ik heb hier zo niets staan..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
heb je een grote voorraad crazy?
Is het voor jou niet goedkoper om een treetje GP te halen bij de Aldi... ipv elke keer RB uit de automaat te trekken...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb hier zo niets staan..
zou het uit de automaat moeten halen.. maar ik wacht nog ff.. hoop dat ik zo nog wakker word
idd , ik MOETquote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat ik niet met dergelijke applicaties hoef te werken
mijn voorraad is wel opquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , ik MOET![]()
![]()
![]()
wat verwen ik me thuis toch steeds. (oké dit klinkt fout, ik weet het)
ha scholier!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Goede morgen mensen van harde werken
Hoe gaat het met jullie?
Ben er weer hoor, was ff douchen enzo... zit nu warm te worden in de woonkamer met mijn laptop op schootquote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ge je alweer weg? naja fijne dag nog meneer droxz
Hmm minderquote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , ik MOET![]()
![]()
![]()
wat verwen ik me thuis toch steeds. (oké dit klinkt fout, ik weet het)
aha nais , maar nu moet ik weer gaan werkenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er weer hoor, was ff douchen enzo... zit nu warm te worden in de woonkamer met mijn laptop op schoot
ik post niet alles met 1 hand natuulijk, maar zo veel mogelijk met rechts... en kort berichten helemaal met rechts.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh.... damn want je kan best snel posten en je post zijn meestal niet zo kort mogelijk dus ik dacht dat je gewoon vrolijk met 2 handjes aan het typselen was
Hey Gekke Monkeyquote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
Goede morgen mensen van harde werken
Hoe gaat het met jullie?
[ali g modus aan]quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais , maar nu moet ik weer gaan werkenleven is ook bikkelhard hé als een allochtoon zijnde in the ghettoo
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaightquote:
lijkt me een strak planquote:Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef Crazy-p het volgende:
toch ff met Logi overlegd..
Logi vond dat ik maar ff bij HR langs moet.. het daar aangegeven.. en nu komen ze zo hier langs na even overleggen..
dus maar ff zien ofzo
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet
En Danny maar stug ontkennen dat Fok hem niets oplevert
Hoest me tLogi eigenlijk, tijdje al niet gezien?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:20 schreef Crazy-p het volgende:
toch ff met Logi overlegd..
Logi vond dat ik maar ff bij HR langs moet.. het daar aangegeven.. en nu komen ze zo hier langs na even overleggen..
dus maar ff zien ofzo
het zal wel geen vetpot zijn ..... maar tochquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!
En alle mods enzo krijgen geen moer, leuk om voor te werken hahaha
Dat bij mij toch niet veel goeds staan, dus ik denk dat ik het niet eens wil wetenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...dat terwijl alle mods ze kunnen zien... dus een beetje mods paaien en dan kan je zo je notes te weten komen
En al die reclame en abbo's dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het zal wel geen vetpot zijn ..... maar toch
Pcies, genoeg om van te leven dusquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij krijgt er zeker poen voor, hij werkt niet eens meer.... ja aan fok!
En alle mods enzo krijgen geen moer, leuk om voor te werken hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |