quote:Op woensdag 3 december 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een kus moet helemaal goedkomen hoor
Ik ga zo gewoon weer verder slapen, en minder typen (stupid me).
Ongeduld? Dat val wel mee.... gewoon koppig en een doorzetter...
Doorzettingsvermogen? Ja daar beschik ik ook over, maar in die groep mensen die dat karaktereigenschap bezitten zit ook een klein deel, dat eigenlijk "doorgeslagen" wordt genoemdquote:Op woensdag 3 december 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een kus moet helemaal goedkomen hoor
Ik ga zo gewoon weer verder slapen, en minder typen (stupid me).
Ongeduld? Dat val wel mee.... gewoon koppig en een doorzetter...
Dat vraag ik me bij jou nou ook af ja...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
Waarom zou je een kloon aanmaken eigenlijk?
En die opmerking slaat op.... geen idee?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijken hoeveelste je vandaag in de top100 eindigt
Kom maar hier werkenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat ik tot april heb om een andere job te vinden
dusse ik ben al een beetje aan het netwerken
Tsssquote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Ja sorry, maar verschil moet er blijven
Nah thuis zitten is nie mis nee op zon tijdstip,
lig nog lekker ff in bed![]()
opdat je minder moet typen voor je polsquote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En die opmerking slaat op.... geen idee?
Of hoeveel notes bedoel jequote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja, hij is ook zo moeilijk he![]()
Straks maar even kijken welke berichten ik daar nu weer heb gekregen hahahaha
Ik gebruik mijn doorzettingsvermogen nog wel eens verkeerd, en heb echt een trap nodig om door te hebben dat ik weer eens verkeerd bezig ben ja. Ik en doorslaan? neuhquote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen? Ja daar beschik ik ook over, maar in die groep mensen die dat karaktereigenschap bezitten zit ook een klein deel, dat eigenlijk "doorgeslagen" wordt genoemdJij vertoont nu wel enge overeenkomsten daarmee
Hahaha
Slapen lijkt me idd een goede optie, het is en blijft toch nog altijd een goed geneesmiddel.
En ach, what the thell moet je anders?!
Dan moet je de cv ook aanzetten...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn doorzettingsvermogen nog wel eens verkeerd, en heb echt een trap nodig om door te hebben dat ik weer eens verkeerd bezig ben ja. Ik en doorslaan? neuh![]()
Zo mijn bedje maar weer in, zit nu tijdelijk ff beneden kou te vatten....
Ah... zo!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
opdat je minder moet typen voor je pols
Lolquote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tsss![]()
Zou ik ook wel willen, kan ik weer is op m'n PS3 gamen
Of meer kleren aantrekkenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je de cv ook aanzetten...
ge je alweer wegquote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn doorzettingsvermogen nog wel eens verkeerd, en heb echt een trap nodig om door te hebben dat ik weer eens verkeerd bezig ben ja. Ik en doorslaan? neuh![]()
waar werk je dan?quote:
Dat mensen serieus ¤5 euro betalen om hun "notes" in te zien, best triest eigenlijkquote:
Nou ik wil je best wel die trap geven eigenlijk? Lol.. Niet om jouw, maar heb wel een paar agressiepunten, en met behulp van ergens tegenaan schoppen lost het waarschijnlijk wel op..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
oh gawdquote:
ja joh.... damn want je kan best snel posten en je post zijn meestal niet zo kort mogelijk dus ik dacht dat je gewoon vrolijk met 2 handjes aan het typselen wasquote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ah... zo!
Ik typ bijna alleen nog maar met rechts, ik begin er zowat goed in te worden
Heul welquote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lol![]()
Komt vanzelf![]()
En ach, op den duur is het ook niet meer leuk
Arnhemquote:
Dat snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat mensen serieus ¤5 euro betalen om hun "notes" in te zien, best triest eigenlijk
(gaat er weer geld naar danny zijn hummer)
jaa doe dat maar misschien veranderd zijn imago wel van oversekste puper welquote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
oh gawd![]()
crazy moet ik je vastbinden aan een paal ofzo met een lkkr wijf voor je neus![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat mensen serieus ¤5 euro betalen om hun "notes" in te zien, best triest eigenlijk
filmen en op youtube zettenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa doe dat maar misschien veranderd zijn imago wel van oversekste puper wel
Jep die trap mag je geven, hoe meer mensen dat doen... hoe sneller ik luister (zeggen ze....). Dat trappen deed ik ook altijd, vooral met mijn schenen tegen een boom hahaha. Dat voelde ik de pijn in mijn pols en knie niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 09:42 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou ik wil je best wel die trap geven eigenlijk? Lol.. Niet om jouw, maar heb wel een paar agressiepunten, en met behulp van ergens tegenaan schoppen lost het waarschijnlijk wel op..
Dusse.. Kom je hierheen?![]()
Ik lig er al in, maar echt warm is het ook niet te noemen
iddquote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |