Ik heb al een e-meeuw verstuurd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
wie gaat straks de plaat aanvragen voor Michiel?
quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben jij ook alle nummers aan het betrekken op de kleine?
Oja met jou was ik ook nog verloofd!quote:
Slijmbalquote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel wilde natuurlijk "Mar" als eerste lettergreep. Die drie letters zijn natuurlijk de beste om je naam mee te beginnen
Ik maakte die grap maar een keer nietquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou het nog niet vertellen
Ik neig dat inderdaad ook wel te geloven ja, dat ie aan Domien ook verteld heeft hoe het te spellenquote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het Marthe. Domien logt erover en hij wist het dus vanochtend al
Ik kon het niet langer voor me houden.quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou het nog niet vertellen
quote:Marthe Veenstra. Zo heet de kersverse dochter van Michiel en vrouw! Vanmorgen geboren en helemaal gezond. Als één van de weinigen werd ik vanmorgen gebeld door een extreem gelukkige papa Veenstra die vroeg of ik om 19 uur naar de studio wilde komen, omdat hij het live op zender pas écht bekend wilde maken. Natuurlijk!
Op dit moment doe ik dus MetMichiel, terwijl hijzelf thuis MetMarthe is. Ontzettend gefeliciteerd, lieve Michiel! Geniet er van, jullie hebben het verdiend..
quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik begin dit liedje na 29385792835 keer horen eindelijk een beeeetje te waarderen.
Een beetje.
[..]
Oja met jou was ik ook nog verloofd!
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte die grap maar een keer niet
je liet hem liggen, was zo'n inkoppertjequote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maakte die grap maar een keer niet
quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.
Geeft niet , je enthousiasme isquote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kon het niet langer voor me houden.
als giel het mag , mag ik het ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is zn pas vandaag binnen gekomen.
waardeer hem ook heel ergquote:Op maandag 1 december 2008 20:14 schreef Brennel het volgende:
Erg mooie nieuwe Razorlight naar mijn mening![]()
jah ff doorposten iedereenquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef gerbenp het volgende:
We zijn al bijna toe aan een nieuw topic.
Van mij mag jequote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ff doorposten iedereen![]()
* muisje-eliza wil graag een nieuw topic openen...wat vind de rest?
je leeft je maar uitquote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
PARTYYYquote:Op maandag 1 december 2008 20:17 schreef gerbenp het volgende:
We zijn al bijna toe aan een nieuw topic.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik las Zeelandquote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga je met me mee naar nieuw-Zeeland?
En weer een post die helpt om op #881 een slotje te gooienquote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga je met me mee naar nieuw-Zeeland?
Geef mij maar Ierlandquote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou totaal niet erg vinden om in nieuw zeeland of australie te wonen
Ha die Verschuuren Verschuurenquote:
Wakker worden MetMichielquote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou totaal niet erg vinden om in nieuw zeeland of australie te wonen
Domienisweeropderadio Domienisweeropderadio!quote:
Honderd procent!quote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zeker weet jij dat het Marthe is ipv Marte
Nou, dat lijkt mij duidelijke taalquote:
He Domienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |