Ik hoef niks klaar te zetten, want hij loopt sowieso al.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Moest die grap over het trouwen ook al laten liggen, kon het nu niet laten
[..]
Sirolf ook
dan moeten Maricha en Sandstorm er ook bijquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of Tjibbe. Die kan wel wat bekendheid gebruiken, anders wordt zn wikipagina verwijderd
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of Tjibbe. Die kan wel wat bekendheid gebruiken, anders wordt zn wikipagina verwijderd
Goed voorstel!quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig. Welkom! Stel zelf ff voor
.
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoef niks klaar te zetten, want hij loopt sowieso al.
zo'n groene jongen van green peace in mijn keel, en die gaan niet weg, hoeveel water je er ook overheen gooitquote:
Halloooooooooo!quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, hallo FOK!![]()
Na 't maandenlang lezen toch de stap gewaagd om me aan te melden, woehoe
Neeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.).
Andre Hazes is bij zijn vrouw op de drempel van het huis gekomen terwijl hij al morsdood was.....als kikker....vandaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?![]()
Nu overigens David Guetta, dus hierna komt John Mayer.
Van welke DJ's kan jij geen genoeg krijgen en bij welke DJ's krijg jij jeuk op vervelende plaatsen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Ehm, naja ik luister dus vrij vaak 3FM en dacht meld me toch maar eens aan.. Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.). Ik heb een krantenwijkje en daardoor luister ik eigenlijk elke ochtend van 4-7 en dan als ik weer 'ns wakker wordt..Zo, weer lekker uitgebreid.. nog vragen :p ?
helemaal toppiequote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:
[ afbeelding ]
Eej, nog een Limburgerquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Ehm, naja ik luister dus vrij vaak 3FM en dacht meld me toch maar eens aan.. Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.). Ik heb een krantenwijkje en daardoor luister ik eigenlijk elke ochtend van 4-7 en dan als ik weer 'ns wakker wordt..Zo, weer lekker uitgebreid.. nog vragen :p ?
Ehm... ff denken... Ik mis sowieso nog leeftijd en fotoquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Goed voorstel!
Hey nog iemand uit Heerlenquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Mark336 het volgende:
Woon hier ergens in Heerlen (Limburg etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |