ach.. de titel (h) Eks.. zou ze niet mis staanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
OMG een wow-erquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De storyline schijnt errug goed te zijn in FF, wat dus heel veel mensen aanspreekt. Ik ben zelf alleen te ongeduldig om op al die cutscenes en w/e te wachtenZelf speel ik ook haast nauwelijks nog WoW en als ik dan inlog, dan lul ik meer met de mensen van m'n guild dan dat ik ook daadwerkelijk speel
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker welquote:Op woensdag 3 december 2008 10:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar schapen boksen nietals iemand een leuke schapen gif kan maken
![]()
berggeitenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanwaar eigelijk een schaap, en geen geit ? schapeneuker nog nooit van gehoord, geiteneuker wel
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
berggeiten![]()
ja maar in Nederland heb je geen bergen
Guild Wars ?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er komt de komende 2 jaar nog geen wowkiller... voor wow had je nog geen uber vette MMORPG's
nu heb je wow.. die 99% van de mmorpgers spelen wow.. en dat soort mensen switchen niet snel van game
Die player base is een stuk lager dan die van WoWquote:
nahhhh GW is wel een aardige game.... net als Ultima Online (imho nog steeds de beste) maar de marketing van WOW was super... daardoor nu een mega playerbase...met als gevolg dat WOW een nog vettere playerbase kreegquote:
guild wars vond ik persoonlijk minder goed dan wow. Maar het is zker geen slechte game.quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
Klopt ook wel, en over ARBO gesproken... had net mijn arbo dude aan de lijnquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
Jeweetschquote:
call of dutyquote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Goedemorgenquote:
Idd, headshot geven! *BOOM HEADSHOT!*quote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Ik speel best wel veel CODquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Aho het volgende:
[..]
call of duty
bang*
headshot..
je bent toch geen camper ofzo WL![]()
naiiisquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
Helloyouquote: