Ja, ik zag hem daarnet nog lopen op de studio webcam.quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Maar Veenstra was geloof ik eerst wel in de studio, dacht ik.
Het is een complot!quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat Michiel vanochtend om 10 uur nog rustig zn Veenstra's Fijne 50 kon posten.
Zou niks voor mij zijnquote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig 24/7 meelopen, en bewaar het materiaal ongeveer 2 dagen.
Zoiets vermoedde ik al wel. Het was wel precies 10.00 uur.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon van tevoren ingepland om dan te laten verschijnen, die weblogsystemen van tegenwoordig kunnen meer dan je denkt.
Okay, maar dat had ik dus gemist. Zag 'm wel op de cam maar we waren vrij laat met eten dus heb het gemist.quote:
Dan heb je duidelijk een andere strategie.quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn
Ik heb 1 keer een heleboel materiaal weggegooid omdat ik dacht dat ik het nooit meer nodig zou hebben, maar nu spijt van. Bewaar nu dus alles wat ik opneem
Apart dus om het goede nieuws wereldkundig te maken even naar de studio gekomen. Leuk!quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem daarnet nog lopen op de studio webcam.
Dat heeft ze zo geplandquote:Op maandag 1 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Die Maricha.. week op vakantie geweest en dan op haar eerste werkdag het goede nieuws horen. Lekker begin van de werkweek.
Vond het ook wel leuk dat 'ie dat zelf deed bekend maken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Apart dus om het goede nieuws wereldkundig te maken even naar de studio gekomen. Leuk!
Dat weet ik wel, en het is nu ook heel verleidelijk om hier te gaan posten, want huiswerk (persoonlijke kwalitiet) is nou niet bijster spannend.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook als je aan het chatten bent kun je luisteren, en wij zijn heel gezellig om mee te kleppen
Geeft toch best wel wat rust. Hoefde ook niet zo lang na te denken over Coldplay.quote:Op maandag 1 december 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Toch best lekker dat je niet in de stress hoeft te zitten of je terug wordt gebeld of niet. Ik weet al eendrie maanden lang dat ik er 12 maart bij benniet meer naar concerten ga voorlopig.
wanneer plannen we jouw kindje inquote:Op maandag 1 december 2008 19:35 schreef Noortje. het volgende:
Aaah mannn ik ben helemaal blij door Michiel en zijn vrouw en hun kindje en aaah lalala
Absoluut ! coole actie.quote:Op maandag 1 december 2008 19:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuk dat 'ie dat zelf deed bekend maken.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer plannen we jouw kindje in
Nou voorlopig niet mag ik hopen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wanneer plannen we jouw kindje in
quote:
Ajb... zijn er geen betere alternatieven?quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb dat baby lied van die beddingfield in mn hoofd
quote:Op maandag 1 december 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb... zijn er geen betere alternatieven?
Hoe vind je 'nem?quote:
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft al 8 namen voor op de kaart
quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je kinderliedje wil draaien , draai dan wiegelied van de 3j's
quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klopt !![]()
john mayer - daughter(s) is misschien ook wel leuk.
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat "Hoe vind je nem" niet tot mn standaard uitspraken gaat horen.
Sommige fragmenten blijven leukquote:
badeend en Disney !quote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben benieuwd naar de geboortekaart...zal er een badeend opstaan
De mijne mag er uiteraard ook op, maar 'k heb bewust het PM systeem uitstaan dus mag je ook niet PM-enquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft al 8 namen voor op de kaart
een echt kut lied is dezequote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat vind ik pas een kutlied!!!!
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen dat "Hoe vind je nem" niet tot mn standaard uitspraken gaat horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |