Hmm... Dacht dat A'dam altijd als eerste was. Die van ons is ook volgende week, maar ga er niet heen en vanwege mijn overmatige nieuwsgierigheid wil niemand smsen wat het is zodra t bekend is...quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de eerste vestigingen pas komende zaterdag hun kerstfeest.
nah... zaterdagavond is het dus al bekend...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef indiekiki het volgende:
[..]
Hmm... Dacht dat A'dam altijd als eerste was. Die van ons is ook volgende week, maar ga er niet heen en vanwege mijn overmatige nieuwsgierigheid wil niemand smsen wat het is zodra t bekend is...
Dat ding zit écht kneiterhard.quote:[b]Op dinsdag 9 december 2008 15:27
Verder vind ik de Tirup draaifauteuil heel gaaf!Zit alleen nog een beetje te twijfelen tussen de zwart-witte stof of het witte leer.
![]()
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10696/
nou, heb em ingeleverd, cadeaubon twv aankoopbedrag, en nieuwe goede ding aangeschaft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:13 schreef tinoburg het volgende:
Mensen!
ik heb vorige week een wasbak met kraan en tafeltje gekocht bij Ikea,
nu blijkt dat het helaas een verkeerd tafeltje is(waar de wasbak op moet) ik heb een kleine gekregen ipv de benodigde grotere.
Mevrouw van de servicebalie had een lijstje gemaakt en waar alles te vinden was, maar per abuis dus het kleine ipv grote tafeltje meegenomen.
Ik wil dit kastje heel graag ruilen, maar we zijn het bonnetje kwijtgeraakt:S. moet ik nu een heel nieuw kastje gaan betalen? kast zit nog helemaal ingepakt in ongeopende onbeschadigde verpakking...
en maakt het nog uit ,maar ik heb em bij Barendrecht gekocht, kom ook regelmatig bij Delft en Breda
Hmm thanks voor je tip. Moet er dan toch maar zelf eens op gaan zittenquote:
Kijk eens bij Trendhopper bijv. naar zulke stoelen, betaal je wellicht iets meer maar heb je ook weer eens iets anders en waarschijnlijk zijn er vast wel soortgelijke stoffen om te combineren met bijv. IKEA's Karlstadt.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef Queen_E het volgende:
[..]
Hmm thanks voor je tip. Moet er dan toch maar zelf eens op gaan zitten
Vind de vormgeving wel erg gaaf!
Vaak heeft één zo'n groot lomp matras eerder last van kuilvorming in het midden, plus het is niet echt hanteerbaar als je ook nog eens regelmatig je matras om wilt draaien of buiten wilt laten luchten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef Daklem het volgende:
Het is wel de bedoeling dat ik langere tijd op dit bed ga slapen ja. Hoe land dit precies is weet ik niet, omdat ik binnen nu en 2 jaar verhuisplannen heb. Ik hoop dit bed gewoon mee te kunnen nemen. Maar een goed matras is wel belangrijk ja.
Waarom 2 losse matrassen en een dekmatras? Wat is het voordeel hiervan?
Ik wil totaal tot een 800 euro gaan voor een bed/ bodem/ matras/ dekbed.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef maedel het volgende:
Hele hordes mensen slapen er prima op hoor, maar als je wat meer geld te besteden hebt zou ik voor een ander matras gaan dan Ikea. Ik heb er zelf 2 jaar lang heel slecht op geslapen en toen een ander/beter gekocht.
Hmm, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vaak heeft één zo'n groot lomp matras eerder last van kuilvorming in het midden, plus het is niet echt hanteerbaar als je ook nog eens regelmatig je matras om wilt draaien of buiten wilt laten luchten.
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij willen ook een MALM 2persoonsbed (160) kopen, en onze huidige matrassen houden. Die zijn immers nog zowat nieuw. Dat moet in principe ook gewoon kunnen toch?
mooi, dan weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Wij hebben een malm bed en matrassen/bedbodem van de beddenspeciaalzaak.
bij Beter Bed zeiden ze dat dat zo heettequote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Allan24 het volgende:
Een liefdesbrugik noemde zo'n ding altijd een matraswig, maar dat vind ik wel een prachtige omschrijving
Als Family-member zijnde is er ook een dergelijke "gratis verzekering tijdens eigen transport", sterke service inderdaad!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef amokjeeh het volgende:
Zaterdag een uitstekende ervaring bij Ikea Haarlem beleefd, mijn vriendin en ik hadden een pax van 3 bij 2.36 meter gekocht met glazen schuifdeuren.
Alles in de bus geladen (zwaar!) en bij het naar binnen brengen brak er een glasplaat uit één van de twee pakken. Wij weer terug naar de ikea (glasplaten niet meegenomen, aangezien het inmiddels duizend stukjes waren) en zonder morren op vertoon van mijn id weer een nieuw pak met glasplaten. Echt helemaal top
![]()
Zou je dat ook aanraden voor een matras van 140cm? Het is voor 1 persoon bedoeld trouwens.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
daar zul je toch zelf voor moeten gaan proefliggen, wil je hard/zacht/middel liggen en wil je binnenvering/latex/foam
Een matras van 389,- euro is niet duur trouwens, gezien het feit dat je er al snel 10 jaar op slaapt en een goede nachtrust (met de juiste ondersteuning) zichzelf wel terugverdient. Ik zou zelf trouwens gaan voor twee matrassen van 80cm en dan een dekmatras er overheen.
ook goedquote:Op zondag 14 december 2008 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
Nietus!
Dat is een collega uit Hengelo![]()
Maar het is een Pluim inderdaad. Geen idee van welke waarde...
(wat heeft IKEA tegenwoordig met cadeaupassen/-bonnen)
Die bonnen zijn natuurlijk fiscaal aftrekbaar in zowel Luxemburg, Zweden als de Nederlandse Antillenquote:Op zondag 14 december 2008 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
Nietus!
Dat is een collega uit Hengelo![]()
Maar het is een Pluim inderdaad. Geen idee van welke waarde...
(wat heeft IKEA tegenwoordig met cadeaupassen/-bonnen)
Jammer, helaas, balen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
Euhm deze week nog! Morgen laatste dag.
Het wordt pas morgen bezorgd, maar ik vroeg me af of ik mij al kon verheugen op morgenavond (weer in een normaal bed slapen).quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
Zit er niet een A4tje in de verpakking waar dat opstaat? Wanneer die er niet bij zit ga ik er vanuit dat het geen probleem is. Al is het altijd beter om je matras 1 a 2 dagen te laten 'luchten'.
Nee is een artikel van IKEA Family (heet UPPTACKA) en die staan over het algemeen niet op de sitequote:Op zaterdag 20 december 2008 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet iemand of ik die reisset van ikea op de website kan bekijken? Ik heb al zitten zoeken, maar kan em niet echt vinden. Geen idee ook onder welke categorie het valt. Het gaat om dat setje met die rolkoffer en die laptoptas die erbij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |