die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64quote:
Hear Hearquote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben ook van de ouderwetse kant, ik vind die 'futuristische' style veel minder tof dan het meer 'realistische'
Zo vind ik doom, red alert1, C&C generals, AoE etc onwijs gaaf en vond ik de nieuwe C&C een tegenvaller. Ook supreme commander kon in de tijd niet gunnen
Dungeon Keeper is geweldig, echt zonde dat deel 3 nooit uitgekomen isquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bullfrog!!!
dungeon keeper!!!
lol kon die online danquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64
Ik ben er mee gestopt toen ik een Xbox 360 kocht en call of duty 3 online ging spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik dust en dust2
Ben begonnen met action q2, en daarna alle versie's van CS gehad hahaha
Maar vond er na een jaartje of 6 weinig meer aan eigenlijk...
Lees ik daar n64?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik nooit online gedaan. single player heb ik op de pc diverse malen uitgespeeld. en met vrienden op de n64
Ik ben ook van die games, zoals red alert, empire earth e.d. Verder speel ik ook veel manager games (Football Manager) en heb Call of Duty: United Offensive ook nog op de plank liggen...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben ook van de ouderwetse kant, ik vind die 'futuristische' style veel minder tof dan het meer 'realistische'
Zo vind ik doom, red alert1, C&C generals, AoE etc onwijs gaaf en vond ik de nieuwe C&C een tegenvaller. Ook supreme commander kon in de tijd niet gunnen
Geen werk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
echt.. ik ga straks met een film op bed liggen geloof ik.. braaaaak
Warcraft 3 mod was zeker weten super jaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen ik een Xbox 360 kocht en call of duty 3 online ging spelen![]()
Ik speelde trouwens weinig gewone CS, maar bijna altijd de warcraft 3 mod, die was echt kickenDe superhero mod was ook wel humor trouwens, met de spidey websling enzo
Killer Instinct 2quote:
wat is DK gold?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Heb recentelijk
Theme Park World
Dungeon Keeper Gold
Duke Nukem 3D (High Resolution)
geïnstalleerd
Mogguh debquote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
OMGheb nog nooit zoveel games voorbij zien komen
N64 Smash Bro's halloquote:
jawel.. maar nieuwe medicijnen.. en die trek ik ff niet.. dus ga om 1 uur naar huis..quote:
duck hunt ook hé maleDUCKquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mario Bros 3 van de NES was ook heel gaaf
retro gamerquote:
Dungeon Keeper Gold = DK + De uitbreiding Deeper Dungeonsquote:
Rarequote:
ik heb denk ik 100.000 spellen gespeeld , dus ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
OMGheb nog nooit zoveel games voorbij zien komen
GOLDEN EYEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |