Laat je pc een keer opnieuw installerenquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ben dr weer..pc ging ff op dood...ik ga snel een nieuw topic klaarzetten
Ahh, welcome backquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ben dr weer..pc ging ff op dood...ik ga snel een nieuw topic klaarzetten
eerder iets lekkers voor bij de theequote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Wil er nog iemand iets te drinken hebben? Haal ik het even voor jullie, kunnen jullie op blijven letten
Ja van een dochtertje Marthe , details nog onbekendquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef MutZ het volgende:
Oeh, wat lees ik nou toch bij Domien, is het papa Veenstra sinds vanochtend?
Gefeliciteerd Michiel
lekker theequote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Wil er nog iemand iets te drinken hebben? Haal ik het even voor jullie, kunnen jullie op blijven letten
als je me een pm stuurt dan komt je naam op een megakaart die ik morgen even langsbrengquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef MutZ het volgende:
Oeh, wat lees ik nou toch bij Domien, is het papa Veenstra sinds vanochtend?
Gefeliciteerd Michiel
Hij is wel verder weg gedropt dan Coen. 80 i.p.v. 40 km als ik de persberichten moet geloven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel heeft het makkelijker dan Coen, het is minder koud
Ik dacht dat Coen ook op 80km zat.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is wel verder weg gedropt dan Coen. 80 i.p.v. 40 km als ik de persberichten moet geloven.
Het zal me niets verbazen dat zelfs Michiel het nog niet weet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
weet iemand of Michiel morgen er is?
Zal wel niet...quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |