ja dit gaat helaas nergens over. dat is bijna altijd zo met dat scherm met fragmenten.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
Kritiekloos interview met Mart..
Helaas wel. Mart is een prima journalist en schrijver, maar mag best wel wat kritischer ondervraagd worden.quote:
Paul Witteman die zegt "Alleen voor die documentaire had je die prijs al verdiend".quote:
Is dat doorgaans niet het moment waarmee men aan iemand duidelijk maakt dat het tijd is om ermee te kappen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ARR-I het volgende:
Ach hij wint een oevreprijs dan is het niet het moment om iemand met de grond gelijk te gaan maken toch?
In het boek sportzomerdagboek gaf hij anders een goede analyse van de wedstrijd Nederland - Rusland.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef marcodej het volgende:
Smeets over voetbal, geen goede combinatie...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:48 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik weet in ieder geval zeker dat ik die kutfilm met Borsato nooit ga kijken.
ja ik was ook niet van plan te kijken............ maar meteen blijven hangen. En Borsatoquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:28 schreef kingmob het volgende:
Eens. Heb echt al heel lang geen P&W meer gekeken, maar ik bleef dit keer meteen hangen bij het verhaal van van der Velde.
Maar Borsato kan duidelijk niet acteren, dat werd in 1 fragment duidelijk...
Het was idd een beetje een veer in de reet van Mart, maar dat hoort bij zo'n prijs.
quote:Ook al is Plasterk zo iets onbegrijpelijk hoogs als ‘minister’, toch voelt een gewoon mens zich bij hem op z’n gemak. Hij vertelde me trouwens na afloop dat hij vroeger professor was en dat beschouwde hij als een veel voornamere functie.
Hij is dus volgens hem zelf maatschappelijk flink aan het afzakken.
Nee, maar dat is wel wat men wil.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ARR-I het volgende:
Ach hij wint een oevreprijs dan is het niet het moment om iemand met de grond gelijk te gaan maken toch?
Smeets is dan ook zo stuitend arrogant, hij roept die wens zelf over zich af.quote:
Wel goed dat ze Kroes hebben..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Specularium het volgende:
Straks:
Wilco van Rooijen
Neelie Kroes
Nilgün Yerli
Ik ben bang dat dit dodelijk saai gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |