 refresh, en F5 , uitloggenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat wij hier op 't werk een programma draaien waarbij we op F2 moeten drukken om gegevens op te zoeken. Helaas is dat programma IE based, dus dan druk ik daar ook wel eens F5 in, waardoor dat hele programma opnieuw opstart
gelukkig werk ik niet meer met notes want dit komt me heeeeel bekent voorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik met lotus notes. daar is F9 refresh, en F5 , uitloggen
Tja dat heb ik met mijn planningpakket daar gebruik ik ook F9 om te schedulen.. dus zit hier ook wel eens mis...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ik niet met dergelijke applicaties hoef te werkenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
liever een rode wodka danquote:Op woensdag 3 december 2008 10:07 schreef Crazy-p het volgende:
vandaag dus echt maar aan de redbull.. ik ben gewoon te brak voor woorden.. niet normaal meer.. :S
ik heb hier zo niets staan..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
heb je een grote voorraad crazy?
Is het voor jou niet goedkoper om een treetje GP te halen bij de Aldi... ipv elke keer RB uit de automaat te trekken...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb hier zo niets staan..
zou het uit de automaat moeten halen.. maar ik wacht nog ff.. hoop dat ik zo nog wakker word
idd , ik MOETquote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ik niet met dergelijke applicaties hoef te werken
mijn voorraad is wel opquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , ik MOET![]()
![]()
![]()
wat verwen ik me thuis toch steeds. (oké dit klinkt fout, ik weet het)
ha scholier!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Goede morgen mensen van harde werken
Hoe gaat het met jullie?
Ben er weer hoor, was ff douchen enzo... zit nu warm te worden in de woonkamer met mijn laptop op schootquote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ge je alweer weg? naja fijne dag nog meneer droxz
Hmm minderquote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , ik MOET![]()
![]()
![]()
wat verwen ik me thuis toch steeds. (oké dit klinkt fout, ik weet het)
aha nais , maar nu moet ik weer gaan werkenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er weer hoor, was ff douchen enzo... zit nu warm te worden in de woonkamer met mijn laptop op schoot
ik post niet alles met 1 hand natuulijk, maar zo veel mogelijk met rechts... en kort berichten helemaal met rechts.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh.... damn want je kan best snel posten en je post zijn meestal niet zo kort mogelijk dus ik dacht dat je gewoon vrolijk met 2 handjes aan het typselen was
Hey Gekke Monkeyquote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Goede morgen mensen van harde werken
Hoe gaat het met jullie?
[ali g modus aan]quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais , maar nu moet ik weer gaan werkenleven is ook bikkelhard hé als een allochtoon zijnde in the ghettoo
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaightquote:
lijkt me een strak planquote:Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef Crazy-p het volgende:
toch ff met Logi overlegd..
Logi vond dat ik maar ff bij HR langs moet.. het daar aangegeven.. en nu komen ze zo hier langs na even overleggen..
dus maar ff zien ofzo
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet
En Danny maar stug ontkennen dat Fok hem niets oplevert
Hoest me tLogi eigenlijk, tijdje al niet gezien?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef Crazy-p het volgende:
toch ff met Logi overlegd..
Logi vond dat ik maar ff bij HR langs moet.. het daar aangegeven.. en nu komen ze zo hier langs na even overleggen..
dus maar ff zien ofzo
het zal wel geen vetpot zijn ..... maar tochquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!
En alle mods enzo krijgen geen moer, leuk om voor te werken hahaha
Dat bij mij toch niet veel goeds staan, dus ik denk dat ik het niet eens wil wetenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...dat terwijl alle mods ze kunnen zien... dus een beetje mods paaien en dan kan je zo je notes te weten komen
En al die reclame en abbo's dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het zal wel geen vetpot zijn ..... maar toch
Pcies, genoeg om van te leven dusquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!
En alle mods enzo krijgen geen moer, leuk om voor te werken hahaha
Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafdquote:Op woensdag 3 december 2008 10:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoest me tLogi eigenlijk, tijdje al niet gezien?
Denk het wel jaquote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pcies, genoeg om van te leven dus
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafd
Daar ga je toch geen geld voor neerleggen, ik zou dat echt niet doenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk het wel jaEn met die abbo's zal het er niet minder op geworden zijn denk.
Ik zie trouwens niet echt veel mensen op fok! met een abbo
guildwarsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafd
Maar dan wel gratisquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?
Het is een wow clone idd, maar goed ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?
Tis misschien juist wel goed voor je. Kan best kut zijn om met die gast te praten, maar uiteindelijk kan 't je misschien juist wel helpenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. nu gaan ze overleggen met de arboarts..
ik had gewoon mn kop moeten houden.. aaaaaaaaaaargh
wrom?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. nu gaan ze overleggen met de arboarts..
ik had gewoon mn kop moeten houden.. aaaaaaaaaaargh
alleen wow spelers roepen alles is een wow clonequote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Het is een wow clone idd, maar goed ieder zijn eigen ding
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen geld voor neerleggen, ik zou dat echt niet doen
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tis misschien juist wel goed voor je. Kan best kut zijn om met die gast te praten, maar uiteindelijk kan 't je misschien juist wel helpen
dan nog... als je ziet wat je ervoor krijgt.... je mist de bannersquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?)
Ach, sommige mensen hebben echt geen leven en nemen een abbo op fok!
Ik snap serieus niet wat mensen daar nou leuk aan vinden?quote:
geen idee...quote:
Om het lekker cru te zeggen, zitten die gasten daar meestal om je gewoon weer aan het werk te schoppen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..
lol.. waar zit die gast dan voor
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Aho het volgende:
[..]
alleen wow spelers roepen alles is een wow clone![]()
![]()
FFXIII![]()
moe nog wel ff wachten
Gewoon Adblockquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?)
Ach, sommige mensen hebben echt geen leven en nemen een abbo op fok!
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan nog... als je ziet wat je ervoor krijgt.... je mist de bannersen je kan meer fotos in je fobo uploaden.
Ik snap het ook niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat mensen daar nou leuk aan vinden?![]()
Maarja, ieder zijn eigen mening.
En je zou een nazimod zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?
Maarja, gelukkig ben ik geen admin/mod
(zal ik ook nooit worden met al de commentaar volgens mij hahahhaa)
ik zit wekelijks bij een psycholoog.. en 1 keer in de 2 week bij een psychiater.. dus het heeft helemaal geen nut dat ze nu weer die gast bellen.. maar ja.. ze doen maarquote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om het lekker cru te zeggen, zitten die gasten daar meestal om je gewoon weer aan het werk te schoppen.
Kan je zelf via de huisdokter geen verwijzing naar een arts krijgen ofzo?
Weet nog dat m'n vinger compleet verneukt was door een scooter ongeluk en ik naar de arbo arts moest. Verband eraf om die ellende te laten zien, krijgt die gast dat verband er niet eens fatsoenlijk weer om. Ik deed dat met 1 hand dus beter dan hij met 2 handen...De prutserquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..
lol.. waar zit die gast dan voor
ja dat soort dingen dusquote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Weet nog dat m'n vinger compleet verneukt was door een scooter ongeluk en ik naar de arbo arts moest. Verband eraf om die ellende te laten zien, krijgt die gast dat verband er niet eens fatsoenlijk weer om. Ik deed dat met 1 hand dus beter dan hij met 2 handen...De prutser
Je hebt gelijk het is idd een goed concept en de gameplay is goed anders zouden er nooit veel mensen het spelen. Ik heb ook gespeeld maar ben nu al gestopt ongeveer een jaartrjequote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]![]()
Nah maar serieus, hoe vaak is er wel niet geroepen dat een spel een WoW killer wordt en elke keer valt 't weer tegen na een tijdje. Meestal is er dan een hele hype rond een nieuw spel, maar uiteindelijk stappen mensen weer trug naar WoW. 't concept is gewoon erg goed en 't spel is "redelijk" gebalanceerd. D'r zitten relatief weinig fouten in, in tegenstelling tot nieuwe MMORPG's, wat natuurlijk logisch is, daar WoW al 3-4 jaar bestaat.
Wat betreft FF: Dat is dus ook een spel met een gigantische Fanbase, maar persoonlijk vind ik dat dus weer helemaal niks. Die hele gameplay spreekt mij dan weer niet aan
Het gaat er ook vaak niet om dat het nut heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zit wekelijks bij een psycholoog.. en 1 keer in de 2 week bij een psychiater.. dus het heeft helemaal geen nut dat ze nu weer die gast bellen.. maar ja.. ze doen maar
ghe dat soort gasten doen alleen aan bezigheidstherapie(wat slecht is eigenlijk)quote:
Je weet wel waar je aan toe bent met mij als MODquote:
neeu niks voor mij dat betalenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?
Maarja, gelukkig ben ik geen admin/mod
(zal ik ook nooit worden met al de commentaar volgens mij hahahhaa)
Die mensen zijn er om te controleren of je idd b.v ziek bent, en je weer aan het werk te trappen.quote:
De storyline schijnt errug goed te zijn in FF, wat dus heel veel mensen aanspreekt. Ik ben zelf alleen te ongeduldig om op al die cutscenes en w/e te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Aho het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is idd een goed concept en de gameplay is goed anders zouden er nooit veel mensen het spelen. Ik heb ook gespeeld maar ben nu al gestopt ongeveer een jaartrje![]()
Maar ik vind FF altijd iets gehad hebben( gewoon een FF addict)
wat mmo's betreft. Persoonlijk heb ik betere en nog eens gratis mmo's gespeeld dan wow
EINZ!#343111!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je weet wel waar je aan toe bent met mij als MOD
Waarom heb je eigenlijk nog steeds een katje als plaatje voor je naam, en geen schaap?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
als ik mod was, zou je schapen door het beeld zien komen
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die mensen zijn er om te controleren of je idd b.v ziek bent, en je weer aan het werk te trappen.
Meestal zijn het (ex) huisartsen...
ja maar schapen boksen nietquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds een katje als plaatje voor je naam, en geen schaap?
ach.. de titel (h) Eks.. zou ze niet mis staanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
OMG een wow-erquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De storyline schijnt errug goed te zijn in FF, wat dus heel veel mensen aanspreekt. Ik ben zelf alleen te ongeduldig om op al die cutscenes en w/e te wachtenZelf speel ik ook haast nauwelijks nog WoW en als ik dan inlog, dan lul ik meer met de mensen van m'n guild dan dat ik ook daadwerkelijk speel
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker welquote:Op woensdag 3 december 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar schapen boksen nietals iemand een leuke schapen gif kan maken
![]()
berggeitenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker wel
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
berggeiten![]()
ja maar in Nederland heb je geen bergen
Guild Wars ?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er komt de komende 2 jaar nog geen wowkiller... voor wow had je nog geen uber vette MMORPG's
nu heb je wow.. die 99% van de mmorpgers spelen wow.. en dat soort mensen switchen niet snel van game
Die player base is een stuk lager dan die van WoWquote:
nahhhh GW is wel een aardige game.... net als Ultima Online (imho nog steeds de beste) maar de marketing van WOW was super... daardoor nu een mega playerbase...met als gevolg dat WOW een nog vettere playerbase kreegquote:
guild wars vond ik persoonlijk minder goed dan wow. Maar het is zker geen slechte game.quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
Klopt ook wel, en over ARBO gesproken... had net mijn arbo dude aan de lijnquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
Jeweetschquote:
call of dutyquote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Goedemorgenquote:
Idd, headshot geven! *BOOM HEADSHOT!*quote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Ik speel best wel veel CODquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Aho het volgende:
[..]
call of duty
bang*
headshot..
je bent toch geen camper ofzo WL![]()
naiiisquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
Helloyouquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, headshot geven! *BOOM HEADSHOT!*
Bommen gooien, mensen afslachten...
Geen fantasie sjit
whaat ben jij die camper danquote:
ja zoiets jaquote:
geloof me, ik ben meer Rambo. Ik haat campers, vandaar dat ik ook geen cod speel!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Aho het volgende:
[..]
call of duty
bang*
headshot..
je bent toch geen camper ofzo WL![]()
Ik ben ook meer een shooter fan. Nog steeds vind ik CS 1.6 wel goed te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me ook nog erg veel fantasie maargoedquote:
hehe ik word ook altijd rambo genoemd als mensen mijn naam niet kunnen uitspreken of proberen grappig te zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, ik ben meer Rambo. Ik haat campers, vandaar dat ik ook geen cod speel!
het is nu left 4 dead
Whehequote:
Onder de noemer van; "Hier!!! Pak aan!! Ik heb wat vitamine C voor je!!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, ik ben meer Rambo. Ik haat campers, vandaar dat ik ook geen cod speel!
het is nu left 4 dead
CS 1.6 kan me pc niet aanquote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een shooter fan. Nog steeds vind ik CS 1.6 wel goed te doenDaarnaast een tijdje COD4 gespeeld, maar m'n vrienden hadden ene brakke PC, weinig tijd en in m'n uppie spelen vind ik ook geen ruk aan, dus heb dat al een tijd niet meer gespeeld.
wat speel je dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is nu left 4 dead
hahaha, ookal die zo fake als de netequote:
Action Quake 2 FTWquote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Aho het volgende:
[..]
wat speel je dan?
meer een quake type?
jeweetschquote:
left 4 deadquote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Aho het volgende:
[..]
wat speel je dan?
meer een quake type?
FPS Doug bedoel je, te geniale filmpjes iddquote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ookal die zo fake als de nete
Ik moest meer aan dat filmpje van dumpert denken, die gast die de hele tijd *boom headshot* zit te schreeuwen tijdens zijn potje counterstrike
M-M-M-M-M-Monsterkill!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest meer aan dat filmpje van dumpert denken, die gast die de hele tijd *boom headshot* zit te schreeuwen tijdens zijn potje counterstrike
Wat voor brakke PC heb jij danquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat voor brakke PC heb jij dan
FPS Dougquote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En toch blijft de gameplay errug goedquote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb ik ruzie met me pc: "Te lelijk, ik ben je bitch niet"
vette game is dat!!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M-M-M-M-M-Monsterkill!!!
[ afbeelding ]
UT: GOTY is ook geweldig
Zoveel campers heb je nou ook weer niet in COD hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is nu left 4 dead
ah die gast , daar heb ik een aantal maffe filmpjes van gezienquote:
ik heb dat shirt thuisliggen.. kadootje van een collega geweestquote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
FPS Doug bedoel je, te geniale filmpjes idd
Die kopquote:
die in het vetquote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
left 4 dead
team fortress 2
css
battlefield2
battlefield 2142
moh spearhead
crysis wars
dat soort spellen
haha vettquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb dat shirt thuisliggen.. kadootje van een collega geweest
pure pwnagequote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah die gast , daar heb ik een aantal maffe filmpjes van gezien
ja ik vindt van wel, campers en spawnkillers. vandaar dat ik het nooit speel.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoveel campers heb je nou ook weer niet in COD hoor![]()
Kwam van de week nog een screenshot tegen, maar jij ook op stond met COD4
Yeah baby!quote:
Inderdationquote:
Geef mij maar Tactical Opsquote:Op woensdag 3 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En toch blijft de gameplay errug goed
Maar speel ook verder nooit public, af en toe warretjes met m'n neefje en wat vrienden enzo
Call of Duty 4 en 5 hebben juist erg goede maps waar je op elke kant van de game minimaal van 2 kanten belaagd kan worden. Campen is dan ook een taktiek die niet erg goed werkt. Dat vind ik er juist wel top aan. Gister eindelijk de SP van WOrld at War uitgespeeld. Die zombie-mode is echt prachtigquote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is nu left 4 dead
COD WAW is wel grapig, maar zelfs ik geef toe dat deel 4 toch echt stukke beter isquote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vindt van wel, campers en spawnkillers. vandaar dat ik het nooit speel.
ik heb de beta van cod5 gedaan vond er ook geen ruk aan, en de single player was gewoon té liniar. ze moeten eens nieuwe dingen gaan verzinnen.
ja ik ben ouderwets ik vind sinds EA het roer heeft overgenomen aan C&C geen ruk meer aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Aho het volgende:
[..]
die in het vet
ik speelde ook veel rts ..maar tegenwoordig hou ik het bij rpg's
nieuwe red alert vink ook wel gaaf
Westwoodquote:Op woensdag 3 december 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben ouderwets ik vind sinds EA het roer heeft overgenomen aan C&C geen ruk meer aan.
hulde aan Westwood en hun fantastische games. heb ik uren gedaan over één potje.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geef mij maar Tactical Opsvond ik net ff wat lekkerder spelen
Komt aardig overeen met wat ik speel/speelde trouwensquote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
left 4 dead
team fortress 2
css
battlefield2
battlefield 2142
moh spearhead
crysis wars
dat soort spellen
Jeweetschquote:
ik vind die zombie-mode een rip-off van l4dquote:Op woensdag 3 december 2008 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Call of Duty 4 en 5 hebben juist erg goede maps waar je op elke kant van de game minimaal van 2 kanten belaagd kan worden. Campen is dan ook een taktiek die niet erg goed werkt. Dat vind ik er juist wel top aan. Gister eindelijk de SP van WOrld at War uitgespeeld. Die zombie-mode is echt prachtig
bullfrog!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Westwood![]()
Bullfrog![]()
Twee geweldige studio's die EA om zeep heeft geholpen
Is het ook, maar aangezien ik L4D niet heb vind ik dit een leuk alternatiefquote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die zombie-mode een rip-off van l4d
Wat moet ik hier precies op zien?quote:
Ik ben ook van de ouderwetse kant, ik vind die 'futuristische' style veel minder tof dan het meer 'realistische'quote:Op woensdag 3 december 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben ouderwets ik vind sinds EA het roer heeft overgenomen aan C&C geen ruk meer aan.
hulde aan Westwood en hun fantastische games. heb ik uren gedaan over één potje.
rapidswater hehequote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uber game...
echt super!!!
Duke nukemquote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben ook van de ouderwetse kant, ik vind die 'futuristische' style veel minder tof dan het meer 'realistische'
Zo vind ik doom, red alert1, C&C generals, AoE etc onwijs gaaf en vond ik de nieuwe C&C een tegenvaller. Ook supreme commander kon in de tijd niet gunnen
ik heb moh het meeste gespeeld van alles. zon 6 jaar lang. denk iets van 5000 uur ofzo hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Komt aardig overeen met wat ik speel/speelde trouwens
Alleen ben ik nooit een fan geweest van MOH
Met nieuwe C&C doel je op RA3 of C&C TW?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben ook van de ouderwetse kant, ik vind die 'futuristische' style veel minder tof dan het meer 'realistische'
Zo vind ik doom, red alert1, C&C generals, AoE etc onwijs gaaf en vond ik de nieuwe C&C een tegenvaller. Ook supreme commander kon in de tijd niet gunnen
gewoon via steam bestellen heh. je komt alleen dan een week de deur niet uitquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is het ook, maar aangezien ik L4D niet heb vind ik dit een leuk alternatief
de_dust, de bekendste en meest gespeelde map van de originele Counter-strikequote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat moet ik hier precies op zien?
edit: Ik zag eerst alleen een muur met posters, nu een raar die lekker aan het spuiten is...
Volgens de URL zou het een link naar "dust" moeten zijn
TWquote:Op woensdag 3 december 2008 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met nieuwe C&C doel je op RA3 of C&C TW?
Generals blijft nog wel erg cool vind ik, en Supreme commander vond ik echt niets...
Natuurlijk ken ik dust en dust2quote:Op woensdag 3 december 2008 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de_dust, de bekendste en meest gespeelde map van de originele Counter-strike
die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64quote:
Hear Hearquote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dungeon Keeper is geweldig, echt zonde dat deel 3 nooit uitgekomen isquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bullfrog!!!
dungeon keeper!!!
lol kon die online danquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64
Ik ben er mee gestopt toen ik een Xbox 360 kocht en call of duty 3 online ging spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik dust en dust2
Ben begonnen met action q2, en daarna alle versie's van CS gehad hahaha
Maar vond er na een jaartje of 6 weinig meer aan eigenlijk...
Lees ik daar n64?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64
Ik ben ook van die games, zoals red alert, empire earth e.d. Verder speel ik ook veel manager games (Football Manager) en heb Call of Duty: United Offensive ook nog op de plank liggen...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geen werk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
echt.. ik ga straks met een film op bed liggen geloof ik.. braaaaak
Warcraft 3 mod was zeker weten super jaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen ik een Xbox 360 kocht en call of duty 3 online ging spelen![]()
Ik speelde trouwens weinig gewone CS, maar bijna altijd de warcraft 3 mod, die was echt kickenDe superhero mod was ook wel humor trouwens, met de spidey websling enzo
Killer Instinct 2quote:
wat is DK gold?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Heb recentelijk
Theme Park World
Dungeon Keeper Gold
Duke Nukem 3D (High Resolution)
geïnstalleerd
Mogguh debquote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
OMGheb nog nooit zoveel games voorbij zien komen
N64 Smash Bro's halloquote:
jawel.. maar nieuwe medicijnen.. en die trek ik ff niet.. dus ga om 1 uur naar huis..quote:
duck hunt ook hé maleDUCKquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mario Bros 3 van de NES was ook heel gaaf
retro gamerquote:
Dungeon Keeper Gold = DK + De uitbreiding Deeper Dungeonsquote:
Rarequote:
ik heb denk ik 100.000 spellen gespeeld , dus ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
OMGheb nog nooit zoveel games voorbij zien komen
GOLDEN EYEquote:
Theme park (zonder world) hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Heb recentelijk
Theme Park World
Dungeon Keeper Gold
Duke Nukem 3D (High Resolution)
geïnstalleerd
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand offquote:
quote:
Dat spel was geweldig jaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Theme park (zonder world) haha
[ afbeelding ]
Overgens was ik helemaal weg van RollerCoaster Tycoon (1)
[ afbeelding ]
Dat spel heb ik me toch lam gespeeld niet normaal. Was nog 16mb trouwens
Inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mario Bros 3 van de NES was ook heel gaaf
ja die mines die zag ik nooit, liep je ergens in een keer booom dootquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand off
Take it easyquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jawel.. maar nieuwe medicijnen.. en die trek ik ff niet.. dus ga om 1 uur naar huis..
ja rollercoster te veel gespeeld, de 2 was ook wel leuk, de 3de viel tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Theme park (zonder world) haha
[ afbeelding ]
Overgens was ik helemaal weg van RollerCoaster Tycoon (1)
[ afbeelding ]
Dat spel heb ik me toch lam gespeeld niet normaal. Was nog 16mb trouwens
hehequote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
GOLDEN EYE![]()
Ik had veel moeite met die eindbaas, totdat ik ergens las over die bug...geprobeerd en jawel...maar eigenlijk was dat best een grote domper, dat ie dan zo simpel is
Ik heb nu de nieuwe versie op de DS... is ook wel jeugdsentiment om dat weer te spelenquote:
meesterlijk spel.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand off
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ja hahahha![]()
![]()
Ging ik het pistool tegen de TV aan drukken
oke die heb ik gespeeld jahquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dungeon Keeper Gold = DK + De uitbreiding Deeper Dungeons
jaja op de snes!!! geweldig, ook uren gespeeld...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
donkey kong country op de snes
Ik hoor het melodietje nog
idd bij kon het ook niet andersquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ja hahahha![]()
![]()
Ging ik het pistool tegen de TV aan drukken
Ja true whahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik zie mezelf nog zo op de grond slaanquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
donkey kong country op de snes
Ik hoor het melodietje nog
Mortal Kombat 2, is gewoon de beste MK die er isquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke die heb ik gespeeld jah
ow en als we het toch over vette games hebben.
Age of empires
Warcraft
mortal kombat 2
\nu i love rock and roll lalalaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
Nu op de radio:
"Dancing in the moonlight"
tralalallalalalala
Theme park maar aangeschaft op de DSquote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat spel was geweldig ja
Maar Theme Park krijg ik niet op XP aan de praat, dan moet ik Dosbox gebruiken
Inderdaad hahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
Rollercoaster heb ik ook nog gespeeld ja, leuk hoor achtbanen bouwen waar iedereen kotsmissselijk uit kwam...
warcraft 2 veel gespeeldquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke die heb ik gespeeld jah
ow en als we het toch over vette games hebben.
Age of empires
Warcraft
mortal kombat 2
ik versla jullie allemaal ermee. ik ben de mk kingquote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mortal Kombat 2, is gewoon de beste MK die er is![]()
Idd 3 vond ik ook niet leukquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja rollercoster te veel gespeeld, de 2 was ook wel leuk, de 3de viel tegen
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he lulloquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
Nu op de radio:
"Dancing in the moonlight"
tralalallalalalala
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik versla jullie allemaal ermee. ik ben de mk king
Same herequote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nu de nieuwe versie op de DS... is ook wel jeugdsentiment om dat weer te spelen
mk niet veel gespeeld, maar street fighter op de snes welquote:Op woensdag 3 december 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik versla jullie allemaal ermee. ik ben de mk king
Hier eigenlijk q3, q2, action q2, cs, css, deltaforce BHD & JO, battlefield 2 & 2142, COD4 & 5quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen ik een Xbox 360 kocht en call of duty 3 online ging spelen![]()
Ik speelde trouwens weinig gewone CS, maar bijna altijd de warcraft 3 mod, die was echt kickenDe superhero mod was ook wel humor trouwens, met de spidey websling enzo
Helemaal met je eens...alleen heb hem laatst gedownload via PSN en dan valt 'ie toch een beetje tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
idd echt nie dat je me verslaquote:
Ja PoP 1quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd bij kon het ook niet anders
en Stunts heb ik ook veel gespeelden prince of persia 1 ook te veel gespeeld op een zwart wit monitor
Heb ik origineel natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same here
Altijd leuk die oude games spelen.
Zo heb ik zelda a link to the past ook tig keer gespeelt
ok installeer ZNES, dan daag ik je uitquote:
FINISH HIM...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij gingen het altijd op het schoolplein naspelen
GET OVER HERE!
Whehehe of die kreet die Raiden maakte terwijl hij naar je toe vloogquote:Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij gingen het altijd op het schoolplein naspelen
GET OVER HERE!
Ik vind radio veronica eingelijk best wel te doen, beter dan die kut538.quote:
Had ik dus ook... Ben dus ook blij dat ik hem voor de SNES hebquote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Helemaal met je eens...alleen heb hem laatst gedownload via PSN en dan valt 'ie toch een beetje tegenMisschien omdat ik de SNES versie gewend ben
yup, maar ik had het opgeslagen op me hdquote:
hbahlhblhblhlblhlblhlblhlhlllblhlblhlhquote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe of die kreet die Raiden maakte terwijl hij naar je toe vloog
Ik luister sowieso vanaf 16.00 altijd radio veronica, met Somertijd... 16.10 doen ze altijd een moppenstukje... ik ga dan helemaal kapot van het lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind radio veronica eingelijk best wel te doen, beter dan die kut538.
Nu gewoon via internet, het was zo stil hier
Ben nu weer alleen thuis...
Hahaha dat jaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hbahlhblhblhlblhlblhlblhlhlllblhlblhlh
Ik vind mario kart op de Wii ook best grappig!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
En Mario Kart niet te vergeten he mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok installeer ZNES, dan daag ik je uit
urenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
Mensen ook Commando's gespeeld of neit?
Dan ben ik dus al een tijdje naar huis, toch eens in de middag aanzettenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik luister sowieso vanaf 16.00 altijd radio veronica, met Somertijd... 16.10 doen ze altijd een moppenstukje... ik ga dan helemaal kapot van het lachen
idd radio veronica vind ik wel een van de beste radio stations, lekker dat oude meuk weer te horenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind radio veronica eingelijk best wel te doen, beter dan die kut538.
Nu gewoon via internet, het was zo stil hier
Ben nu weer alleen thuis...
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind mario kart op de Wii ook best grappig!Die heb ik nog niet gezien op de Wii, misschien ook omdat ik geen Wii heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind mario kart op de Wii ook best grappig!LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gonzo1981 was het toch of hoe zat het ook alweer...quote:
Die oude Mario Kard op de SNES was echt super!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien op de Wii, misschien ook omdat ik geen Wii heb...
Precies, als ik gezever wil horen dan ga ik wel naar "Het Gesprek" kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan ben ik dus al een tijdje naar huis, toch eens in de middag aanzetten
Veronica heeft tenminste nog muziek, kan je van 538 niet zeggen
Hoe kunnen we die nou vergetenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
En Mario Kart niet te vergeten he mensen...
yup 1 volgens mij of 2 weet niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
Met mijn brakke pols kwam er toch niet veel meer vanquote:
Scherp +1quote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met mijn brakke pols kwam er toch niet veel meer van
Commando's 1,2 en 3quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
ja en de spion was ook altijd lache...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
yup 1 volgens mij of 2 weet niet meerdat was net als c&c alleen had je een kleine team etc , had je zon opblaasbare boot enzo
Dat spel was cool!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
sorry...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Crazy-p het volgende:
willen we niet zo snel gaan.. hier ben ik veel te brak voor
Ja echt hequote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat spel was cool!
Wel was dat spel soms best moeilijk
Niet echt veel nee, dunno why...Cannon Fodder dan weer welquote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
Details, details Beller....quote:
Samequote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik luister sowieso vanaf 16.00 altijd radio veronica, met Somertijd... 16.10 doen ze altijd een moppenstukje... ik ga dan helemaal kapot van het lachen
Ja het viel af en toe wel tegen, maar daardoor bleef het leuk...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat spel was cool!
Als spellen echt te moeilijk zijn kap ik er meestal mee....quote:
Daar ben ik goed inquote:
Op z'n fransquote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same![]()
Ik vind het dagelijkse dingetje ook wel grappig
Contra == Probotectorquote:
Dan heb je wat gemist manquote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet echt veel nee, dunno why...Cannon Fodder dan weer wel
Truequote:Op woensdag 3 december 2008 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja het viel af en toe wel tegen, maar daardoor bleef het leuk...
was alleen irri dat als je bijna klaar was er net 1 mannetje gekilled werd, ging je nog niet door naar het volgende level...
Je brengt me op een idee, thx!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
straks maar mooi met een film in bed gaan liggen
ohh ? heet die anders in Europaquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat spel was cool!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Contra_seriequote:Op woensdag 3 december 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh ? heet die anders in Europaik dacht altijd contra
ja goed he..quote:
quote:
Ook hoiquote:Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef crazy987 het volgende:
hey stelletje pornoverslaafde !!!!
dat wel.. maar t was wel een moeilijke gamequote:Op woensdag 3 december 2008 12:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes!!!
Commandos was zeker de tijd en doorzetting waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |