abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:33:36 #101
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_63983241
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr

Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2008 @ 12:35:20 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63983267
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
Die staat er al .

Foto''s in deze thread zijn verder overbodig, iemand die interesse heeft in een gezcht bij het verhaal kan zelf gaan kijken.
pi_63985411
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Skv op 13-12-2008 22:01:31 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_63985438
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:

Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
pi_63985588
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
Ze mogen bij hyves wel eens met de bezem er doorheen.
Het praat natuurlijk niet goed wat zij waarschijnlijk heeft gedaan, maar de reactie's zijn nu wel erg triest aan het worden.
pi_63986093
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63986774
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
pi_63986871
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef paddy het volgende:
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
De wetenschap dat er ergens (geen idee waar) twee lijkjes liggen die elk moment gevonden zouden kunnen worden gaat na 2 jaar lijkt me wel heel erg knagen. Misschien dat ze ze daarom heeft laten vinden.
pi_63986955
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:24:58 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63987299
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
quote:
Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd.
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63987338
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
Oeps, wat stom. Dat heb ik idd eerst ook al gelezen.
pi_63987934
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
Nu niet meer?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_63987983
Ben net even naar de vindplaats van de eerste baby gegaan, het is echt recht voor de ingang als je met de auto komt, je kan de bloemen en knuffels vanaf de straat zien. Redelijk luguber.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:03:21 #114
3542 Gia
User under construction
pi_63993136
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
En nou niet meer? Zij is niet dood!!

God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
pi_63994445
gaat lekker op haar hyves...

hoe ver moet je zijn om zoiets te doen..

echt triest alls je tot zoiets in staat bent
pi_63994473
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Gia het volgende:

[..]

En nou niet meer? Zij is niet dood!!

God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
Zoiets verwacht je van niemand..
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:14:38 #117
3542 Gia
User under construction
pi_63994793
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Zoiets verwacht je van niemand..
Nououou.....
Ik heb een buurvrouw......
pi_63995043
Ja hoor, weer rellen via hyves.
pi_63996115
Onbegrijpelijk dat iemand van haar leeftijd, die zich zogezegd inzet voor "misdeelde kinderen in Afrika", die hogere studies doet, dat zo iemand geen gebruik maakt van al was het maar één van de voorbehoedsmiddelen die we hier tot onze beschikking hebben (integendeel tot vb. de Afrikaanse vrouwen), er rustig voor kiest om een zwangerschap te voldragen, een of blijkbaar twee kinderen op de wereld te zetten en dan beslissen ze niet te laten leven !
Die voldragen, levenskrachtige kinderen als vuilnis te dumpen...maar wel gewoon .. euh dinges zoals hyves onderhouden, waarschijnlijk elke dag inkopen doen en nevenbij aktie voeren tegen het onrecht in de wereld ALS JE OP DE VERKEERDE PLAATS GEBOREN BENT !!!
Sorry hoor maar ik kan geen enkel begrip opbrengen voor iemand die zoiets doet terwijl we hier alle middelen ter beschikking hebben, spiraaltjes, anti conceptie pil, the morning after pil, abortus, adoptie, you name it we've got it, om desnoods ongewenste kinderen een goed tehuis te geven.
Waarom?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:30:01 #120
3542 Gia
User under construction
pi_63996636
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:08 schreef Indrike het volgende:

Hear hear!! Zo iemand moet gewoon nooit meer vrij komen!
pi_63996726
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot deze
daad is overgegaan?
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:38:36 #122
3542 Gia
User under construction
pi_63996838
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Specularium het volgende:

[..]

Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot deze
daad is overgegaan?
Is dat belangrijk dan? Is er een gegronde reden om twee baby's te vermoorden?
Is verkrachting misschien een reden?

Stel: Ze is verkracht, krijgt die baby, vermoordt die baby en dumpt het. Ze wordt weer verkracht, maar denkt dan niet: "hé de vorige keer was ik zwanger, laat ik maar een morning after pil halen".

En zij STUDEERT!!!

Als het nou een zwakbegaafde jonge vrouw uit een woongroep was, ja DAN had ik er misschien nog mild over kunnen denken. Maar in dit geval.....
pi_63996942
Ik versta niet waarom mensen die geen kinderen willen geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Is dat zo moeilijk te verstaan?
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:

[..]

pi_63997221
Nou ik weet niet wat er allemaal op die Hyves staat, kan ik op de een of andere reden niet zien, alleen die stukjes achtergrond van het schilderij Sterrennacht van Vincent van Gogh, toen hij dit maakte was hij niet fris in het hoofd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
  zondag 14 december 2008 @ 08:54:27 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64001440
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef Suko het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal op die Hyves staat, kan ik op de een of andere reden niet zien, alleen die stukjes achtergrond van het schilderij Sterrennacht van Vincent van Gogh, toen hij dit maakte was hij niet fris in het hoofd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
Zelfde probleem met Hyves en zelfde gedachte toen ik wél 't schilderij zag In de eerst instantie kon ik niet goed zien wat er te zien was en moest aan * de schreeuw * van Munch denken.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64001545
quote:
Je moet ingelogd zijn om de krabbels te zien.

Maar het gaat wel erg ver nu op hyves. Familie en vrienden worden nu ook beschuldigd medeplichtig te zijn omdat ze niks gemerkt hadden van haar zwangerschap?
Het is wel een paupertokkievolk daar in Enschede zeg.

Een krabbel:

'Ik heb ook jaren moeten vechten voor mijn kinderen, dat ik ze eindelijk bij me had, en als jij vrij bent vermoord ik je, schiet ik je kapot, ik krijg je wel enz enz enz'
En dan zo'n foto van echt een uberpaupersnol met haar dochtertje. Ja, ja, zo'n kindermepper, niks meer en minder. Maar ze snapt nog niet dat als ze echt zoiets doet ze haar dochter weer kwijt is.
pi_64001548
quote:
Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
Tenzij ze zelf een bekentenis aflegt zullen ze moord denk ik niet kunnen bewijzen.
Een (pasgeboren) baby gaat ook dood als je het gewoon niet verzorgt, -> zonder dekens en kleren ergens neerlegt en niet te drinken geeft.
pi_64001594
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Tenzij ze zelf een bekentenis aflegt zullen ze moord denk ik niet kunnen bewijzen.
Een (pasgeboren) baby gaat ook dood als je het gewoon niet verzorgt, -> zonder dekens en kleren ergens neerlegt en niet te drinken geeft.
Ja, germ. Misschien is het kind ook door de kou overleden....

En dan wordt het misschien dood door schuld ofzo. Blijkt dat ze de baby echt meteen na de geboorte om het leven heeft gebracht, wordt het een ander verhaal.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 09:32:28 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001657
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

En dan zo'n foto van echt een uberpaupersnol met haar dochtertje. Ja, ja, zo'n kindermepper, niks meer en minder.
Gelukkig trek jij geen voorbarige conclusies.

Anyway, ze heeft blijkbaar ook hier in de buurt gewoond gezien haar middelbare school.
pi_64001668
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelukkig trek jij geen voorbarige conclusies.
Je hebt gelijk.

Maar zo'n agressie tonen, spreken over dat ze haar kinderen eerst ook niet bij zich mocht hebben en toch... het uiterlijk, maakt een optelsommetje van dat daar ook het een en ander niet zal kloppen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 09:45:13 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001709
Dat is pure speculatie, van Marike H is in ieder geval bekend dat minimaal 1 kind van haar is overleden zonder dat iemand zegt te weten dat ze zwanger was, zonder dat ze aangifte heeft gedaan van een geboorte en zonder dat het overlijden gemeld is. Allemaal iets falsifieerbaarder dan die 'uberpaupersnol'.

Dus als je de reacties op Hyves niet begrijpt is het nu een mooi moment voor zelfreflectie aangezien je tot soortgelijke reacties in staat bent gebaseerd op heel wat minder feitelijke informatie.
pi_64001748
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is pure speculatie, van Marike H is in ieder geval bekend dat minimaal 1 kind van haar is overleden zonder dat iemand zegt te weten dat ze zwanger was, zonder dat ze aangifte heeft gedaan van een geboorte en zonder dat het overlijden gemeld is. Allemaal iets falsifieerbaarder dan die 'uberpaupersnol'.

Dus als je de reacties op Hyves niet begrijpt is het nu een mooi moment voor zelfreflectie aangezien je tot soortgelijke reacties in staat bent gebaseerd op heel wat minder feitelijke informatie.
Nee, ik begrijp de reactie's op hyve niet Swets.

Jij vindt het begrijpelijk dat haar vrienden en familie ook worden beschuldigd en bedreigd nu? Dat mensen die nog in haar vriendenlijstje staan het ook moeten ontgelden?
Dit zegt NIETS over wat ik van de situatie vind, namelijk vreselijk en niet normaal. Maar dat betekent nog niet dat ik met de meute mee moet lopen en als een beest tekeer kan gaan op dat profiel. Wat velen daar wel doen. Heb ik geen begrip voor, sorry.
In mijn ogen, ben je als je in deze situatie met het k-woord gooit, aannames en bedreigingen uit naar familie en vrienden en het profiel op die manier 'besmeurd' een paupertokkie. Dit allemaal uiteraard in slecht nederlands he.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 09:55:27 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001755
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp de reactie's op hyve niet Swets.

Jij vindt het begrijpelijk dat haar vrienden en familie ook worden beschuldigd en bedreigd nu? Dat mensen die nog in haar vriendenlijstje staan het ook moeten ontgelden?
Nee ik vind dat niet normaal. Jij zegt dat niet normaal te vinden, maar bent verschrikkelijk hypocriet want hier ga je op basis van een foto en 1 post een moeder beschuldigen dat ze haar kinderen mishandeld.
quote:
Dit zegt NIETS over wat ik van de situatie vind, namelijk vreselijk en niet normaal. Maar dat betekent nog niet dat ik met de meute mee moet lopen en als een beest tekeer kan gaan op dat profiel. Wat velen daar wel doen. Heb ik geen begrip voor, sorry.
Gek, want je doet zelf hetzelfde....
pi_64001771
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee ik vind dat niet normaal. Jij zegt dat niet normaal te vinden, maar bent verschrikkelijk hypocriet want hier ga je op basis van een foto en 1 post een moeder beschuldigen dat ze haar kinderen mishandeld.
[..]

Gek, want je doet zelf hetzelfde....
Och, lees de reactie' s eens door zou ik zeggen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:02:53 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001803
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Och, lees de reactie' s eens door zou ik zeggen.
Tja je kan het voor jezelf wel recht praten maar je bent zelf exact hetzelfde.
pi_64001816
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja je kan het voor jezelf wel recht praten maar je bent zelf exact hetzelfde.
Da's dan jouw mening.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:06:28 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001831
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Da's dan jouw mening.
eh nee
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

Maar het gaat wel erg ver nu op hyves. Familie en vrienden worden nu ook beschuldigd medeplichtig te zijn omdat ze niks gemerkt hadden van haar zwangerschap?

<knip>

En dan zo'n foto van echt een uberpaupersnol met haar dochtertje. Ja, ja, zo'n kindermepper, niks meer en minder.
In dezelfde post zeg je dat het zover gaat omdat famileleden beschuldigd worden EN beschuldig je enpassant een vrouw van kindermishandeling op basis van een foto en een uitspraak.

Dat is dus geen mening, het is een feit. Je beschuldigd zelf ook mensen op basis van een vermoeden.
pi_64001874
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh nee
[..]

In dezelfde post zeg je dat het zover gaat omdat famileleden beschuldigd worden EN beschuldig je enpassant een vrouw van kindermishandeling op basis van een foto en een uitspraak.

Dat is dus geen mening, het is een feit. Je beschuldigd zelf ook mensen op basis van een vermoeden.
Dat ze paupers zijn?

En iemand die in gebrekkig Nederlands komt melden dat ze haar kinderen eerst ook niet mocht zien en twee regels verderop op wraak zint die Marike te vermoorden als ze weer vrij is komt op mij over als een agressieve tante. Dat zal niet voor niks zijn, denk ik dan, dat die niet bij haar kinderen mocht.
Dat het waarschijnlijk een domme agressieve aso is straalt er aan alle kanten vanaf.
En nogmaals: onschuldige mensen die die Marike kennen ook een beetje bedreigen maakt mij dat ik er zo m'n bedenkingen over heb.
En je kunt nog wel eeuwig doordiscussieren over of ik nu gelijk heb of niet, da's mijn mening. Ik bedreig verder niemand.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:30:33 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64001997
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat ze paupers zijn?
eh nee, je beschuldigt haar van kindermishandeling Je snappertje is niet zo groot he.
quote:
En iemand die in gebrekkig Nederlands komt melden dat ze haar kinderen eerst ook niet mocht zien en twee regels verderop op wraak zint die Marike te vermoorden als ze weer vrij is komt op mij over als een agressieve tante. Dat zal niet voor niks zijn, denk ik dan, dat die niet bij haar kinderen mocht.
Dat het waarschijnlijk een domme agressieve aso is straalt er aan alle kanten vanaf.
En nogmaals: onschuldige mensen die die Marike kennen ook een beetje bedreigen maakt mij dat ik er zo m'n bedenkingen over heb.
En je kunt nog wel eeuwig doordiscussieren over of ik nu gelijk heb of niet, da's mijn mening. Ik bedreig verder niemand.
a. je post ging niet over bedreigen maar over beschuldigen
b. je verontwaardiging is misplaatst omdat je zelf hetzelfde bent.
  zondag 14 december 2008 @ 10:38:06 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64002056
is er al meer bekend over de tweede baby?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 10:39:50 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64002083
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef Re het volgende:
Ik hoop maar dat die ook van haar is
pi_64002307
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh nee, je beschuldigt haar van kindermishandeling Je snappertje is niet zo groot he.
[..]

a. je post ging niet over bedreigen maar over beschuldigen
b. je verontwaardiging is misplaatst omdat je zelf hetzelfde bent.
Als we het niet met elkaar eens zijn betekent het nog niet dat mijn snappertje niet groot is.
Jammer dat je altijd op de persoonlijke toer gaat, vindt je dat leuk ofzo?
pi_64002313
quote:
Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef Re het volgende:
In de verschillenden nieuwsartikelen wordt gemeld dat mogelijk a.s. woensdag bekend wordt gemaakt qua DNA of Marike Hermens de moeder is. "In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond."
pi_64002334
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef Suko het volgende:

[..]

In de verschillenden nieuwsartikelen wordt gemeld dat mogelijk a.s. woensdag bekend wordt gemaakt qua DNA of Marike Hermens de moeder is. "In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond."
Ben benieuwd. Ook of het een tweeling is of dat Marike twee keer zwanger is geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 11:11:36 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64002391
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als we het niet met elkaar eens zijn betekent het nog niet dat mijn snappertje niet groot is.
Daar zeg ik het ook niet voor. Maar omdat je blijkbaar dacht dat je haar van 'pauperisme' beschuldigt terwijl je haar van kindermishandeling beschuldigt. Omdat je mijn post niet snapt dus. Of je het met me eens ben zal me jeuken.
quote:
Jammer dat je altijd op de persoonlijke toer gaat, vindt je dat leuk ofzo?
Eh nee, omdat uit je reacties blijkt dat je snappertje niet zo groot is.
  zondag 14 december 2008 @ 11:14:06 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64002419
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:05 schreef Suko het volgende:

[..]

dat deze tweede baby een stuk langer duurt doet mij vermoeden dat het om een kind gaat wat al in verdere staat van ontbinding was...

we zullen zien
pi_64002433
Ik weet niet of dit artikel al geplaatst is: "Achtergrond verdachte moeder" De 23-jarige vrouw die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van twee baby's in Enschede, heeft tot nu een turbulent leven geleid.

Marike H. wordt 23 jaar geleden geboren en gaat in Krimpen aan de Ijssel naar school. Haar ouders zijn gescheiden. Duidelijk is dat haar jeugdjaren bepaald niet vlekkeloos verlopen. Mensen uit haar directe omgeving typeren Marike als een labiele vrouw. Na de middelbare school schrijft ze zich in voor twee studies. Aan de Radboud Universiteit in Nijmegen staat ze sinds dit jaar ingeschreven voor Geschiedenis en in Utrecht volgt ze sinds 2007 de opleiding Cultuurstudies. Het studentenleven bevalt haar kennelijk goed. Het lijkt een belangrijke wending in haar leven. Ze is veel op feestjes te vinden. Op haar Hyves, dat is een vriendensite op internet, staan heel veel foto's, waarop Marike feestend is te zien. Veel mensen zeggen haar te kennen van het uitgaansleven. Ze heeft vooral veel kennissen, omdat ze nergens langer dan een half jaar tot een jaar woont. De politie heeft inmiddels een groot aantal mensen gehoord die Marike kenden. Er wordt niet uitgesloten dat er meer mensen betrokken zijn bij de tragische gebeurtenissen, al ziet de politie Marike voorlopig als enige verdachte." RTV oost
  zondag 14 december 2008 @ 11:19:16 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64002473
wat een subjectief stukje...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 11:21:19 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64002489
Geen hoogstaande journalistiek maar verder valt het wel mee toch. Veel 'hear say'
pi_64002491
Overigens was ze al eerder gefascineerd door Van Gogh, zoals ik zag wat betreft haar achtergrond op Hyves, een reactie van haar:

"Datum: 30 augustus 2000 18:22
Hallo iedereen,
Ik moet voor school een werkstuk maken over het onderwerp "wat is kunst?" Nou dacht ik toen, daar zit ik mooi mee. Want wat si kunst?? Kunst gaat gepaard met een heleboel andere dingen, maar die dingen geven vaak alleen maar aan waarom de kunstenaar zo schildert, het zegt niets over de kunst zelf. Ik ben het er zeker mee eens dat kunst van het individu afhangt, maar ook van de smaak van de mensen en de tijd waarin de kunst gemaakt wordt. Wat is kunst?? Volgens mij ben je nooit klaar met die discussie. Kunst is iets ongrijpbaars. Mensen raken in de greep van een bepaalde stijl of van een bepaald schilderij, ikzelf heb dat met hele trieste schilderijen en de schilderijen van Van Gogh. Maar dat ligt aan mijn smaak. Kunst is iets ongrijpbaars, iets mysterieus en dat moet zo blijven vind ik, want zodra precies duidelijk si wat kunst is, zal de kunst een hoop van zijn magie verliezen. Marike Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')