Die is er vroeg bijquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie trouwens op Twitter dat Roosmarijn meteen naar het huis van Michiel gaat, op kraamvisite.
Geeft niet. Heb toch dubbelgelegenquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
die hele moppentapper show is een kopie van moppentoppers halve finale van jaren terug.
Nou enquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
die hele moppentapper show is een kopie van moppentoppers halve finale van jaren terug.
Oeh, ja!quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klopt !![]()
john mayer - daughter(s) is misschien ook wel leuk.
vind het een strakke actiequote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh, ja!
Ik vind dat we gewoon massaal met z'n allen dat nummer aan moeten vragen voor Michiel en Jessica.
waarom heb je het uitstaan eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
De mijne mag er uiteraard ook op, maar 'k heb bewust het PM systeem uitstaan dus mag je ook niet PM-en
Done!quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stuur ff een pm, na 23:00 verzamel ik alle namen en zet ik die morgen op de kaart
De lol zat em niet eens zozeer in de moppen, dus dat maakt niets uit.quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moppen 2x horen is niet leuk
het is een zeurnummer aan het worden, jammerquote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef Brennel het volgende:
Ohh wat is dit mooi![]()
![]()
Elbow dus. Milow ben ik spuugzat.
ook de uitspraken zijn een kopiequote:Op maandag 1 december 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De lol zat em niet eens zozeer in de moppen, dus dat maakt niets uit.
quote:3FM-dj Michiel Veenstra is vandaag vader geworden. Zijn vrouw Jessica beviel vandaag van een gezonde dochter: Marthe.
Ze is het eerste kind van de 32-jarige Veenstra en zijn vrouw.1,5 jaar geleden trouwden het stel in het geheim.
Omdat ik dat anders *ook* nog in de gaten moet houden. Ik heb al zo veel communicatiekanalen te controlerenquote:Op maandag 1 december 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom heb je het uitstaan eigenlijk
Nicknames of echte namen?quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stuur ff een pm, na 23:00 verzamel ik alle namen en zet ik die morgen op de kaart
Vraag is nu alleen, is het nou met of zonder h?quote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Radiofreak: Michiel Veenstra vader geworden
[..]
vind de suggestie van hans wel okequote:Op maandag 1 december 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een kippenhok hier nu![]()
nog ff doorposten jonges... Kan er een nieuwe met een leuke titel voor Michiel gedaan worden
Welk liedje gaan we aanvragen dan
Ik denk dat een format zoals:quote:
Volgens mij wel met een H.quote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is nu alleen, is het nou met of zonder h?
euhquote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind de suggestie van hans wel oke
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uitquote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij wel met een H.![]()
Dat is de nieuwe van de PRodigy.. vreselijke herrie plaat.
dat is de hulp milo, net als je hulp sinterklazen hebt die op meerdere plekken te zien en te horen zijn tegelijkertijd;)quote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhf gemist... Milo is ook bij DWDD
ik moet nog ff wennen!quote:Op maandag 1 december 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien gaat zo The Prodigy draaien. Vette plaat!
quote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is de hulp milo, net als je hulp sinterklazen hebt die op meerdere plekken te zien en te horen zijn tegelijkertijd;)
Eensquote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat een format zoals:
Ronald "Broekie" Broekhuizen
het beste over zal komen.
Zelfs Maricha en Domien nog niet. Maricha postte Marte, Domien Marthequote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uit
Het eerste bericht op 3FM brengt het met zekerheid naar buiten dat het met een h erin is en het meest recente bericht spreekt het inderdaad weer tegen. Ik vind het trouwens wel een mooie naam. Zo zie je het niet vaak.quote:Op maandag 1 december 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, bij 3FM zijn ze er dus ook nog niet uit
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-Equote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind michiel niet iemand voor th , dus denk marte
quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-E
We zetten het in de TT straks gewoon als "09:31 01-12-2008 - Mart(h)e Veenstra"quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
wat maakt het uit! we horen het later wel wat haar echte naam is
Valt me inderdaad mee dat 'ie z'n kind niet Minnie, Katrien of een andere Disney-naam heeft gegeven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Michiel eigenlijk het type ervoor om Mart(h)e te spellen als M-I-N-N-I-E
Mag hopen dat ie niet alleen aangifte gaat doen, dat gaat foutquote:Op maandag 1 december 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben jij ook alle nummers aan het betrekken op de kleine?quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Is Mart(h)e nu al de Playmate Of The Year? Da's snel!
Michiel wilde natuurlijk "Mar" als eerste lettergreep. Die drie letters zijn natuurlijk de beste om je naam mee te beginnenquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee dat 'ie z'n kind niet Minnie, Katrien of een andere Disney-naam heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |