Die staat er al .quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Ze mogen bij hyves wel eens met de bezem er doorheen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
De wetenschap dat er ergens (geen idee waar) twee lijkjes liggen die elk moment gevonden zouden kunnen worden gaat na 2 jaar lijkt me wel heel erg knagen. Misschien dat ze ze daarom heeft laten vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef paddy het volgende:
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)quote:Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd.
Oeps, wat stom. Dat heb ik idd eerst ook al gelezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
En nou niet meer? Zij is niet dood!!quote:
Zoiets verwacht je van niemand..quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En nou niet meer? Zij is niet dood!!
God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot dezequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hear hear!! Zo iemand moet gewoon nooit meer vrij komen!
Is dat belangrijk dan? Is er een gegronde reden om twee baby's te vermoorden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot deze
daad is overgegaan?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hear hear!! Zo iemand moet gewoon nooit meer vrij komen!
Zelfde probleem met Hyves en zelfde gedachte toen ik wél 't schilderij zagquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef Suko het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal op die Hyves staat, kan ik op de een of andere reden niet zien, alleen die stukjes achtergrond van het schilderij Sterrennacht van Vincent van Gogh, toen hij dit maakte was hij niet fris in het hoofd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
Je moet ingelogd zijn om de krabbels te zien.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef Suko het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal op die Hyves staat, kan ik op de een of andere reden niet zien, alleen die stukjes achtergrond van het schilderij Sterrennacht van Vincent van Gogh, toen hij dit maakte was hij niet fris in het hoofd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
Tenzij ze zelf een bekentenis aflegt zullen ze moord denk ik niet kunnen bewijzen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef Suko het volgende:
Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
Ja, germ. Misschien is het kind ook door de kou overleden....quote:Op zondag 14 december 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf een bekentenis aflegt zullen ze moord denk ik niet kunnen bewijzen.
Een (pasgeboren) baby gaat ook dood als je het gewoon niet verzorgt, -> zonder dekens en kleren ergens neerlegt en niet te drinken geeft.
Gelukkig trek jij geen voorbarige conclusies.quote:Op zondag 14 december 2008 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
En dan zo'n foto van echt een uberpaupersnol met haar dochtertje. Ja, ja, zo'n kindermepper, niks meer en minder.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig trek jij geen voorbarige conclusies.
Nee, ik begrijp de reactie's op hyve niet Swets.quote:Op zondag 14 december 2008 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is pure speculatie, van Marike H is in ieder geval bekend dat minimaal 1 kind van haar is overleden zonder dat iemand zegt te weten dat ze zwanger was, zonder dat ze aangifte heeft gedaan van een geboorte en zonder dat het overlijden gemeld is. Allemaal iets falsifieerbaarder dan die 'uberpaupersnol'.
Dus als je de reacties op Hyves niet begrijpt is het nu een mooi moment voor zelfreflectie aangezien je tot soortgelijke reacties in staat bent gebaseerd op heel wat minder feitelijke informatie.
Nee ik vind dat niet normaal. Jij zegt dat niet normaal te vinden, maar bent verschrikkelijk hypocriet want hier ga je op basis van een foto en 1 post een moeder beschuldigen dat ze haar kinderen mishandeld.quote:Op zondag 14 december 2008 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp de reactie's op hyve niet Swets.
Jij vindt het begrijpelijk dat haar vrienden en familie ook worden beschuldigd en bedreigd nu? Dat mensen die nog in haar vriendenlijstje staan het ook moeten ontgelden?
Gek, want je doet zelf hetzelfde....quote:Dit zegt NIETS over wat ik van de situatie vind, namelijk vreselijk en niet normaal. Maar dat betekent nog niet dat ik met de meute mee moet lopen en als een beest tekeer kan gaan op dat profiel. Wat velen daar wel doen. Heb ik geen begrip voor, sorry.
Och, lees de reactie' s eens door zou ik zeggen.quote:Op zondag 14 december 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet normaal. Jij zegt dat niet normaal te vinden, maar bent verschrikkelijk hypocriet want hier ga je op basis van een foto en 1 post een moeder beschuldigen dat ze haar kinderen mishandeld.
[..]
Gek, want je doet zelf hetzelfde....
Tja je kan het voor jezelf wel recht praten maar je bent zelf exact hetzelfde.quote:Op zondag 14 december 2008 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, lees de reactie' s eens door zou ik zeggen.
Da's dan jouw mening.quote:Op zondag 14 december 2008 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja je kan het voor jezelf wel recht praten maar je bent zelf exact hetzelfde.
eh neequote:
In dezelfde post zeg je dat het zover gaat omdat famileleden beschuldigd worden EN beschuldig je enpassant een vrouw van kindermishandeling op basis van een foto en een uitspraak.quote:Op zondag 14 december 2008 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar het gaat wel erg ver nu op hyves. Familie en vrienden worden nu ook beschuldigd medeplichtig te zijn omdat ze niks gemerkt hadden van haar zwangerschap?![]()
<knip>
En dan zo'n foto van echt een uberpaupersnol met haar dochtertje. Ja, ja, zo'n kindermepper, niks meer en minder.
Dat ze paupers zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee
[..]
In dezelfde post zeg je dat het zover gaat omdat famileleden beschuldigd worden EN beschuldig je enpassant een vrouw van kindermishandeling op basis van een foto en een uitspraak.
Dat is dus geen mening, het is een feit. Je beschuldigd zelf ook mensen op basis van een vermoeden.
eh nee, je beschuldigt haar van kindermishandeling Je snappertje is niet zo groot he.quote:
a. je post ging niet over bedreigen maar over beschuldigenquote:En iemand die in gebrekkig Nederlands komt melden dat ze haar kinderen eerst ook niet mocht zien en twee regels verderop op wraak zint die Marike te vermoorden als ze weer vrij is komt op mij over als een agressieve tante. Dat zal niet voor niks zijn, denk ik dan, dat die niet bij haar kinderen mocht.
Dat het waarschijnlijk een domme agressieve aso is straalt er aan alle kanten vanaf.
En nogmaals: onschuldige mensen die die Marike kennen ook een beetje bedreigen maakt mij dat ik er zo m'n bedenkingen over heb.
En je kunt nog wel eeuwig doordiscussieren over of ik nu gelijk heb of niet, da's mijn mening. Ik bedreig verder niemand.
Als we het niet met elkaar eens zijn betekent het nog niet dat mijn snappertje niet groot is.quote:Op zondag 14 december 2008 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee, je beschuldigt haar van kindermishandeling Je snappertje is niet zo groot he.
[..]
a. je post ging niet over bedreigen maar over beschuldigen
b. je verontwaardiging is misplaatst omdat je zelf hetzelfde bent.
In de verschillenden nieuwsartikelen wordt gemeld dat mogelijk a.s. woensdag bekend wordt gemaakt qua DNA of Marike Hermens de moeder is. "In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond."quote:Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef Re het volgende:
is er al meer bekend over de tweede baby?
Ben benieuwd. Ook of het een tweeling is of dat Marike twee keer zwanger is geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef Suko het volgende:
[..]
In de verschillenden nieuwsartikelen wordt gemeld dat mogelijk a.s. woensdag bekend wordt gemaakt qua DNA of Marike Hermens de moeder is. "In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond."
Daar zeg ik het ook niet voor. Maar omdat je blijkbaar dacht dat je haar van 'pauperisme' beschuldigt terwijl je haar van kindermishandeling beschuldigt. Omdat je mijn post niet snapt dus. Of je het met me eens ben zal me jeuken.quote:Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als we het niet met elkaar eens zijn betekent het nog niet dat mijn snappertje niet groot is.
Eh nee, omdat uit je reacties blijkt dat je snappertje niet zo groot is.quote:Jammer dat je altijd op de persoonlijke toer gaat, vindt je dat leuk ofzo?
dat deze tweede baby een stuk langer duurt doet mij vermoeden dat het om een kind gaat wat al in verdere staat van ontbinding was...quote:Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef Suko het volgende:
[..]
In de verschillenden nieuwsartikelen wordt gemeld dat mogelijk a.s. woensdag bekend wordt gemaakt qua DNA of Marike Hermens de moeder is. "In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |