ze wimpelt ook alle argumenten af, want die doen niet ter zake, ze wil alleen HAAR standpunt aankaarten. Die VVD-er is nog best aardig voor haar.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:15 schreef Suko het volgende:
Zij, Nadia Bouras, lid van de Hoge Raad van Migranten, heeft altijd de vermeende spionage van een aantal Marokkanen gedownplayed. Ik vertrouw haar gewoon niet echt.
Ja, de vleesgeworden redelijkheid. Ook wel irritant hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Plasterk blijft het mooi kunnen vertellen en brengt het allemaal op een manier dat je het eigenlijk alleen maar met hem eens kunt zijn.
Tot je het Nederlandse (vooral hbo) onderwijs vergelijkt met landen als Japan, Finland en Amerika.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Plasterk blijft het mooi kunnen vertellen en brengt het allemaal op een manier dat je het eigenlijk alleen maar met hem eens kunt zijn.
ik vind hem ook wel leuk nu, ik snap alleen niet waarom hij dat jammerstemmetje niet eens dropt.quote:
leuke verhaaltjes bij de foto'squote:
Daar ben ik het eerste slachtoffer van geweest op een experiment-school, een jaar voor de echte invoering ervan.quote:
Ja, heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
hij zat ook in een aflevering van vaders en zonen dat hij zijn kinderen zijn huis had uitgezet. Was een mooie aflevering.
True, schokkend en treurig tegelijk. Hij is nu opvallend milder, ouderdom denk ik. Dat gekat op vrouwen wordt minder, dat siert hem. Zo ben ik ook weer, ja wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
hij zat ook in een aflevering van vaders en zonen dat hij zijn kinderen zijn huis had uitgezet. Was een mooie aflevering.
precies, hij heeft zich niet vrijgepleit in deze aflevering...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:13 schreef Landgeld het volgende:
Die Karl Noten, ongelovelijk, wat slecht
1. Hij zat daar als een gefrustreerd mannetje die al begon te antwoorden als Pauw of Witteman nog geeneens klaar was met de vraag.
2. Draaide steeds om de vragen heen.
3. Maakte een warrig verhaal. Geen mooie zinopbouw of mooie zinnen. Begon al gelijk over een externe HD, toen over dit, en dat... Niemand begreep er iets meer van![]()
Als hij dit nou wat meer voorbereidt had, rustig antwoord gegeven had en vooral duidelijk geweest was, was het misschien nog wat geworden.
Maar dit. Hij lulde aan één stuk door, niemand begreep er wat van, en hij stond alleen maar voor joker. Wat een slecht optreden van deze man zeg.....
Had je maar niet in 1885 geboren moeten wordenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ben ik het eerste slachtoffer van geweest op een experiment-school, een jaar voor de echte invoering ervan.
Ga wel kijken denk ikquote:Vanavond:
Jean van de Velde, scenarioschrijver en regisseur van de film Wit Licht. Autojournalist Wim Oude Weernink over de crisis in de auto-industrie. Mart Smeets won gisteren de Beeld en Geluid Oeuvre Award.
In ieder geval 2 zaken waar Smeets geen verstand van heeft.quote:
ach, laat hem tochquote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mart Smeets![]()
Hij denkt er niet aan om te stoppen. Helaas, hij is al meer dan 10 jaar over z'n hoogtepunt heen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Mart is nog steeds verliefd op zichzelf.
ja dit gaat helaas nergens over. dat is bijna altijd zo met dat scherm met fragmenten.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
Kritiekloos interview met Mart..
Helaas wel. Mart is een prima journalist en schrijver, maar mag best wel wat kritischer ondervraagd worden.quote:
Paul Witteman die zegt "Alleen voor die documentaire had je die prijs al verdiend".quote:
Is dat doorgaans niet het moment waarmee men aan iemand duidelijk maakt dat het tijd is om ermee te kappen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ARR-I het volgende:
Ach hij wint een oevreprijs dan is het niet het moment om iemand met de grond gelijk te gaan maken toch?
In het boek sportzomerdagboek gaf hij anders een goede analyse van de wedstrijd Nederland - Rusland.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef marcodej het volgende:
Smeets over voetbal, geen goede combinatie...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:48 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik weet in ieder geval zeker dat ik die kutfilm met Borsato nooit ga kijken.
ja ik was ook niet van plan te kijken............ maar meteen blijven hangen. En Borsatoquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:28 schreef kingmob het volgende:
Eens. Heb echt al heel lang geen P&W meer gekeken, maar ik bleef dit keer meteen hangen bij het verhaal van van der Velde.
Maar Borsato kan duidelijk niet acteren, dat werd in 1 fragment duidelijk...
Het was idd een beetje een veer in de reet van Mart, maar dat hoort bij zo'n prijs.
quote:Ook al is Plasterk zo iets onbegrijpelijk hoogs als ‘minister’, toch voelt een gewoon mens zich bij hem op z’n gemak. Hij vertelde me trouwens na afloop dat hij vroeger professor was en dat beschouwde hij als een veel voornamere functie.
Hij is dus volgens hem zelf maatschappelijk flink aan het afzakken.
Nee, maar dat is wel wat men wil.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ARR-I het volgende:
Ach hij wint een oevreprijs dan is het niet het moment om iemand met de grond gelijk te gaan maken toch?
Smeets is dan ook zo stuitend arrogant, hij roept die wens zelf over zich af.quote:
Wel goed dat ze Kroes hebben..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Specularium het volgende:
Straks:
Wilco van Rooijen
Neelie Kroes
Nilgün Yerli
Ik ben bang dat dit dodelijk saai gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |