Aha, dankuquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk het einde van het filmpje eens. Sirius Mo heeft het blijkbaar gemaakt.
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
Nope. Het is nieuwer dan dat. Komt nog eens bij dat ik geen cd's heb van Jarre, en ik echt zeker weet dat ik deze muziek op een cd heb staan. Maar om nou ff 2000 cd's te gaan luisteren op zoek naar een muziekje, dat gaat mij wat ver.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als Jean Michel Jarre, maar pin me er niet op vast.
Iemand die het weet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Meddo het volgende:
Bij de radio reclame van eredivisie live hoor je op de achtergrond één of ander gezang. Ik kan daar alleen niks van verstaan en dat vind ik nogal frustrerend![]()
Wie weet wat er gezongen wordt[ afbeelding ]
Je sample is baggerkwaliteit, maar dit haalde ik eruit:quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef senel78 het volgende:
Hey allemaal,
Was gisteren in crazy piano's, heb deze ff live gesampeld. Wat een heerlijk nummer !
http://www.yousendit.com/download/TTZuYUREMGNrUmwzZUE9PQ
Wie o wie helpt me weer.
Ik ken alleen de tv commercial.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
Uit een ander topic deze vraag
[..]
Iemand die het weet?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
Dit is dan weer het origineelquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tv commercial.
Dat liedje is een remake van Madness - It must be love
Als de radio commercial anders is, graag een linkje
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:04 schreef leodiablo het volgende:
ik zoek een nummer wat ik op vakantie hoorde.. het gaat zoiets van No Matter What They Say, Let It Go, Let It Go.. Het was house achtige muziek.
geweldig Bullettooth dat is hem..quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef leodiablo het volgende:
[..]
geweldig Bullettooth dat is hem..![]()
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.quote:
Mén, dan wacht ik toch nog ff tot iemand het weet denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klinkt mij totaal niet bekend in de oren in elk geval. Het wordt denk ik toch noodzakelijk dat je je cd-collectie gaat doorspitten als je het antwoord wilt weten.
Klinkt een beetje als de muziek die ze ook bij Harry Potter gebruikenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Roi het volgende:
Een aantal topics terug zocht iemand een klassiek stuk wat heel erg op de intro van Beauty& the Beast leek, en in een hardcore stuk voorkwam.
Kwam het vandaag eindelijk tegen!
Le Carnaval des Animaux (The Carnival of the Animals)
Misschien moet je richting Aphex Twins zoeken? Ik weet het verder ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand van welke artiest de muziek is onder de reclame van die LG Renoir?
Geweldige track!
Nummer heet Barney Freeman & Ben Vella - 4 Chordsquote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Geweldige track!
quote:Op zondag 7 december 2008 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
Geweldige track!
quote:CarolineD4 (3 days ago)
The tune is called 4 Chords and it's by Barney Freeman & Ben Vella, aka 1001 Knights, from the album 'Original & Quirky'.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:34 schreef ma-raa het volgende:
Hey allemaal!
Ik ben echt al zoo lang op zoek naar de JUISTE titel van dit lied:
ik heb al met allerlei titels het proberen te dowloaden maar er komt helemaal niks uit!
hopelijk kunnen jullie mij helpen
thanks alvast!
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 8 december 2008 02:45 schreef tim2308 het volgende:
Misschien de meest vage omschrijving ooit, maar ik probeer het toch
Ik zoek een zomerhit. lalalalaalalala lalalala (enkele keren) ola ola. Het is deze zomer of vorige zomer heruitgebracht in een nieuwe remix want volgens mij is ie al iets ouder.
Yes, dat is hem! Ongelofelijk dat het is gelukt op basis van deze vage beschrijving...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Hoi!
ik zocht de originele engelse versie van: henk wijngaard - ik moet nog wat jaren mee
Ik weet zeker dat het een engelstalig lied was, maar ik kom er maar niet op!
ook niet via googlen!
aub heeeeeeeeeeeellllp
quote:Op maandag 8 december 2008 01:02 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer, al vaak op city fm gehoord op het werk. Het is een rustig/beetje indy nummer, in het begin hoor je een mannenstem die "aahaaah" zingt. Ik weet helaas geen tekst.
Ohja, dit nummer zit ook onder een tv-reclame! (weet niet welke)
Madcon - Beggin'quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef Duvel86 het volgende:
Ik zoek ook n nummer..het is een rap/hip-hop nummer, beetje uptempo in de stijl van the Roots..ik dacht dat die vent in t begon iets zong als "daddy..daddy whoooooo". Hoop dat iemand me kan helpen!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
gast...jij bent echt niet normaal haha!
held
Nee, helaasquote:
The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje waar ik alleen de video clip van ken.
Het is een clip met alleen maar naakte mensen en van die zwarte censuur blokjes.Aardig recente video volgens mij.
Fatboy slim - Toe jamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJam
Op de release staat The BPA, het is een alias van Norman Cook, inderdaad, ook van Fatboy Slim.quote:
Graag gedaanquote:
Welke uitzending?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Oh dom. die van 20-11-2008quote:
Lees de comments de volgende keer eens:quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef ASroma het volgende:
hey mensen, iemand enig idee welk nummer dit aan het begin is?? (vanaf 22sec tot 2:05) heb overal gezocht maar kom er niet achter. Wellicht is het net zo underground als getaway in stockholmmisschien moet ik het dan maar gewoon rippen van youtube, maar jah dan heb je maar 1,5 minuut van het nummer. Ik moet dit nummer voor in de auto hebben
![]()
Iemand enig idee?
alvast bedankt!
quote:hey ! can anybody tell me what is the name of the first song in the movie?
Severniah (5 months ago) Le Mans - Forecast
wahahahaha ik lijk wel een blonde doosquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lees de comments de volgende keer eens:
[..]
Komt me bekend voor..quote:
Ja, die enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Het nummer zit nu in m'n hoofd alleen ik kan maar niet op de titel komen. Ik speur YouTube nog even af en als ik hem tegenkom, post ik hemquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef scarfacejr21 het volgende:
hallo had op pagina 3 deze vraag ook al eens gestelt maar nog geen antwoord gehad en mischien valt mijn berichtje nu wel op....?
ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu' un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life 'tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik
ps: dit nummer is wel eens op de radio geweest dus geheel onbekend zal dit nummer wel niet zijn
Ik zing hem ook iedere keer mee in de club, maar ik weet de titel niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef fransbreda het volgende:
Mjah sry die weet ik niet. Die zoek ik zelf ook, en ik ben een echte houseliefhebber.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |