Die staat er al .quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef partizan het volgende:
http://marikehermens.hyves.nl/?ref=sr
Zet dan gelijk even de Hyves van de verdachte erbij.
Ze mogen bij hyves wel eens met de bezem er doorheen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Mijn god, die reacties daar. Innocent until..?
De wetenschap dat er ergens (geen idee waar) twee lijkjes liggen die elk moment gevonden zouden kunnen worden gaat na 2 jaar lijkt me wel heel erg knagen. Misschien dat ze ze daarom heeft laten vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef paddy het volgende:
Ik denk niet dat we het zullen horen, maar ik zit meer met het waarom. De babylijkjes zijn niet begraven? Las ik zo nergens weer. Ik bedoel; misschien wilde ze juist dat ze gevonden werden? Vreemd allemaal.
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:58 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar is al bekend dat ze vermoord zijn, of zouden ze ook dood geboren kunnen zijn/gestorven bij de bevalling?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee. Daar zullen ze nu wel onderzoek naar zijn aan het doen.
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)quote:Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd.
Oeps, wat stom. Dat heb ik idd eerst ook al gelezen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ik neem dus aan levend geboren (bijvoorbeeld longen die ontvouwd zijn etc...)
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik kende haar.
En nou niet meer? Zij is niet dood!!quote:
Zoiets verwacht je van niemand..quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En nou niet meer? Zij is niet dood!!
God, als je die foto's ziet, dan kun je je toch niet voorstellen dat zij in staat is twee baby's te vermoorden.
Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot dezequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hear hear!! Zo iemand moet gewoon nooit meer vrij komen!
Is dat belangrijk dan? Is er een gegronde reden om twee baby's te vermoorden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij weet nu al precies de redenen van het hoe en waarom ze zwanger is geworden en tot deze
daad is overgegaan?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Hear hear!! Zo iemand moet gewoon nooit meer vrij komen!
Zelfde probleem met Hyves en zelfde gedachte toen ik wél 't schilderij zagquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef Suko het volgende:
Nou ik weet niet wat er allemaal op die Hyves staat, kan ik op de een of andere reden niet zien, alleen die stukjes achtergrond van het schilderij Sterrennacht van Vincent van Gogh, toen hij dit maakte was hij niet fris in het hoofd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Het eerste kindje heeft iig geleefd volgens de berichten, hoe lang is niet bekend. Eén kindje vermoord (want zo zie ik het wel) is al drama genoeg, maar nog een keer....wát is er met haar in vredesnaam aan de hand????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |