quote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.
Dat je het vast weet, maar aan de andere kant, als je al maanden meeleest had je dat vast al door
Echt nietquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Oh wat ik nog vergat te zeggen: geweldige aankondiging!
Ik ken een producer die al ervaring heeft met op auto's liggen om te poserenquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zoeken nog een producer die boven op de 3fm tekst wil liggen
ach hij mag best het leuk vinden, we dringen niemand een mening opquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.
Dat je het vast weet, maar aan de andere kant, als je al maanden meeleest had je dat vast al door
Gaat om het gebaarquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe het wel eens beter. (Helaas af en toe ook *nog* slechter...)
Nou ik had het zo niet gekundquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe het wel eens beter. (Helaas af en toe ook *nog* slechter...)
Coen en Sander kunnen soms behoorlijk irritant zijn, dat wel.. maar Timur kan ik toch nog wel verdragenquote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zijn alleen de die-hards hoor
quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Cos beleeft de dag van zijn leven. Eerst Insomnia en nu Salva Mea
Bij mij zouden er veel 'eeeeeh''s tussen zijn gefloept.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
volgens mij zou ik al een brok in mn keel hebben en allen maar sniffen en snuiten
'k heb vorige week nog midden tijdens het oplezen van een nieuwsitem eigenhandig m'n microfoon dichtgeschoven en de muziek ingestart. Ik kwam echt niet meer uit m'n woorden en het is de rest van de uitzending ook niet meer goed gekomen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
volgens mij zou ik al een brok in mn keel hebben en alen maar sniffen en snuiten
het is ook niet prettig luisteren voor je zelf als je met je neus vol met snot zit en je keel ook niet mee wil werken.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb vorige week nog midden tijdens het oplezen van een nieuwsitem eigenhandig m'n microfoon dichtgeschoven en de muziek ingestart. Ik kwam echt niet meer uit m'n woorden en het is de rest van de uitzending ook niet meer goed gekomen.
Kan me zelfs nog een uitzending herinneren waar ik alleen het eerste item (direct na de eerste plaat) gedaan heb, vervolgens plaat 2 en 3 nog afgekondigd heb en toen de rest van het programma de AutoDJ de boel over heb laten nemen. Ach, je hebt zo van die dagen...
Ja, maar die knipt Domien er dan gewoon netjes tussenuitquote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij mij zouden er veel 'eeeeeh''s tussen zijn gefloept.
Ik ga ook maar even een requestje requesten.
Aaah dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar die knipt Domien er dan gewoon netjes tussenuit
jupquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net eigenlijk pas op, maar is dat nou Dido die je aan het eind van Salva Mea hoort?
De plaat van Joe Cocker en dan bovenstaande foto plaatsen. Goede timing!quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
de ECHTE borsjes van DO
[ afbeelding ]
van geenstijl
I don't know.... I don't knowquote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net eigenlijk pas op, maar is dat nou Dido die je aan het eind van Salva Mea hoort?
oh had ik niet doorquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De plaat van Joe Cocker en dan bovenstaande foto plaatsen. Goede timing!
Het grote voordeel van (bijvoorbeeld) de VoxProquote:
Ik heb eens Sand in my shoes van Dido aangevraagd bij Domien toen hij MM deed, hij heeft me toen opgebeld om te babbelen erover en heeft hem dus ook gedraaid.quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Grappig... dat ik Domien nog eens een plaat van Dido in mocht horen starten
Jaja...quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh had ik niet doorkheb mn geluid weer zacht
Omg... vindt ie Dido dan stiekem toch goed?quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb eens Sand in my shoes van Dido aangevraagd bij Domien toen hij MM deed, hij heeft me toen opgebeld om te babbelen erover en heeft hem dus ook gedraaid.
Weet je zeker dat je al langer meeleest hier?quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Mark336 het volgende:
Trouwens ook Justice fans hier :p?
als je lurkt moet je al cursus megaspeed reading gedaan hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je al langer meeleest hier?
aardig wat
Hij zei toen dat dat z'n favoriete liedje van Dido is, dat hij het heel mooi vindt. Dus ja, wat nu de waarheid is...quote:Op maandag 1 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... vindt ie Dido dan stiekem toch goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |