quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Als Michiel nou maar niet Marthe in zn armen heeft liggen en de radio aan heeft staan. Dat kan niet goed gaan.
* Marc63 raist een glas naar de ceiling.
Ja maar, ja maar, daarom kon je haar toch wel de groetjes doen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh helemaal niks....ik had ff bespreking met Maricha verder niks
Groeten terug, ook aan Hansquote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Roel_Jewel? Lijkt me een prima plan.
Hij staat niet in je profiel, maar beetje zoekwerk en dan is het te vindenquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die aantallen openbaar waren. Maakt ook niet heel veel uit..![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Justice - Wij zijn je vrienden![]()
Eliza krijgt het nog druk.quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Roel_Jewel? Lijkt me een prima plan.
Die jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef Mark336 het volgende:
JUSTICE
Heeft u het trouwens over devolgende foto's: http://weblog.michielveen(...)50/Bitches+in+beeld/
Mijn foto komt morgen wel (A)
Nauwelijksquote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Agoss, jongen toch. Arm ding, kan je het wel aan?
Ooh okay.quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh helemaal niks....ik had ff bespreking met Maricha verder niks
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
snap niet dat mensen hun post aantallen verborgen houden
Wat een prachtig medium is dit toch.quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan dus ook de groetjes hier doen
Een pallet nog welquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een pallet vitaminen giert door m'n lijf.
quote:
Tsja.. laat ik hier verder maar niet op ingaan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans hier kan je je aantallen gewoon wel zien
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef Mark336 het volgende:
Slapen kan ook best leuk zijn, zeker als je om vier uur weer uit je bedje moet
Tot morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |