Honderd procent!quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zeker weet jij dat het Marthe is ipv Marte
Nou, dat lijkt mij duidelijke taalquote:
He Domienquote:
Wanneer welquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
FOK! werkt niet echt mee met het volposten van dit topic hè?
Australië?quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga je met me mee naar nieuw-Zeeland?
Moet íe vol? moeten er even wat VBL-ers meedoenquote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij duidelijke taal
FOK! werkt niet echt mee met het volposten van dit topic hè?
stuur je die ietsje laterquote:Op maandag 1 december 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik doe graag mee aan een request voor Michiel, maar er is een ander liedje dat ik héél graag wil horen. Dilemma...
zo erg zijn ze ook niet nodigquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet íe vol? moeten er even wat VBL-ers meedoen
Dan vraag je dat andere liedje toch gewoon aan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik doe graag mee aan een request voor Michiel, maar er is een ander liedje dat ik héél graag wil horen. Dilemma...
misschien boriszquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo erg zijn ze ook niet nodig
Ja, doe ik dat gewoonquote:Op maandag 1 december 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur je die ietsje later
U Riep ?quote:
van zwarte piet mag je niet liegenquote:Op maandag 1 december 2008 20:28 schreef Againzender het volgende:
overigens geen last van traagheid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |