Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafdquote:Op woensdag 3 december 2008 10:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoest me tLogi eigenlijk, tijdje al niet gezien?
Denk het wel jaquote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pcies, genoeg om van te leven dus
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafd
Daar ga je toch geen geld voor neerleggen, ik zou dat echt niet doenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk het wel jaEn met die abbo's zal het er niet minder op geworden zijn denk.
Ik zie trouwens niet echt veel mensen op fok! met een abbo
guildwarsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is een tijdje ziek geweest, is iets aan de beterende hand. Daarnaast is ze guildwars verslaafd
Maar dan wel gratisquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?
Het is een wow clone idd, maar goed ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen dat laatste wist ik niet, is dat net zo iets als WOW ofzo?
Tis misschien juist wel goed voor je. Kan best kut zijn om met die gast te praten, maar uiteindelijk kan 't je misschien juist wel helpenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. nu gaan ze overleggen met de arboarts..
ik had gewoon mn kop moeten houden.. aaaaaaaaaaargh
wrom?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:37 schreef Crazy-p het volgende:
grmbl.. nu gaan ze overleggen met de arboarts..
ik had gewoon mn kop moeten houden.. aaaaaaaaaaargh
alleen wow spelers roepen alles is een wow clonequote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Het is een wow clone idd, maar goed ieder zijn eigen ding
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen geld voor neerleggen, ik zou dat echt niet doen
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tis misschien juist wel goed voor je. Kan best kut zijn om met die gast te praten, maar uiteindelijk kan 't je misschien juist wel helpen
dan nog... als je ziet wat je ervoor krijgt.... je mist de bannersquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?)
Ach, sommige mensen hebben echt geen leven en nemen een abbo op fok!
Ik snap serieus niet wat mensen daar nou leuk aan vinden?quote:
geen idee...quote:
Om het lekker cru te zeggen, zitten die gasten daar meestal om je gewoon weer aan het werk te schoppen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..
lol.. waar zit die gast dan voor
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Aho het volgende:
[..]
alleen wow spelers roepen alles is een wow clone![]()
![]()
FFXIII![]()
moe nog wel ff wachten
Gewoon Adblockquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat voor een banner meer of minder (welke banners?)
Ach, sommige mensen hebben echt geen leven en nemen een abbo op fok!
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan nog... als je ziet wat je ervoor krijgt.... je mist de bannersen je kan meer fotos in je fobo uploaden.
Ik snap het ook niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat mensen daar nou leuk aan vinden?![]()
Maarja, ieder zijn eigen mening.
En je zou een nazimod zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?
Maarja, gelukkig ben ik geen admin/mod
(zal ik ook nooit worden met al de commentaar volgens mij hahahhaa)
ik zit wekelijks bij een psycholoog.. en 1 keer in de 2 week bij een psychiater.. dus het heeft helemaal geen nut dat ze nu weer die gast bellen.. maar ja.. ze doen maarquote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om het lekker cru te zeggen, zitten die gasten daar meestal om je gewoon weer aan het werk te schoppen.
Kan je zelf via de huisdokter geen verwijzing naar een arts krijgen ofzo?
Weet nog dat m'n vinger compleet verneukt was door een scooter ongeluk en ik naar de arbo arts moest. Verband eraf om die ellende te laten zien, krijgt die gast dat verband er niet eens fatsoenlijk weer om. Ik deed dat met 1 hand dus beter dan hij met 2 handen...De prutserquote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die gast heb ik al eens mee gepraat.. die heeft toen ook gezegd.. ja ik kan je hier niet mee helpen..
lol.. waar zit die gast dan voor
ja dat soort dingen dusquote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Weet nog dat m'n vinger compleet verneukt was door een scooter ongeluk en ik naar de arbo arts moest. Verband eraf om die ellende te laten zien, krijgt die gast dat verband er niet eens fatsoenlijk weer om. Ik deed dat met 1 hand dus beter dan hij met 2 handen...De prutser
Je hebt gelijk het is idd een goed concept en de gameplay is goed anders zouden er nooit veel mensen het spelen. Ik heb ook gespeeld maar ben nu al gestopt ongeveer een jaartrjequote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]![]()
Nah maar serieus, hoe vaak is er wel niet geroepen dat een spel een WoW killer wordt en elke keer valt 't weer tegen na een tijdje. Meestal is er dan een hele hype rond een nieuw spel, maar uiteindelijk stappen mensen weer trug naar WoW. 't concept is gewoon erg goed en 't spel is "redelijk" gebalanceerd. D'r zitten relatief weinig fouten in, in tegenstelling tot nieuwe MMORPG's, wat natuurlijk logisch is, daar WoW al 3-4 jaar bestaat.
Wat betreft FF: Dat is dus ook een spel met een gigantische Fanbase, maar persoonlijk vind ik dat dus weer helemaal niks. Die hele gameplay spreekt mij dan weer niet aan
Het gaat er ook vaak niet om dat het nut heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zit wekelijks bij een psycholoog.. en 1 keer in de 2 week bij een psychiater.. dus het heeft helemaal geen nut dat ze nu weer die gast bellen.. maar ja.. ze doen maar
ghe dat soort gasten doen alleen aan bezigheidstherapie(wat slecht is eigenlijk)quote:
Je weet wel waar je aan toe bent met mij als MODquote:
neeu niks voor mij dat betalenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien dat het wat is voor Runx, maar wie heeft er nou veel foto's in zijn fobo staan?
Maarja, gelukkig ben ik geen admin/mod
(zal ik ook nooit worden met al de commentaar volgens mij hahahhaa)
Die mensen zijn er om te controleren of je idd b.v ziek bent, en je weer aan het werk te trappen.quote:
De storyline schijnt errug goed te zijn in FF, wat dus heel veel mensen aanspreekt. Ik ben zelf alleen te ongeduldig om op al die cutscenes en w/e te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Aho het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is idd een goed concept en de gameplay is goed anders zouden er nooit veel mensen het spelen. Ik heb ook gespeeld maar ben nu al gestopt ongeveer een jaartrje![]()
Maar ik vind FF altijd iets gehad hebben( gewoon een FF addict)
wat mmo's betreft. Persoonlijk heb ik betere en nog eens gratis mmo's gespeeld dan wow
EINZ!#343111!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je weet wel waar je aan toe bent met mij als MOD
Waarom heb je eigenlijk nog steeds een katje als plaatje voor je naam, en geen schaap?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
als ik mod was, zou je schapen door het beeld zien komen
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die mensen zijn er om te controleren of je idd b.v ziek bent, en je weer aan het werk te trappen.
Meestal zijn het (ex) huisartsen...
ja maar schapen boksen nietquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds een katje als plaatje voor je naam, en geen schaap?
ach.. de titel (h) Eks.. zou ze niet mis staanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
OMG een wow-erquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De storyline schijnt errug goed te zijn in FF, wat dus heel veel mensen aanspreekt. Ik ben zelf alleen te ongeduldig om op al die cutscenes en w/e te wachtenZelf speel ik ook haast nauwelijks nog WoW en als ik dan inlog, dan lul ik meer met de mensen van m'n guild dan dat ik ook daadwerkelijk speel
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker welquote:Op woensdag 3 december 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar schapen boksen nietals iemand een leuke schapen gif kan maken
![]()
berggeitenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker wel
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
berggeiten![]()
ja maar in Nederland heb je geen bergen
Guild Wars ?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er komt de komende 2 jaar nog geen wowkiller... voor wow had je nog geen uber vette MMORPG's
nu heb je wow.. die 99% van de mmorpgers spelen wow.. en dat soort mensen switchen niet snel van game
Die player base is een stuk lager dan die van WoWquote:
nahhhh GW is wel een aardige game.... net als Ultima Online (imho nog steeds de beste) maar de marketing van WOW was super... daardoor nu een mega playerbase...met als gevolg dat WOW een nog vettere playerbase kreegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |