guild wars vond ik persoonlijk minder goed dan wow. Maar het is zker geen slechte game.quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die player base is een stuk lager dan die van WoW
Klopt ook wel, en over ARBO gesproken... had net mijn arbo dude aan de lijnquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk EX omdat ze te prutserig zijn om een goeie diagnose vast te stellen
Jeweetschquote:
call of dutyquote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens geprobeert WOW.
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Goedemorgenquote:
Idd, headshot geven! *BOOM HEADSHOT!*quote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
na 15 minuten weer eraf gegooid. ik vond het zon vervelend spel. kan er niets aan doen.
ik wil headshots lol ik ben ook niet zon rpg fan, alhoewel oblivion en fallout3 wel te doen zijn
Ik speel best wel veel CODquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Aho het volgende:
[..]
call of duty
bang*
headshot..
je bent toch geen camper ofzo WL![]()
naiiisquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-P
Hey Runx ja vandaag me vrije dag
Helloyouquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, headshot geven! *BOOM HEADSHOT!*
Bommen gooien, mensen afslachten...
Geen fantasie sjit
whaat ben jij die camper danquote:
ja zoiets jaquote:
geloof me, ik ben meer Rambo. Ik haat campers, vandaar dat ik ook geen cod speel!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Aho het volgende:
[..]
call of duty
bang*
headshot..
je bent toch geen camper ofzo WL![]()
Ik ben ook meer een shooter fan. Nog steeds vind ik CS 1.6 wel goed te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me ook nog erg veel fantasie maargoedquote:
hehe ik word ook altijd rambo genoemd als mensen mijn naam niet kunnen uitspreken of proberen grappig te zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, ik ben meer Rambo. Ik haat campers, vandaar dat ik ook geen cod speel!
het is nu left 4 dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |