Die staat er al .quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Ze mogen bij hyves wel eens met de bezem er doorheen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
De wetenschap dat er ergens (geen idee waar) twee lijkjes liggen die elk moment gevonden zouden kunnen worden gaat na 2 jaar lijkt me wel heel erg knagen. Misschien dat ze ze daarom heeft laten vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef paddy het volgende:
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)quote:Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd.
Oeps, wat stom. Dat heb ik idd eerst ook al gelezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
En nou niet meer? Zij is niet dood!!quote:
Zoiets verwacht je van niemand..quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En nou niet meer? Zij is niet dood!!
God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |