Ja, heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
hij zat ook in een aflevering van vaders en zonen dat hij zijn kinderen zijn huis had uitgezet. Was een mooie aflevering.
True, schokkend en treurig tegelijk. Hij is nu opvallend milder, ouderdom denk ik. Dat gekat op vrouwen wordt minder, dat siert hem. Zo ben ik ook weer, ja wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
hij zat ook in een aflevering van vaders en zonen dat hij zijn kinderen zijn huis had uitgezet. Was een mooie aflevering.
precies, hij heeft zich niet vrijgepleit in deze aflevering...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:13 schreef Landgeld het volgende:
Die Karl Noten, ongelovelijk, wat slecht
1. Hij zat daar als een gefrustreerd mannetje die al begon te antwoorden als Pauw of Witteman nog geeneens klaar was met de vraag.
2. Draaide steeds om de vragen heen.
3. Maakte een warrig verhaal. Geen mooie zinopbouw of mooie zinnen. Begon al gelijk over een externe HD, toen over dit, en dat... Niemand begreep er iets meer van![]()
Als hij dit nou wat meer voorbereidt had, rustig antwoord gegeven had en vooral duidelijk geweest was, was het misschien nog wat geworden.
Maar dit. Hij lulde aan één stuk door, niemand begreep er wat van, en hij stond alleen maar voor joker. Wat een slecht optreden van deze man zeg.....
Had je maar niet in 1885 geboren moeten wordenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar ben ik het eerste slachtoffer van geweest op een experiment-school, een jaar voor de echte invoering ervan.
Ga wel kijken denk ikquote:Vanavond:
Jean van de Velde, scenarioschrijver en regisseur van de film Wit Licht. Autojournalist Wim Oude Weernink over de crisis in de auto-industrie. Mart Smeets won gisteren de Beeld en Geluid Oeuvre Award.
In ieder geval 2 zaken waar Smeets geen verstand van heeft.quote:
ach, laat hem tochquote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mart Smeets![]()
Hij denkt er niet aan om te stoppen. Helaas, hij is al meer dan 10 jaar over z'n hoogtepunt heen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Mart is nog steeds verliefd op zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |