Vergeet niet te strooienquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik ga morgen niet aanbellen hoor..of net als sinterklaas aanbellen en hard wegrennen
Pepernoten en roze schuimpjes door de brievenbus smijtenquote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik ga morgen niet aanbellen hoor..of net als sinterklaas aanbellen en hard wegrennen
Maar dan wel met roze muisjes!quote:
NEEEEE!!quote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef Brennel het volgende:
Ah, de nieuwe Prodigy, tijd om te gaan plassen.
Kom jij dweilen dan?quote:
Als een echte professionele stalker?quote:Op maandag 1 december 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor toch harde bass opties in dit lied![]()
* muisje-eliza gaat niet strooien morgen
ik bel gewoon aan, geef de kaart en zeg gefeli en ga naar huis
Neeee man, dan slaap ik.quote:Op maandag 1 december 2008 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een K.U.T.-plaat. Draai dat lekker om een uur of vier 's nachts.
Zelfs als ie niet voor Michiel was dan zou de kans groot zijn geweest dat Domien John Mayer draait.quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Domien! je gaat wel straksjes onze plaat voor Michiel draaien heh![]()
Nog erger dan geen leven hebben... TH-fan zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
*smst "Noortje + nog iets + TH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"*
quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel dat kuiken eruit gefloept
quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog erger dan geen leven hebben... TH-fan zijn.
Ik had hem al gelezen ja.quote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza is ook maar een muisje
arm kindquote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
dat kindje is om 9:30 geboren..hoelaat ging Giel weg? zelfde tijd
quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog erger dan geen leven hebben... TH-fan zijn.
L0lZ0rzZ!quote:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien! je heb the Prodigy te vroeg gedraaid. Kheb nu een inkakkertje
Daar dacht ik dus de eerste keer dat ik de afkorting van de bandnaam hoorde ook aan, maar 't is dus Cansei de Ser Sexy.quote:
Sorryquote:Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mjam![]()
thee krijg ik nu hier thuis...als ik op Broekie moest wachten
quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...Bekijk de website of de fansite voor meer informatie. Luisteren in 32 kbps of 96 kbps Windows Media, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+. Bekijk de webcam (Windows Media) (Alternatief 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6). Uitzending terugluisteren (Windows Media)? Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziek statistieken. Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat! Statistieken van deze topicreeks. Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
3FM-ers op FOK! zijn:
› Gerard Ekdom (Ekdom)
› Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
› Robert-Jan Glasman (robertjanglas3fm, producer MoveYourAss)
› Sander Guis (Guis)
› Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
› Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend & Weekend DNA)
› Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
› Martijn Muijs (MartijnMuijs)
› Roosmarijn Reijmer (antiroos)
› Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
› Annemieke Schollaardt (annemic)
› Ancilla Tilia (3fmancilla, sidekick Nachtegiel)
› Michiel Veenstra (MichielV)
› Robbert-Jan van de Velde (rjvandevelde)
› Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Van 19 t/m 23 december 2008 vind de 5e editie van Serious Request plaats, ditmaal op de Grote Markt in Breda. Dit jaar is er gekozen om geld op te halen voor vluchtelingen over de hele wereld, want 'Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp!'
DJ's in het huis
› Giel Beelen
› Coen Swijnenberg
› Nog onbekend, wordt maandag 8 december bekendgemaakt.
Acties van FOK!kers
› muisje-eliza heeft samen met DJ Sandstorm (bekend van de 3FM jaarmix en het wekelijkse Operation DJ Sandstorm in Ekstra Weekend) een actie opgezet: De hoogste bieder krijgt een optreden van DJ Sandstorm bij hem thuis / op het werk. Meer informatie is te vinden op DJ Sandstorm into Serious Request/url]
Zelf je eigen actie opzetten? Ga naar [url=http://www.komzelfinactie.nl]http://www.komzelfinactie.nl voor meer informatie.
Welke OP? Deze! Deze!
Ja, een nieuwe header zonder Muijs. Aardige gozer hoor, daar niet van, maar 't is geen 3FM-er meer...quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond 't tijd voor een update van de OP, iemand nog suggesties?
[..]
Ook al bekend hoe de TT's er uit gaan zien, dan kan ik mn stats-script aanpassenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond 't tijd voor een update van de OP, iemand nog suggesties?
[..]
er staat nogsteeds Michiel..quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Brennel het volgende:
Moet je nu mailen naar domien@3fm.nl? Denk het wel he.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
dat Muijs eruit moet worden geknipt
Als het aan mij ligt hetzelfde als vorig jaar, dus [Serious Request @ 3FM #123].quote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al bekend hoe de TT's er uit gaan zien, dan kan ik mn stats-script aanpassen
Hey lurkerquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Na 't maandenlang lezen toch de stap gewaagd om me aan te melden, woehoe
Gezelligquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
hoi Mark welkomquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Na David Guetta hoor ik net uit een zeer betrouwbare bronquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg ff als onze plaat is..kmoet iets anders doen en kan ff niet zo goed opletten
quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Na David Guetta hoor ik net uit een zeer betrouwbare bron
Piles ?quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
Mensen, goed opletten zometeen!!!! Zet alle opname app klaar
Welkom!quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Had ik nog een kikker in m'n keel ook op het verkeerde moment...quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
was jij de persoon die telkens meelas. We hebben 'm !quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
* Marc63 zet de volumeknop op scherp voor 1 louder.quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
MAAAAAAAAARKquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Maar goed dat ze mij dan niet belde, want ik heb mn bek vol kruidnoten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Had ik nog een kikker in m'n keel ook op het verkeerde moment...
Sorryquote:
Sirolf ookquote:
was het Hazes?quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Had ik nog een kikker in m'n keel ook op het verkeerde moment...
quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
Ik vergeef je.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moest die grap over het trouwen ook al laten liggen, kon het nu niet laten
Welkom!quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Hoi Mark , jammer dat je zo lang gewacht hebt, warm je vingers maar vast op voor de serious requestquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Ik hoef niks klaar te zetten, want hij loopt sowieso al.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moest die grap over het trouwen ook al laten liggen, kon het nu niet laten
[..]
Sirolf ook
dan moeten Maricha en Sandstorm er ook bijquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of Tjibbe. Die kan wel wat bekendheid gebruiken, anders wordt zn wikipagina verwijderd
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of Tjibbe. Die kan wel wat bekendheid gebruiken, anders wordt zn wikipagina verwijderd
Goed voorstel!quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig. Welkom! Stel zelf ff voor
.
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoef niks klaar te zetten, want hij loopt sowieso al.
zo'n groene jongen van green peace in mijn keel, en die gaan niet weg, hoeveel water je er ook overheen gooitquote:
Halloooooooooo!quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Neeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.).
Andre Hazes is bij zijn vrouw op de drempel van het huis gekomen terwijl hij al morsdood was.....als kikker....vandaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?![]()
Nu overigens David Guetta, dus hierna komt John Mayer.
Van welke DJ's kan jij geen genoeg krijgen en bij welke DJ's krijg jij jeuk op vervelende plaatsen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Ehm, naja ik luister dus vrij vaak 3FM en dacht meld me toch maar eens aan.. Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.). Ik heb een krantenwijkje en daardoor luister ik eigenlijk elke ochtend van 4-7 en dan als ik weer 'ns wakker wordt..Zo, weer lekker uitgebreid.. nog vragen :p ?
helemaal toppiequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:
[ afbeelding ]
Eej, nog een Limburgerquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Ehm, naja ik luister dus vrij vaak 3FM en dacht meld me toch maar eens aan.. Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.). Ik heb een krantenwijkje en daardoor luister ik eigenlijk elke ochtend van 4-7 en dan als ik weer 'ns wakker wordt..Zo, weer lekker uitgebreid.. nog vragen :p ?
Ehm... ff denken... Ik mis sowieso nog leeftijd en fotoquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Hey nog iemand uit Heerlenquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.).
iddquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ehm... ff denken... Ik mis sowieso nog leeftijd en foto
Ik ook jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik miste de aanduiding 'FOK!' of 'FOK.nl' in de aankondiging.
Wat?quote:
Naja, Domien, Giel, Michiel, Eric en Roosmarijn behoren toch wel tot mijn top vijf.. Maar pff, wie kan ik niet uitstaan... niemand op 3FM als ik eerlijk benquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van welke DJ's kan jij geen genoeg krijgen en bij welke DJ's krijg jij jeuk op vervelende plaatsen?
Tjibbe is toch ook geen dj?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:
Ik werd zelfs nog even door Maricha teruggebeld met de mededeling dat ik FOK! dit keer inderdaad best had mogen noemen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik miste de aanduiding 'FOK!' of 'FOK.nl' in de aankondiging.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Goed gedaan hoor Broekie!![]()
En wow, dit liedje was al erg mooi, maar zo krijgt het wel een extra lading zeg *kippevel*
Zekerquote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Goed gedaan hoor Broekie!![]()
En wow, dit liedje was al erg mooi, maar zo krijgt het wel een extra lading zeg *kippevel*
quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor te glimmen.![]()
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Naja, Domien, Giel, Michiel, Eric en Roosmarijn behoren toch wel tot mijn top vijf.. Maar pff, wie kan ik niet uitstaan... niemand op 3FM als ik eerlijk ben
quote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.
Dat je het vast weet, maar aan de andere kant, als je al maanden meeleest had je dat vast al door
Echt nietquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Oh wat ik nog vergat te zeggen: geweldige aankondiging!
Ik ken een producer die al ervaring heeft met op auto's liggen om te poserenquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zoeken nog een producer die boven op de 3fm tekst wil liggen
ach hij mag best het leuk vinden, we dringen niemand een mening opquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.
Dat je het vast weet, maar aan de andere kant, als je al maanden meeleest had je dat vast al door
Gaat om het gebaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe het wel eens beter. (Helaas af en toe ook *nog* slechter...)
Nou ik had het zo niet gekundquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe het wel eens beter. (Helaas af en toe ook *nog* slechter...)
Coen en Sander kunnen soms behoorlijk irritant zijn, dat wel.. maar Timur kan ik toch nog wel verdragenquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zijn alleen de die-hards hoor
quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Cos beleeft de dag van zijn leven. Eerst Insomnia en nu Salva Mea
Bij mij zouden er veel 'eeeeeh''s tussen zijn gefloept.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
volgens mij zou ik al een brok in mn keel hebben en allen maar sniffen en snuiten
'k heb vorige week nog midden tijdens het oplezen van een nieuwsitem eigenhandig m'n microfoon dichtgeschoven en de muziek ingestart. Ik kwam echt niet meer uit m'n woorden en het is de rest van de uitzending ook niet meer goed gekomen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
volgens mij zou ik al een brok in mn keel hebben en alen maar sniffen en snuiten
het is ook niet prettig luisteren voor je zelf als je met je neus vol met snot zit en je keel ook niet mee wil werken.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb vorige week nog midden tijdens het oplezen van een nieuwsitem eigenhandig m'n microfoon dichtgeschoven en de muziek ingestart. Ik kwam echt niet meer uit m'n woorden en het is de rest van de uitzending ook niet meer goed gekomen.
Kan me zelfs nog een uitzending herinneren waar ik alleen het eerste item (direct na de eerste plaat) gedaan heb, vervolgens plaat 2 en 3 nog afgekondigd heb en toen de rest van het programma de AutoDJ de boel over heb laten nemen. Ach, je hebt zo van die dagen...
Ja, maar die knipt Domien er dan gewoon netjes tussenuitquote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij mij zouden er veel 'eeeeeh''s tussen zijn gefloept.
Ik ga ook maar even een requestje requesten.
Aaah dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar die knipt Domien er dan gewoon netjes tussenuit
jupquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net eigenlijk pas op, maar is dat nou Dido die je aan het eind van Salva Mea hoort?
De plaat van Joe Cocker en dan bovenstaande foto plaatsen. Goede timing!quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
de ECHTE borsjes van DO
[ afbeelding ]
van geenstijl
I don't know.... I don't knowquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net eigenlijk pas op, maar is dat nou Dido die je aan het eind van Salva Mea hoort?
oh had ik niet doorquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De plaat van Joe Cocker en dan bovenstaande foto plaatsen. Goede timing!
Het grote voordeel van (bijvoorbeeld) de VoxProquote:
Ik heb eens Sand in my shoes van Dido aangevraagd bij Domien toen hij MM deed, hij heeft me toen opgebeld om te babbelen erover en heeft hem dus ook gedraaid.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Grappig... dat ik Domien nog eens een plaat van Dido in mocht horen starten
Jaja...quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh had ik niet doorkheb mn geluid weer zacht
Omg... vindt ie Dido dan stiekem toch goed?quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb eens Sand in my shoes van Dido aangevraagd bij Domien toen hij MM deed, hij heeft me toen opgebeld om te babbelen erover en heeft hem dus ook gedraaid.
Weet je zeker dat je al langer meeleest hier?quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Mark336 het volgende:
Trouwens ook Justice fans hier :p?
als je lurkt moet je al cursus megaspeed reading gedaan hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je al langer meeleest hier?
aardig wat
Hij zei toen dat dat z'n favoriete liedje van Dido is, dat hij het heel mooi vindt. Dus ja, wat nu de waarheid is...quote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... vindt ie Dido dan stiekem toch goed?
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Mark336 het volgende:
Ik ben heel slecht in namen (ofzo)![]()
Alleen vraag ik me af of iemand die nieuwe DVD toevallig al ergens vandaan heeft gehaald?
Woehoe, Daft Punk
yoquote:
Heb je al een foto gepost? En je leeftijd?quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Mark336 het volgende:
De lyrics van dit nummer zijn gewoonweg geniaal!
haaaaiquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken een producer die al ervaring heeft met op auto's liggen om te poseren
ja we wachten al een tijdje...dr zitten hier niet alleen maar mannen hehquote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je al een foto gepost? En je leeftijd?
Ik zeg niksquote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Heb je al een foto gepost? En je leeftijd?
quote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
OH OH OH OH OH IK HEB MEER DAN 2000 POSTS!
Dat komt nog welquote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Mark336 het volgende:
She said OH OH OH, I said ik heb er maar 5..
heb je sneller gedaan dan die 2 wekenquote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Zo ben ik ook, lang geleden (quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Mark336 het volgende:
4 dagen ofzoquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je sneller gedaan dan die 2 weken
Kloptquote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zo ben ik ook, lang geleden () begonnen. Het komt allemaal goed, aan het geen leven hebben schijn je ook gewend te raken.
Ik ben de 60k gepasseerd paar weken geledenquote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Nou je het zegt, die poster heb ik na de verhuizing niet meer terug gezien...quote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken een producer die al ervaring heeft met op auto's liggen om te poseren
Ik ookquote:
9quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Mark336 het volgende:
Ik ben hard op weg naar de 30kquote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben de 60k gepasseerd paar weken geleden.
Ik maar 77.852quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Mark336 het volgende:
Je hebt idd wel wat posts... Iets in de richting van 47.013...quote:
Doe je haar de groetjes?quote:Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff aan de foon met Maricha
Ahhhhhhquote:
Truschtenquote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat nu echt brood smeren, de rattenheren voeren, tanden poetsen, plasje plegen en omkleden en wenst u allen een zeer fijne nachtrust toe![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Als Michiel nou maar niet Marthe in zn armen heeft liggen en de radio aan heeft staan. Dat kan niet goed gaan.
* Marc63 raist een glas naar de ceiling.
Ziet er mjammie uitquote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Smoothie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat die aantallen openbaar waren. Maakt ook niet heel veel uit..quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt idd wel wat posts... Iets in de richting van 47.013...
quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Als Michiel nou maar niet Marthe in zn armen heeft liggen en de radio aan heeft staan. Dat kan niet goed gaan.
* Marc63 raist een glas naar de ceiling.
Ja maar, ja maar, daarom kon je haar toch wel de groetjes doen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh helemaal niks....ik had ff bespreking met Maricha verder niks
Groeten terug, ook aan Hansquote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Roel_Jewel? Lijkt me een prima plan.
Hij staat niet in je profiel, maar beetje zoekwerk en dan is het te vindenquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die aantallen openbaar waren. Maakt ook niet heel veel uit..![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Justice - Wij zijn je vrienden![]()
Eliza krijgt het nog druk.quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Roel_Jewel? Lijkt me een prima plan.
Die jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef Mark336 het volgende:
JUSTICE
Heeft u het trouwens over devolgende foto's: http://weblog.michielveen(...)50/Bitches+in+beeld/
Mijn foto komt morgen wel (A)
Nauwelijksquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Agoss, jongen toch. Arm ding, kan je het wel aan?
Ooh okay.quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh helemaal niks....ik had ff bespreking met Maricha verder niks
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
snap niet dat mensen hun post aantallen verborgen houden
Wat een prachtig medium is dit toch.quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan dus ook de groetjes hier doen
Een pallet nog welquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een pallet vitaminen giert door m'n lijf.
quote:
Tsja.. laat ik hier verder maar niet op ingaan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans hier kan je je aantallen gewoon wel zien
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef Mark336 het volgende:
Slapen kan ook best leuk zijn, zeker als je om vier uur weer uit je bedje moet
Tot morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |