iddquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ehm... ff denken... Ik mis sowieso nog leeftijd en foto
Ik ook jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik miste de aanduiding 'FOK!' of 'FOK.nl' in de aankondiging.
Wat?quote:
Naja, Domien, Giel, Michiel, Eric en Roosmarijn behoren toch wel tot mijn top vijf.. Maar pff, wie kan ik niet uitstaan... niemand op 3FM als ik eerlijk benquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Van welke DJ's kan jij geen genoeg krijgen en bij welke DJ's krijg jij jeuk op vervelende plaatsen?
Tjibbe is toch ook geen dj?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tjitse heeft geen foto die er makkelijjk in te plakken valt, dus ik heb maar voor Guis gekozen:
Ik werd zelfs nog even door Maricha teruggebeld met de mededeling dat ik FOK! dit keer inderdaad best had mogen noemen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik miste de aanduiding 'FOK!' of 'FOK.nl' in de aankondiging.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Goed gedaan hoor Broekie!![]()
En wow, dit liedje was al erg mooi, maar zo krijgt het wel een extra lading zeg *kippevel*
Zekerquote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
Goed gedaan hoor Broekie!![]()
En wow, dit liedje was al erg mooi, maar zo krijgt het wel een extra lading zeg *kippevel*
quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor te glimmen.![]()
Bij deze dan vast de waarschuwing dat de gemiddelde bezoeker van deze topicreeks in ieder geval Timur niet uit kan staan en de meesten ook geen fan zijn van Coen, Sander en Giel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Naja, Domien, Giel, Michiel, Eric en Roosmarijn behoren toch wel tot mijn top vijf.. Maar pff, wie kan ik niet uitstaan... niemand op 3FM als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |