Lijkt me ook jaquote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat de laatste SR-jock Paul Rabbering is.
Tuurlijk ! heb 'm even bovenin gezet.quote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ha![]()
Hans wil je de link van Sandstorm er in plakken?![]()
DJ Sandstorm in to Serious Request
kan zo iets er niet voor altijd in? tot de aktie is afgelopen![]()
dank jequote:Op maandag 1 december 2008 18:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk ! heb 'm even bovenin gezet.![]()
Dan hebben we Giel, Coen en Paul (hakkuuh!). ben vooral benieuwd naar Paul Rabbering (als hij het wordt).quote:
Graag gedaanquote:
LOLquote:Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik na het schoonmaken van mijn toetsenbord, de D en de F verkeerd om heb teruggedaan.
Je bent echt blij hèquote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel zometeen weer met Maricha ! ze is terug van een weekje vakantie.
Ja ik typ blind, vandaar dat ik het nu pas merkte (ik zat aan de telefoon en moest 'Coldplay' typen, maar ik typte steeds 'Colfplay'. Toen viel het kwartje)quote:Op maandag 1 december 2008 18:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Trouwens nog weinig van gemerkt.
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat de laatste SR-jock Paul Rabbering is.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik na het schoonmaken van mijn toetsenbord, de D en de F verkeerd om heb teruggedaan.
quote:
Geweldig!!quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
*Hier stonden overdreven veel emoticons*
Zou me niks verbazen, wantquote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
Het lijkt alsof het productieteam dit nog niet wist?
quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Wel weer een typische Veenstra-manier van bekend maken.
Domien zou het geweten moeten hebben, want wat doet die anders op maandagavond in de studio?quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
omdat hij ook vandaag maar op pad moest voor SRquote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zou het geweten moeten hebben, want wat doet die anders op maandagavond in de studio?
Mjah, hij kan onder valse voorwendselen de studio in gelokt zijn, maar zal dan vast wel een vermoeden gehad hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zou het geweten moeten hebben, want wat doet die anders op maandagavond in de studio?
Dan is het toch weer jammer dat Giel al weg isquote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt... wist sinds een paar minuten wel dat de baby geboren was....maar hoorde live in de uitzending pas dat het een meisje is en dat ze Marte heet!quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt... wist sinds een paar minuten wel dat de baby geboren was....maar hoorde live in de uitzending pas dat het een meisje is en dat ze Marte heet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dat maar gaan doen (manier 2quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans! de topictitel moet anders of we moeten flink doorposten
Ik ga even PM'en.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ga morgen een giga kaart kopen![]()
mensen die hun naam erop willen moeten me vanavond voor 23:00 mailen of een pm sturen of hyven
zet mijn naam er maar opquote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ga morgen een giga kaart kopen![]()
mensen die hun naam erop willen moeten me vanavond voor 23:00 mailen of een pm sturen of hyven
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Wat mis ik wat mis ik wat mis ik wat mis ik wat mis ik?
Michiel heeft een Marte gekregen?
Laat ik dan deze topicreeks maar weer eens binnenvallen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien zei 1 over half tien, dus 9.31 volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.
dat vergeet ik geheid, wil je een pm sturen ofzo? dan kan ik vanavond alle namen overzichtelijk opschrijvenquote:
je mag wel vaker komen buurtenquote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat ik dan deze topicreeks maar weer eens binnenvallen.
Van harte gefeliciteerd Michiel en Jessica
Dat is dus een ja.quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.
Details, detailsquote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zei 1 over half tien, dus 9.31 volgens mij.
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om 'm te laten veranderen, maar we kunnen inderdaad ook even flink doorposten. Maakt mij echt niets uit.quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
kom morgen even bij je buurtenquote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vergeet ik geheid, wil je een pm sturen ofzo? dan kan ik vanavond alle namen overzichtelijk opschrijven![]()
ik breng m morgen na mn werk langs...ben alleen vergeten hoe de straat ookalweer heet waar ie woont...het huisnummer weet ik nog
Dat weet ik wel. Luister alleen niet zo heel vaak meer. Maar vandaag toevallig wel (ik heb voor de verandering eens huiswerkquote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag wel vaker komen buurten
we gaan voor het laatstequote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om 'm te laten veranderen, maar we kunnen inderdaad ook even flink doorposten. Maakt mij echt niets uit.
Als je even op MSN komt kunnen we vergelijken of jouw huisnummer overeenkomt met het adres wat ik heb.quote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vergeet ik geheid, wil je een pm sturen ofzo? dan kan ik vanavond alle namen overzichtelijk opschrijven![]()
ik breng m morgen na mn werk langs...ben alleen vergeten hoe de straat ookalweer heet waar ie woont...het huisnummer weet ik nog
Ahh, jij had toevallig een recorder meelopen dus? Gaafquote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf maakt even een notitie om het Veenstra-maakt-dochter-bekend moment vanavond op Youtube te gooien.
Ja, ik ben aan het oefenen met videobewerking en webcam-opnames voor tijdens Serious Request.
Tip: geboortebord in tuinquote:Op maandag 1 december 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ook als je aan het chatten bent kun je luisteren, en wij zijn heel gezellig om mee te kleppenquote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Luister alleen niet zo heel vaak meer. Maar vandaag toevallig wel (ik heb voor de verandering eens huiswerk)
ff plasse...kom zo!!quote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je even op MSN komt kunnen we vergelijken of jouw huisnummer overeenkomt met het adres wat ik heb.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ja, ik ben aan het oefenen met videobewerking en webcam-opnames voor tijdens Serious Request.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Die Maricha.. week op vakantie geweest en dan op haar eerste werkdag het goede nieuws horen. Lekker begin van de werkweek.
Die heb ik tegenwoordig 24/7 meelopen, en bewaar het materiaal ongeveer 2 dagen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, jij had toevallig een recorder meelopen dus? Gaaf
Hij heeft het zelf bekend gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Maar Veenstra was geloof ik eerst wel in de studio, dacht ik.
Waarschijnlijk gewoon van tevoren ingepland om dan te laten verschijnen, die weblogsystemen van tegenwoordig kunnen meer dan je denkt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat Michiel vanochtend om 10 uur nog rustig zn Veenstra's Fijne 50 kon posten.
Ja, ik zag hem daarnet nog lopen op de studio webcam.quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Maar Veenstra was geloof ik eerst wel in de studio, dacht ik.
Het is een complot!quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat Michiel vanochtend om 10 uur nog rustig zn Veenstra's Fijne 50 kon posten.
Zou niks voor mij zijnquote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig 24/7 meelopen, en bewaar het materiaal ongeveer 2 dagen.
Zoiets vermoedde ik al wel. Het was wel precies 10.00 uur.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon van tevoren ingepland om dan te laten verschijnen, die weblogsystemen van tegenwoordig kunnen meer dan je denkt.
Okay, maar dat had ik dus gemist. Zag 'm wel op de cam maar we waren vrij laat met eten dus heb het gemist.quote:
Dan heb je duidelijk een andere strategie.quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn
Ik heb 1 keer een heleboel materiaal weggegooid omdat ik dacht dat ik het nooit meer nodig zou hebben, maar nu spijt van. Bewaar nu dus alles wat ik opneem
Apart dus om het goede nieuws wereldkundig te maken even naar de studio gekomen. Leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem daarnet nog lopen op de studio webcam.
Dat heeft ze zo geplandquote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Die Maricha.. week op vakantie geweest en dan op haar eerste werkdag het goede nieuws horen. Lekker begin van de werkweek.
Vond het ook wel leuk dat 'ie dat zelf deed bekend maken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Apart dus om het goede nieuws wereldkundig te maken even naar de studio gekomen. Leuk!
Dat weet ik wel, en het is nu ook heel verleidelijk om hier te gaan posten, want huiswerk (persoonlijke kwalitiet) is nou niet bijster spannend.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook als je aan het chatten bent kun je luisteren, en wij zijn heel gezellig om mee te kleppen
Geeft toch best wel wat rust. Hoefde ook niet zo lang na te denken over Coldplay.quote:Op maandag 1 december 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Toch best lekker dat je niet in de stress hoeft te zitten of je terug wordt gebeld of niet. Ik weet al eendrie maanden lang dat ik er 12 maart bij benniet meer naar concerten ga voorlopig.
wanneer plannen we jouw kindje inquote:Op maandag 1 december 2008 19:35 schreef Noortje. het volgende:
Aaah mannn ik ben helemaal blij door Michiel en zijn vrouw en hun kindje en aaah lalala
Absoluut ! coole actie.quote:Op maandag 1 december 2008 19:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuk dat 'ie dat zelf deed bekend maken.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer plannen we jouw kindje in
Nou voorlopig niet mag ik hopen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer plannen we jouw kindje in
quote:
Ajb... zijn er geen betere alternatieven?quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb dat baby lied van die beddingfield in mn hoofd
quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb... zijn er geen betere alternatieven?
Hoe vind je 'nem?quote:
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft al 8 namen voor op de kaart
quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je kinderliedje wil draaien , draai dan wiegelied van de 3j's
quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klopt !![]()
john mayer - daughter(s) is misschien ook wel leuk.
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat "Hoe vind je nem" niet tot mn standaard uitspraken gaat horen.
Sommige fragmenten blijven leukquote:
badeend en Disney !quote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben benieuwd naar de geboortekaart...zal er een badeend opstaan
De mijne mag er uiteraard ook op, maar 'k heb bewust het PM systeem uitstaan dus mag je ook niet PM-enquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft al 8 namen voor op de kaart
een echt kut lied is dezequote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat vind ik pas een kutlied!!!!
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat "Hoe vind je nem" niet tot mn standaard uitspraken gaat horen.
Die is er vroeg bijquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie trouwens op Twitter dat Roosmarijn meteen naar het huis van Michiel gaat, op kraamvisite.
Geeft niet. Heb toch dubbelgelegenquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
die hele moppentapper show is een kopie van moppentoppers halve finale van jaren terug.
Nou enquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
die hele moppentapper show is een kopie van moppentoppers halve finale van jaren terug.
Oeh, ja!quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klopt !![]()
john mayer - daughter(s) is misschien ook wel leuk.
vind het een strakke actiequote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh, ja!
Ik vind dat we gewoon massaal met z'n allen dat nummer aan moeten vragen voor Michiel en Jessica.
waarom heb je het uitstaan eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
De mijne mag er uiteraard ook op, maar 'k heb bewust het PM systeem uitstaan dus mag je ook niet PM-en
Done!quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stuur ff een pm, na 23:00 verzamel ik alle namen en zet ik die morgen op de kaart
De lol zat em niet eens zozeer in de moppen, dus dat maakt niets uit.quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moppen 2x horen is niet leuk
het is een zeurnummer aan het worden, jammerquote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Brennel het volgende:
Ohh wat is dit mooi![]()
![]()
Elbow dus. Milow ben ik spuugzat.
ook de uitspraken zijn een kopiequote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De lol zat em niet eens zozeer in de moppen, dus dat maakt niets uit.
quote:3FM-dj Michiel Veenstra is vandaag vader geworden. Zijn vrouw Jessica beviel vandaag van een gezonde dochter: Marthe.
Ze is het eerste kind van de 32-jarige Veenstra en zijn vrouw.1,5 jaar geleden trouwden het stel in het geheim.
Omdat ik dat anders *ook* nog in de gaten moet houden. Ik heb al zo veel communicatiekanalen te controlerenquote:Op maandag 1 december 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom heb je het uitstaan eigenlijk
Nicknames of echte namen?quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stuur ff een pm, na 23:00 verzamel ik alle namen en zet ik die morgen op de kaart
Vraag is nu alleen, is het nou met of zonder h?quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Radiofreak: Michiel Veenstra vader geworden
[..]
vind de suggestie van hans wel okequote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een kippenhok hier nu![]()
nog ff doorposten jonges... Kan er een nieuwe met een leuke titel voor Michiel gedaan worden
Welk liedje gaan we aanvragen dan
Ik denk dat een format zoals:quote:
Volgens mij wel met een H.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is nu alleen, is het nou met of zonder h?
euhquote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind de suggestie van hans wel oke
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uitquote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij wel met een H.![]()
Dat is de nieuwe van de PRodigy.. vreselijke herrie plaat.
dat is de hulp milo, net als je hulp sinterklazen hebt die op meerdere plekken te zien en te horen zijn tegelijkertijd;)quote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhf gemist... Milo is ook bij DWDD
ik moet nog ff wennen!quote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien gaat zo The Prodigy draaien. Vette plaat!
quote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is de hulp milo, net als je hulp sinterklazen hebt die op meerdere plekken te zien en te horen zijn tegelijkertijd;)
Eensquote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat een format zoals:
Ronald "Broekie" Broekhuizen
het beste over zal komen.
Zelfs Maricha en Domien nog niet. Maricha postte Marte, Domien Marthequote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uit
Het eerste bericht op 3FM brengt het met zekerheid naar buiten dat het met een h erin is en het meest recente bericht spreekt het inderdaad weer tegen. Ik vind het trouwens wel een mooie naam. Zo zie je het niet vaak.quote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uit
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-Equote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind michiel niet iemand voor th , dus denk marte
quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-E
We zetten het in de TT straks gewoon als "09:31 01-12-2008 - Mart(h)e Veenstra"quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
wat maakt het uit! we horen het later wel wat haar echte naam is
Valt me inderdaad mee dat 'ie z'n kind niet Minnie, Katrien of een andere Disney-naam heeft gegeven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-E
Mag hopen dat ie niet alleen aangifte gaat doen, dat gaat foutquote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben jij ook alle nummers aan het betrekken op de kleine?quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Is Mart(h)e nu al de Playmate Of The Year? Da's snel!
Michiel wilde natuurlijk "Mar" als eerste lettergreep. Die drie letters zijn natuurlijk de beste om je naam mee te beginnenquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee dat 'ie z'n kind niet Minnie, Katrien of een andere Disney-naam heeft gegeven.
Ik heb al een e-meeuw verstuurd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie gaat straks de plaat aanvragen voor Michiel?
quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben jij ook alle nummers aan het betrekken op de kleine?
Oja met jou was ik ook nog verloofd!quote:
Slijmbalquote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel wilde natuurlijk "Mar" als eerste lettergreep. Die drie letters zijn natuurlijk de beste om je naam mee te beginnen
Ik maakte die grap maar een keer nietquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou het nog niet vertellen
Ik neig dat inderdaad ook wel te geloven ja, dat ie aan Domien ook verteld heeft hoe het te spellenquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het Marthe. Domien logt erover en hij wist het dus vanochtend al
Ik kon het niet langer voor me houden.quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou het nog niet vertellen
quote:Marthe Veenstra. Zo heet de kersverse dochter van Michiel en vrouw! Vanmorgen geboren en helemaal gezond. Als één van de weinigen werd ik vanmorgen gebeld door een extreem gelukkige papa Veenstra die vroeg of ik om 19 uur naar de studio wilde komen, omdat hij het live op zender pas écht bekend wilde maken. Natuurlijk!
Op dit moment doe ik dus MetMichiel, terwijl hijzelf thuis MetMarthe is. Ontzettend gefeliciteerd, lieve Michiel! Geniet er van, jullie hebben het verdiend..
quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik begin dit liedje na 29385792835 keer horen eindelijk een beeeetje te waarderen.
Een beetje.
[..]
Oja met jou was ik ook nog verloofd!
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte die grap maar een keer niet
je liet hem liggen, was zo'n inkoppertjequote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte die grap maar een keer niet
quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.
Geeft niet , je enthousiasme isquote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kon het niet langer voor me houden.
als giel het mag , mag ik het ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.
waardeer hem ook heel ergquote:Op maandag 1 december 2008 20:14 schreef Brennel het volgende:
Erg mooie nieuwe Razorlight naar mijn mening![]()
jah ff doorposten iedereenquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef gerbenp het volgende:
We zijn al bijna toe aan een nieuw topic.
Van mij mag jequote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ff doorposten iedereen![]()
* muisje-eliza wil graag een nieuw topic openen...wat vind de rest?
je leeft je maar uitquote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
PARTYYYquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef gerbenp het volgende:
We zijn al bijna toe aan een nieuw topic.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik las Zeelandquote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga je met me mee naar nieuw-Zeeland?
En weer een post die helpt om op #881 een slotje te gooienquote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Geef mij maar Ierlandquote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou totaal niet erg vinden om in nieuw zeeland of australie te wonen
Ha die Verschuuren Verschuurenquote:
Wakker worden MetMichielquote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou totaal niet erg vinden om in nieuw zeeland of australie te wonen
Domienisweeropderadio Domienisweeropderadio!quote:
Honderd procent!quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zeker weet jij dat het Marthe is ipv Marte
Nou, dat lijkt mij duidelijke taalquote:
He Domienquote:
Wanneer welquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
FOK! werkt niet echt mee met het volposten van dit topic hè?
Australië?quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Moet íe vol? moeten er even wat VBL-ers meedoenquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij duidelijke taal
FOK! werkt niet echt mee met het volposten van dit topic hè?
stuur je die ietsje laterquote:Op maandag 1 december 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik doe graag mee aan een request voor Michiel, maar er is een ander liedje dat ik héél graag wil horen. Dilemma...
zo erg zijn ze ook niet nodigquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet íe vol? moeten er even wat VBL-ers meedoen
Dan vraag je dat andere liedje toch gewoon aan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik doe graag mee aan een request voor Michiel, maar er is een ander liedje dat ik héél graag wil horen. Dilemma...
misschien boriszquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo erg zijn ze ook niet nodig
Ja, doe ik dat gewoonquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur je die ietsje later
U Riep ?quote:
van zwarte piet mag je niet liegenquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef Againzender het volgende:
overigens geen last van traagheid hier
Laat je pc een keer opnieuw installerenquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ben dr weer..pc ging ff op dood...ik ga snel een nieuw topic klaarzetten
Ahh, welcome backquote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ben dr weer..pc ging ff op dood...ik ga snel een nieuw topic klaarzetten
eerder iets lekkers voor bij de theequote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Wil er nog iemand iets te drinken hebben? Haal ik het even voor jullie, kunnen jullie op blijven letten
Ja van een dochtertje Marthe , details nog onbekendquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef MutZ het volgende:
Oeh, wat lees ik nou toch bij Domien, is het papa Veenstra sinds vanochtend?
Gefeliciteerd Michiel
lekker theequote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Wil er nog iemand iets te drinken hebben? Haal ik het even voor jullie, kunnen jullie op blijven letten
als je me een pm stuurt dan komt je naam op een megakaart die ik morgen even langsbrengquote:Op maandag 1 december 2008 20:35 schreef MutZ het volgende:
Oeh, wat lees ik nou toch bij Domien, is het papa Veenstra sinds vanochtend?
Gefeliciteerd Michiel
Hij is wel verder weg gedropt dan Coen. 80 i.p.v. 40 km als ik de persberichten moet geloven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel heeft het makkelijker dan Coen, het is minder koud
Ik dacht dat Coen ook op 80km zat.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is wel verder weg gedropt dan Coen. 80 i.p.v. 40 km als ik de persberichten moet geloven.
Het zal me niets verbazen dat zelfs Michiel het nog niet weet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
weet iemand of Michiel morgen er is?
Zal wel niet...quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Nog niet toch?quote:Op maandag 1 december 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
'k weet niet, is dat "vaderverlof" van twee weken er ooit nog doorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |