of dwang door vriendlief, maar goed idd maar ff afwachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:34 schreef deedeetee het volgende:
Tot er meer info naar buiten komt houd ik 't op een gekte
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef el_godi het volgende:
Buren merkten niets aan moeder 'baby Enschede'
Enschede - Niemand zegt ooit wat aan haar te hebben gemerkt.
"Zelfs de vader van haar vriend wist van niets", zo zegt een overbuurvrouw. "Vorige week nog is zijn zoon met zijn vriendin bij hem wezen eten. Bron: Telegraaf.nl
De mensen om haar heen hadden dus wel vermoedens.quote:Vermoedelijke moeder studente geschiedenis ( 11-12-2008 18:58:57 )
De vrouw die is opgepakt na de vondst van het eerste babylijkje in Enschede is een 23-jarige studente.
De vrouw woonde in Enschede samen en stond ingeschreven bij de faculteit geschiedenis in Nijmegen. De vrouw is dinsdag opgepakt en vermoedelijk de biologische moeder van de gevonden baby. Volgens mensen die haar kenden probeerde ze haar zwangerschap met smoezen geheim te houden.
kan een eerdere zwangerschap zijn hequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:16 schreef Gia het volgende:
Als de eerste baby haar eigen kind was en het was geen tweeling, dan moet er toch iemand een baby missen!!
quote:DNA Baby was van moeder http://marikehermens.hyves.nl/fotos/Marike Hermens.
zaterdag 13 december 2008 | 10:35 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 13 december 2008 | 10:36
ALMELO/ENSCHEDE Het DNA van het eerste babylijkje dat onlangs in Enschede werd gevonden, komt overeen met dat van de verdachte moeder, de 23-jarige Marike H. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) op basis van onderzoek door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond. Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd. Het OM gaat ervan uit dat Marike H. ook de moeder is van het tweede kind, omdat zij de plaats kon aanwijzen waar het lag.
Betrokkenen vertellen over Marike H. in de krant van zaterdag.
- verwijderd op verzoek -quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
of dwang door vriendlief, maar goed idd maar ff afwachten
Die staat er al .quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Ze mogen bij hyves wel eens met de bezem er doorheen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
De wetenschap dat er ergens (geen idee waar) twee lijkjes liggen die elk moment gevonden zouden kunnen worden gaat na 2 jaar lijkt me wel heel erg knagen. Misschien dat ze ze daarom heeft laten vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef paddy het volgende:
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)quote:Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd.
Oeps, wat stom. Dat heb ik idd eerst ook al gelezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
En nou niet meer? Zij is niet dood!!quote:
Zoiets verwacht je van niemand..quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En nou niet meer? Zij is niet dood!!
God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |