quote:Op maandag 1 december 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt... wist sinds een paar minuten wel dat de baby geboren was....maar hoorde live in de uitzending pas dat het een meisje is en dat ze Marte heet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dat maar gaan doen (manier 2quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans! de topictitel moet anders of we moeten flink doorposten
Ik ga even PM'en.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ga morgen een giga kaart kopen![]()
mensen die hun naam erop willen moeten me vanavond voor 23:00 mailen of een pm sturen of hyven
zet mijn naam er maar opquote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ga morgen een giga kaart kopen![]()
mensen die hun naam erop willen moeten me vanavond voor 23:00 mailen of een pm sturen of hyven
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Wat mis ik wat mis ik wat mis ik wat mis ik wat mis ik?
Michiel heeft een Marte gekregen?
Laat ik dan deze topicreeks maar weer eens binnenvallen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien zei 1 over half tien, dus 9.31 volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.
dat vergeet ik geheid, wil je een pm sturen ofzo? dan kan ik vanavond alle namen overzichtelijk opschrijvenquote:
je mag wel vaker komen buurtenquote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat ik dan deze topicreeks maar weer eens binnenvallen.
Van harte gefeliciteerd Michiel en Jessica
Dat is dus een ja.quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel maakte zo juist, On Air, bekend dat Jessica en hij vanmorgen om 10:31 een dochter hebben gekregen, Marte.
Details, detailsquote:Op maandag 1 december 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zei 1 over half tien, dus 9.31 volgens mij.
Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om 'm te laten veranderen, maar we kunnen inderdaad ook even flink doorposten. Maakt mij echt niets uit.quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |