Theme park (zonder world) hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear
Heb recentelijk
Theme Park World
Dungeon Keeper Gold
Duke Nukem 3D (High Resolution)
geïnstalleerd
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand offquote:
quote:
Dat spel was geweldig jaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Theme park (zonder world) haha
[ afbeelding ]
Overgens was ik helemaal weg van RollerCoaster Tycoon (1)
[ afbeelding ]
Dat spel heb ik me toch lam gespeeld niet normaal. Was nog 16mb trouwens
Inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mario Bros 3 van de NES was ook heel gaaf
ja die mines die zag ik nooit, liep je ergens in een keer booom dootquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand off
Take it easyquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jawel.. maar nieuwe medicijnen.. en die trek ik ff niet.. dus ga om 1 uur naar huis..
ja rollercoster te veel gespeeld, de 2 was ook wel leuk, de 3de viel tegenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Theme park (zonder world) haha
[ afbeelding ]
Overgens was ik helemaal weg van RollerCoaster Tycoon (1)
[ afbeelding ]
Dat spel heb ik me toch lam gespeeld niet normaal. Was nog 16mb trouwens
hehequote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
GOLDEN EYE![]()
Ik had veel moeite met die eindbaas, totdat ik ergens las over die bug...geprobeerd en jawel...maar eigenlijk was dat best een grote domper, dat ie dan zo simpel is
Ik heb nu de nieuwe versie op de DS... is ook wel jeugdsentiment om dat weer te spelenquote:
meesterlijk spel.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hahaha en dan campen met remote mines...zie je elkaar aan de andere kant van de gang staan...dikke stand off
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ja hahahha![]()
![]()
Ging ik het pistool tegen de TV aan drukken
oke die heb ik gespeeld jahquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dungeon Keeper Gold = DK + De uitbreiding Deeper Dungeons
jaja op de snes!!! geweldig, ook uren gespeeld...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
donkey kong country op de snes
Ik hoor het melodietje nog
idd bij kon het ook niet andersquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ja hahahha![]()
![]()
Ging ik het pistool tegen de TV aan drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |