quote:Op maandag 1 december 2008 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vond haar echt goed in The Quiet en ben erg benieuwd naar Push.
Meen je dat? Want had niet eens door dat ik lapo had, zag het pas dat ik ff wou refreshen na dat ik ander topic had gelezen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Camilla en Elisha in 1 film =
![]()
Ik kwam er laatst achter dat ze dat kleine meisje was in Jurasic Park 2Toen had ze precies hetzelfde lieve koppie
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Meen je dat? Want had niet eens door dat ik lapo had, zag het pas dat ik ff wou refreshen na dat ik ander topic had gelezen.
asosquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn smaak in sites:
www.asos.com
www.freshcotton.nl
Ik bestel er best vaakquote:Op maandag 1 december 2008 16:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
asos
Nooit wat bij besteld maar wel tof.
Ze speelt alleen in de openingscenequote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]dan moet ik die nog een keer checken! Heb JP 2 en 3 nog nooit gezien
quote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef Vandaw het volgende:
[..]
JaSommige users doen er wel drie minuten over
Freshcottonquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn smaak in sites:
www.asos.com
www.freshcotton.nl
Nee geen zin inquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef padlarf het volgende:
Had je niet kunnen wachten met deze TT tot mijn Oegandese-AIDSbabyleren jas met panda voering af was?
Hey wacht, dat heb ik wel gezien inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze speelt alleen in de openingscene. Ik heb de youtube ervan gevonden.
Spoiler: Ze gaat dood![]()
quote:
Deze noobdingen?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
niemand reageert op mijn schoenen
Reden denk je?quote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
niemand reageert op mijn schoenen
Dan zou je mij er eens op moeten zienquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind ze serieus supergeil
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou je mij er eens op moeten zien!
Stuur maar een keer een picquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou je mij er eens op moeten zien!
Hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omg, daar kan ik echt niet op lopen.![]()
Dan ben ik ook echt bijna 2 meter met die dingen.
Die waren heul wel mooiquote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die clowndingen die jij postte![]()
![]()
177 hier.quote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat hoor ik van veel meisjes
ik ben zelf 1.68 dus kan het wel hebben zonder opeens belachelijk groot te zijn
!
Iddquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Toffe schoenen hoor NG
Het lijkt er echter op dat enkel ik en Zotheid jouw mening delen
Gepost in vorige deelquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mennusjaloers, wat draag jij dan.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Toffe schoenen hoor NG
Het lijkt er echter op dat enkel ik en Zotheid jouw mening delen
Hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
177 hier.
Als ik zulke hoge hakken draag krijg je echt "Wie is die boom daar?"-taferelen.
Lange mooie gladde benen zijnquote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahatsja, het heeft ook wel wat hoor vind ik
krijg je van die eindeloze benen van
!
Als je hakken zou dragen, zou je wel een flink grotere vriend moeten hebben, anders staat het een beetje raarquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
177 hier.
Als ik zulke hoge hakken draag krijg je echt "Wie is die boom daar?"-taferelen.
Oeh.quote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat hoor ik van veel meisjes
ik ben zelf 1.68 dus kan het wel hebben zonder opeens belachelijk groot te zijn
!
Nee met haar !quote:
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.quote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahatsja, het heeft ook wel wat hoor vind ik
krijg je van die eindeloze benen van
!
Er zijn een tweetal opties:quote:
Kut op stelten.quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.
Best kut, voor echt goede broeken ben ik dan 100 euro kwijt.En anders koop ik een een element broek bij de jongensafdeling.
quote:
Ik val sowieso niet op het type jongens dat hakjes-meisjes diggt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je hakken zou dragen, zou je wel een flink grotere vriend moeten hebben, anders staat het een beetje raar
Ah, dat is wel kut ja.. Maarja, wij kleinere meisjes kunnen heel jaloers zijn op jullie benen hoor hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.
Best kut, voor echt goede broeken ben ik dan 100 euro kwijt.En anders koop ik een een element broek bij de jongensafdeling.
Dus je hebt lange benenquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geen wenkbrauwen ?quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Haar hoort op je tanden en hoofd ergens anders hoort het niet![]()
Dan is t snel opgelostquote:Op maandag 1 december 2008 16:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op het type jongens dat hakjes-meisjes diggt.
Op je tandenquote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Haar hoort op je tanden en hoofd ergens anders hoort het niet![]()
Zwartjes van 1883.quote:
Koulo lelijkquote:
1.90 ong hierquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef GasTurbine het volgende:
1.81 hier ghihihihi.
quote:
quote:
Zo heet die winkelquote:
Ik ken ook iemand van 2 meter.quote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey schatje
Ik heb overigens ook lange benen met mijn 2 meter inc. haar
toen we dat zongenquote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
KLB HOOLIGANS!! KLB HOOLIGANS!!!
JAJAJAJAJA KLB SC!!1!
1.70quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
KLB voetbalfans!! KLB voetbalfans!!!
JAJAJAJAJA KLB SC!!1!
Als ik creatief ben met mijn haar ben ik ook 2 meterquote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey schatje
Ik heb overigens ook lange benen met mijn 2 meter inc. haar
Ok.quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo heet die winkel![]()
In Helmond heb je ook 4 mennus winkels.
Van oorschot
Mensroom
Vincenzo
Barrows
Neen..quote:
Jij komt alleen bij duthler, cant blame youquote:
Is dat even boffen voor mij!quote:
Dan ben ik 2.20quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik creatief ben met mijn haar ben ik ook 2 meter!
Dat ben ikquote:Op maandag 1 december 2008 16:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand van 2 meter.
quote:
Vergeet het niet. De echte bazen zijn 1.70quote:
Jezus wat heftig. Het is de lever toch? Wat voor behandeling zijn ze aan het doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen..
Ze heeft ook weer koorts enzo ..
Artsen vroegen mij gister wie er prioriteit had.
Ai...quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
1.73 hierquote:Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vergeet het niet. De echte bazen zijn 1.70
quote:
Ja het is de lever.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jezus wat heftig. Het is de lever toch? Wat voor behandeling zijn ze aan het doen?
Waar?quote:Op maandag 1 december 2008 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij komt alleen bij duthler, cant blame you
quote:
Jezus. Sterkte.quote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Ja het is de lever.
Maar hij functioneert voor geen meter meer.
Ze weten het gewoonweg niet.
Ze behandelen haar voor een leverinfectie
Ze wouden een biopsie doen maar ze is te zwak ..
Dus tja ..
Maar needless to say , ik wou die arts gister van 4 hoog naar beneden gooien
Oeiquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen..
Ze heeft ook weer koorts enzo ..
Nou...quote:
Waar zit Paul en Riet?quote:Op maandag 1 december 2008 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de passage, vlakbij paul en riet.
Dank je.quote:
Niets.quote:
BAAAASSSquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef GasTurbine het volgende:
Volgens mijn id-kaart ben ik ook 1,70, zie ik nu
quote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Niets.
Ik ben weg gelopen voordat ik ervoor zorgde dat hij naast haar kon gaan liggen.
Ze heet Mirre.quote:
YOU GOTTA DIE, GOTTA DIE FOR YOUR GOVERNMENT, DIE FOR YOUR COUNTRY THAT'S SHIT!quote:
Waarom zou je dát doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Niets.
Ik ben weg gelopen voordat ik ervoor zorgde dat hij naast haar kon gaan liggen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 december 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haatte kerstuitvoeringen... Was bij ons verplicht en er werden zelfs leraren in de fietsenhokken neergezet, om te voorkomen dat de leerlingen vluchtten...
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagquote:
Dat is een kuttent. Vandaag nog bij halfords geweestquote:
NB rijgt graag mensen aan zijn vikinghakbijl.quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagongelooflijk hartverscheurend om te horen, maar toch. Maar ik wil niet moeilijk gaan doen nu.
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?quote:
IPH'tje dus.quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef GasTurbine het volgende:
OMG meid toch!
Ik moet een interview met ons aller schoolbaas doen, en misschien ook met Yolanthe Cabau van Kasbergen en Arjan Erkel (die gast die toen was ontvoerd) wat ze gaan laten zien met kerstviering (we hebben met school een samenwerking ofzo met een of andere stichting).
Krijg er 8 hendig-sjieke ckvpunten voor.
Wisten jullie dat Yolanthe 1,60 ofzo is?
Bij ons is het niet verplicht, vrijwillig, iedereen wilt meedoen en er is altijd een run op de kaartjes.quote:Op maandag 1 december 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haatte kerstuitvoeringen... Was bij ons verplicht en er werden zelfs leraren in de fietsenhokken neergezet, om te voorkomen dat de leerlingen vluchtten...
Als het zo doorgaat,quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Florian_ het volgende:
NB blijf wel in je achterhoofd houden dat agressie niets oplost. Niet voor jou, en al helemaal niet voor je vriendin. Je vriendin zal heus geen één of andere zeldzame aandoening hebben. Ze zullen heus snel de juiste diagnose stellen en haar daarvoor behandelen. In welk ziekenhuis ligt ze? En wat is het vooruitzicht als haar toestand in deze snelheid verlechterd zonder dat de oorzaak gevonden wordt?
Die gast moet toch gewoon de waarheid vertellen, wat kan hij daar aan doen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook even af, het lijkt mij een vrij normale vraagongelooflijk hartverscheurend om te horen, maar toch. Maar ik wil niet moeilijk gaan doen nu.
Die arts heeft haar niet ziek gemaakt, zijn enige doel is juist om haar beter te maken.quote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?
Alles brengt alsof hij met bakstenen gooit ?
Hij het over mijn vrouw heeft ? en mijn kindje ?
Alsof hij het over een broodje kaas heeft ?
Wat denk je zelf.
Hij brengt het niet eens tactvol.
En ik weet dat hij dat moet vragen en dergelijke
Maar een beetje meer empathie mag .
Enig idee hoe kanker zwaar al die onmacht is ?
Dat je ze voor je ogen ziet verzwakken ?
vermageren ?
Bleker worden ?
Gewrichten worden slap ?
Spieren ?
En je kan NIETS doen ?
En dan een arts die ontactvol dingen brengt.
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'quote:Op maandag 1 december 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mischien omdat hij de hele week al ontactvol is ?
Alles brengt alsof hij met bakstenen gooit ?
Hij het over mijn vrouw heeft ? en mijn kindje ?
Alsof hij het over een broodje kaas heeft ?
Wat denk je zelf.
Hij brengt het niet eens tactvol.
En ik weet dat hij dat moet vragen en dergelijke
Maar een beetje meer empathie mag .
Enig idee hoe kanker zwaar al die onmacht is ?
Dat je ze voor je ogen ziet verzwakken ?
vermageren ?
Bleker worden ?
Gewrichten worden slap ?
Spieren ?
En je kan NIETS doen ?
En dan een arts die ontactvol dingen brengt.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die arts heeft haar niet ziek gemaakt, zijn enige doel is juist om haar beter te maken.
Als je je dat maar bedenkt.
En of ze alles nou poeslief zeggen of niet, ze zullen er wel alles aan doen om ervoor te zorgen dat zij er weer bovenop komt.
Wat de neukquote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef GasTurbine het volgende:
Wisten jullie dat Yolanthe 1,60 ofzo is?
Ben het nooit snel met je eens, maar hier moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'
Dat zeg ik toch helemaal niet ?quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Nee meneer alles gaat goed hoor, nee we weten echt niet wat het is.'
Maar je moet NB ook begrijpen in zo'n tijd vat je zulks dingen wel ander opquote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze was al op school, en heel veel matti's die met haar op de foto wilden (stelletje rukkerts) moesten helemaal bukken.quote:
Want dan kunnen zulke dingen hard aan komen...quote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar je moet NB ook begrijpen in zo'n tijd vat je zulks dingen wel ander op
Ik begrijp NB ook wel heurs, maar hij laat het nu zo overkomen dat die arts er niks om geeft.quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik begrijp NB wel.
Maar ik zou die dokter dan ook weer niet in elkaar willen slaan
Ja herkenbaarquote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze was al op school, en heel veel matti's die met haar op de foto wilden (stelletje rukkerts) moesten helemaal bukken.
Jij kijkt mijn playlist?quote:
And James Morrison!quote:
Nogmaals er zijn meerdere manieren om dingen te vertellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik begrijp NB ook wel heurs, maar hij laat het nu zo overkomen dat die arts er niks om geeft.
Gister zag ik het staan ja. Nu niet, want ik zit niet naar je msnnaam te staren.quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij kijkt mijn playlist?
Jason Mraz
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet ?
Maar hij bracht het letterlijk:
Meneer wat heeft u liever , uw vrouw of uw kindje ?
Daar sta je dan met je bek vol tanden
En nogmaals ik heb er NIETS op gedaan.
Maar het was gewoon even de druppel.
Hij was wel eerlijk nu.quote:Op maandag 1 december 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nogmaals er zijn meerdere manieren om dingen te vertellen.
"Waar denken jullie heen te gaan?"quote:
Daar moet je tegen spelen of?quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef GasTurbine het volgende:
Straks voetbaltraining, en woensdag oefenwedstrijd dames-1![]()
Dat snap ik ook nog wel.quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..
Aan de andere kant, waarom zouden ze sociaal moeten zijn?
Ik zou liever een hele goede arts hebben die contactgestoord was dan een matige maar wel heel aardig.
Genialiteitquote:
Nee ik moet invallen..quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar moet je tegen spelen of?
Ik ga me er trouwens een paar flink neerhalen, grrrrquote:
Nou ja, als ze jou met zo'n vraag confronteren vind ik toch wel dat het enigszins tactvol gebracht dient te worden, hoor, hoe goed die arts ook is.quote:Op maandag 1 december 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je wel vaker bij artsen. Dat ze niet zo sociaal ingesteld zijn..
Aan de andere kant, waarom zouden ze sociaal moeten zijn?
Ik heb geen training.quote:Op maandag 1 december 2008 17:07 schreef GasTurbine het volgende:
Straks voetbaltraining, en woensdag oefenwedstrijd dames-1![]()
Ik heb nu The Dynamo of Volition ofseaux.quote:Op maandag 1 december 2008 17:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Genialiteit
Please don't stop the rain![]()
Gewoon doodsschoppen geven joh. 2 benen erin , noppen omhoog.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ga me er trouwens een paar flink neerhalen, grrrr![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen training.
Hockey was wel pwn, 3x gescoord!
Ik denk dat het altijd hard aankomt als je zo'n vraag moet stellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze jou met zo'n vraag confronteren vind ik toch wel dat het enigszins tactvol gebracht dient te worden, hoor, hoe goed die arts ook is.
Ja, daar heb je ook een punt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd hard aankomt als je zo'n vraag moet stellen.
Maa rje 'kan ervoor gaan zitten', of het inderdaad gewoon eruitgooienquote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagenquote:Op maandag 1 december 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Met trefbal een basketbal gepakt toen de lerares weg was, zal het niet snel meer vergeten![]()
![]()
Iets met bal volop in gezicht van iemand getorpedeerd.._!
Ja inderdaad, ik kan me geen vriendelijke manieren bedenken om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dan zou ik kiezen voor het eruit gooien. Je kan het nog zacht enzulks brengen maar het is gewoon een kut vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 17:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maa rje 'kan ervoor gaan zitten', of het inderdaad gewoon eruitgooien
Ooit eens met hockey iemand hoofd geraakt nadat ik te ver doorsloegquote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagen_!
Heel die bril kapot enzulks. Moet ze maar niet voor mijn racket duiken.
Mijn bril is onverwoestbaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk met badminton het racket in iemand gezicht geslagen_!
Heel die bril kapot enzulks. Moet ze maar niet voor mijn racket duiken.
Hier nog 1.quote:Op maandag 1 december 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
College truien vind ik ook mennus vet met een mennus overhemd eronder.
En zij klagen over het feit dat men geen respect meer voor ze heeft?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef MASD het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1885579
De nieuwe held ná rutger?
Hockey!quote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooit eens met hockey iemand hoofd geraakt nadat ik te ver doorsloegDie klap was best wel hard opzich.
Ja, ik ook. Maar het hangt er weer vanaf, stel de kans is groter dat de baby het overleeft..quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens: wat heeft NB gekozen?
Ik zou toch echt voor Mirre gaan.
Ken ik al.quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef MASD het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1885579
De nieuwe held ná rutger?
Voor Mirre ..quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens: wat heeft NB gekozen?
Ik zou toch echt voor Mirre gaan.
3 maandjes en 1 dagquote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NB?
Hoeveel weken zit de baby in de buik?
Dan nog zou ik voor m'n vriendin/vrouw gaan. Met haar wil ik oud worden en met haar wil ik een kind opvoeden. Dan is er altijd nog een 2e kans voor een kind, desnoods adopteren we er een.quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar het hangt er weer vanaf, stel de kans is groter dat de baby het overleeft..
Maar dan moet hij wel hee lgoed kunnen omgaan met een wokpan.quote:
Hehequote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hockey!
Je hebt gisteren het hockey addoratie sctopic gemist.
Dat had ik op de basisschool.quote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ooit eens met hockey iemand hoofd geraakt nadat ik te ver doorsloegDie klap was best wel hard opzich.
Wel als je single bentquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Terwijl ik vannacht ik bed lag spookte er allemaal seksscènes tussen mij en mijn ex door mijn hoofd.
Ben ik nu wanhopig?
Nee, maar je had het beter op video op kunnen nemen. Beter beeld enzo.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Terwijl ik vannacht ik bed lag spookte er allemaal seksscènes tussen mij en mijn ex door mijn hoofd.
Ben ik nu wanhopig?
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar als ik het zo lees ontzettend veel sterkte. Ik zou inderdaad ook voor mijn vriendin/vrouw gaan maar ik begrijp dat je niet op de mening van buitenstaande zit te wachten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor Mirre ..
Vind het on onmogelijke keuze ..
Maar ik kan mij zonder Mirre niets voorstellen..
[..]
3 maandjes en 1 dag
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan nog zou ik voor m'n vriendin/vrouw gaan. Met haar wil ik oud worden en met haar wil ik een kind opvoeden. Dan is er altijd nog een 2e kans voor een kind, desnoods adopteren we er een.
Je mag ons best de waarheid vertellen hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Terwijl ik vannacht ik bed lag spookte er allemaal seksscènes tussen mij en mijn ex moeder door mijn hoofd.
Ben ik nu wanhopig?
Neequote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Zotheid het volgende:
Ben ik nu wanhopig?
Heb je je al ingeschreven?quote:Op maandag 1 december 2008 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hockey!
Je hebt gisteren het hockey addoratie sctopic gemist.
En tegen mijn eigen reet aankijken zeker. Nee, bedankt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar je had het beter op video op kunnen nemen. Beter beeld enzo.
Shit...quote:
Ah, het is herkenbaar?quote:
Daarvoor neem ik het juist op!quote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En tegen mijn eigen reet aankijken zeker. Nee, bedankt.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En tegen mijn eigen reet aankijken zeker. Nee, bedankt.
[..]
Heb jij dat ook?quote:
Nee, ik wacht even tot mijn voet weer genezen is. Als ik geopereerd moet worden ben ik daar nog tot half jan mee bezig.quote:
Je echte eigen porno.quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor neem ik het juist op!
Maar je kan ook zo'n petje kopen en daar een camera op monteren. Je eigen POV pr0n!
Hauhau!quote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Hey maagd BP!
Nou, ik ben naar huis scheuren!
MAG DAT WEL VAN HET GELOOF?quote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig
Kung-Fu Irakees
Ik ben misselijkquote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Uw aller baas Broekpaling ist wiedermahl.
Godver, die heb ik ook nog niet opgehaald.quote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens kan ik mijn OVchip voor 2009 nog steeds halen.
Een petje op tijdens de seks? En witte sokken zeker.quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor neem ik het juist op!
Maar je kan ook zo'n petje kopen en daar een camera op monteren. Je eigen POV pr0n!
Niet zoveel slikken....quote:
Niet zeuren. Secks is secks.quote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een petje op tijdens de seks? En witte sokken zeker.
Hoi BP!
Ja, of zo'n bril met een camera.quote:Op maandag 1 december 2008 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een petje op tijdens de seks? En witte sokken zeker.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 1 december 2008 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?![]()
[..]
Nee, ik wacht even tot mijn voet weer genezen is. Als ik geopereerd moet worden ben ik daar nog tot half jan mee bezig.
Ik ben wel langs de tennisclub geweest, maar daar kan ik me pas in feb inschrijven voor lessen voor van de zomer.
Ik zal het meenemen...quote:
Als je nog niks gehad hebt wel ja.quote:
Pwnd.quote:Op maandag 1 december 2008 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen...
Voor nu is het te laat...
quote:Op maandag 1 december 2008 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je nog niks gehad hebt wel ja.
Sorry.
Uiteraard.quote:
Ik denk dat dat de kwaliteit van de seks zeker ten goede komt, vooral tijdens het beffen.quote:
Mijn teen gebroken. Al een half jaar geleden, het wil alleen niet zo goed helen.quote:
Hùù.quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar weet jij alles van.![]()
En nu ga ik cola drinken tegen de misselijkheid.
Wat een faalteen.!quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kwaliteit van de seks zeker ten goede komt, vooral tijdens het beffen.![]()
![]()
[..]
Mijn teen gebroken. Al een half jaar geleden, het wil alleen niet zo goed helen.
Een half jaar. Kanker.quote:Op maandag 1 december 2008 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de kwaliteit van de seks zeker ten goede komt, vooral tijdens het beffen.![]()
![]()
[..]
Mijn teen gebroken. Al een half jaar geleden, het wil alleen niet zo goed helen.
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Zotheid het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do about you now.
Ik heb hier langevingersquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb een pak oreo's op.
Kut.
Ai sed meeebeeeeeeee....quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Zotheid het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do about you now.
Iew.quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kut.
quote:
Sinds mei ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een half jaar. Kanker.![]()
Falende botten men. Opnieuw leren lopen ook zometeen?![]()
Ja.quote:
Gaan ze 'm dan opnieuw breken?quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinds mei ongeveer.
Ik ben nog tot half juli wezen sporten, toen was het eigenlijk al te laat.
Heb tot begin november met een gespalkte teen gelopen maar aangezien dat niet werkte zit het nu in het gips. Woensdag foto's maken en als het dan nog niet goed is heb ik over 2 weken een operatie, wat natuurlijk wel weer goaf is.![]()
[..]
Ja.
* Zotheid pakt ook zijn gitaar en doet mee.quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelen![]()
Evenaesedajkwdn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Dus ik denk zo onderweg naar huis. Heuj tof, ik ga thuis Evenescneseerne leren met Going Under.
Kanker men, ik nam niet eens de moeite naar de tabs te zoeken. Pwnde het nummer meteen.
Verkapte-kijk-mij-gitaar-spelen-post.
Garpjequote:Op maandag 1 december 2008 17:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben trainen
Sterkte NB en ik hoop dat de rest van jullie allemaal kankerhard falen.
Evenesceneneequote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Dus ik denk zo onderweg naar huis. Heuj tof, ik ga thuis Evenescneseerne leren met Going Under.
Kanker men, ik nam niet eens de moeite naar de tabs te zoeken. Pwnde het nummer meteen.
Verkapte-kijk-mij-gitaar-spelen-post.
Als het uberhaubt niet heelt valt er weinig te breken. Dan gaan ze er een schroefje inzetten.quote:Op maandag 1 december 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan ze 'm dan opnieuw breken?
Ik moest een beetje huilen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Gupje het volgende:
* Gupje opent Winamp en luister Lil Wayne en bangt mee met zen hoofd
quote:
Dude, dat zal een schroefje van niks zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Evenescenenee
[..]
Als het uberhaubt niet heelt valt er weinig te breken. Dan gaan ze er een schroefje inzetten.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef Gupje het volgende:
* Gupje opent Winamp en luister Lil Wayne en bangt mee met zen hoofd
Oreo's zijn chijl!quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kut.
Ik helemaal.quote:
Als ik dat nu ga eten, dan moet ik overgeven...quote:
Nou schop die wijven!quote:
Daarom proberen ze dat ook zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, dat zal een schroefje van niks zijn.Breek je zometeen je teen omdat 'ie broos is omdat er een gat in zit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat nu ga eten, dan moet ik overgeven...
quote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sinds mei ongeveer.
Ik ben nog tot half juli wezen sporten, toen was het eigenlijk al te laat.
Heb tot begin november met een gespalkte teen gelopen maar aangezien dat niet werkte zit het nu in het gips. Woensdag foto's maken en als het dan nog niet goed is heb ik over 2 weken een operatie, wat natuurlijk wel weer goaf is.![]()
[..]
Ja.
* DutchErrorist pakt z'n trouwe plastic gitaar en begint Paranoid op expert mode te spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie gitaar pakt en oasis gaat spelen![]()
HAHA, MILEY. WAAROM VAN DIE KLEUTER?quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn band wilt dit nummer spelen.
En ook 7 things vanmiley.
Verkapte ik-zit-in-een-band post.
Ik hedde oock 1.quote:Op maandag 1 december 2008 17:42 schreef Zotheid het volgende:
Mijn gitaarleraar leert mij Pink Floyd te spelen.
Verkapte kijk-mij-een-gitaarleraar-hebben post.
Die ziet er ranzig uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |