quote:Op maandag 1 december 2008 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vond haar echt goed in The Quiet en ben erg benieuwd naar Push.
Meen je dat? Want had niet eens door dat ik lapo had, zag het pas dat ik ff wou refreshen na dat ik ander topic had gelezen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Camilla en Elisha in 1 film =
![]()
Ik kwam er laatst achter dat ze dat kleine meisje was in Jurasic Park 2Toen had ze precies hetzelfde lieve koppie
Jaquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Meen je dat? Want had niet eens door dat ik lapo had, zag het pas dat ik ff wou refreshen na dat ik ander topic had gelezen.
asosquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn smaak in sites:
www.asos.com
www.freshcotton.nl
Ik bestel er best vaakquote:Op maandag 1 december 2008 16:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
asos
Nooit wat bij besteld maar wel tof.
Ze speelt alleen in de openingscenequote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]dan moet ik die nog een keer checken! Heb JP 2 en 3 nog nooit gezien
quote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef Vandaw het volgende:
[..]
JaSommige users doen er wel drie minuten over
Freshcottonquote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn smaak in sites:
www.asos.com
www.freshcotton.nl
Nee geen zin inquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef padlarf het volgende:
Had je niet kunnen wachten met deze TT tot mijn Oegandese-AIDSbabyleren jas met panda voering af was?
Hey wacht, dat heb ik wel gezien inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze speelt alleen in de openingscene. Ik heb de youtube ervan gevonden.
Spoiler: Ze gaat dood![]()
quote:
Deze noobdingen?quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
niemand reageert op mijn schoenen
Reden denk je?quote:Op maandag 1 december 2008 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
niemand reageert op mijn schoenen
Dan zou je mij er eens op moeten zienquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind ze serieus supergeil
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou je mij er eens op moeten zien!
Stuur maar een keer een picquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou je mij er eens op moeten zien!
Hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omg, daar kan ik echt niet op lopen.![]()
Dan ben ik ook echt bijna 2 meter met die dingen.
Die waren heul wel mooiquote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die clowndingen die jij postte![]()
![]()
177 hier.quote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat hoor ik van veel meisjes
ik ben zelf 1.68 dus kan het wel hebben zonder opeens belachelijk groot te zijn
!
Iddquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Toffe schoenen hoor NG
Het lijkt er echter op dat enkel ik en Zotheid jouw mening delen
Gepost in vorige deelquote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mennusjaloers, wat draag jij dan.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Toffe schoenen hoor NG
Het lijkt er echter op dat enkel ik en Zotheid jouw mening delen
Hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
177 hier.
Als ik zulke hoge hakken draag krijg je echt "Wie is die boom daar?"-taferelen.
Lange mooie gladde benen zijnquote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahatsja, het heeft ook wel wat hoor vind ik
krijg je van die eindeloze benen van
!
Als je hakken zou dragen, zou je wel een flink grotere vriend moeten hebben, anders staat het een beetje raarquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
177 hier.
Als ik zulke hoge hakken draag krijg je echt "Wie is die boom daar?"-taferelen.
Oeh.quote:Op maandag 1 december 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat hoor ik van veel meisjes
ik ben zelf 1.68 dus kan het wel hebben zonder opeens belachelijk groot te zijn
!
Nee met haar !quote:
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.quote:Op maandag 1 december 2008 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahatsja, het heeft ook wel wat hoor vind ik
krijg je van die eindeloze benen van
!
Er zijn een tweetal opties:quote:
Kut op stelten.quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.
Best kut, voor echt goede broeken ben ik dan 100 euro kwijt.En anders koop ik een een element broek bij de jongensafdeling.
quote:
Ik val sowieso niet op het type jongens dat hakjes-meisjes diggt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je hakken zou dragen, zou je wel een flink grotere vriend moeten hebben, anders staat het een beetje raar
Ah, dat is wel kut ja.. Maarja, wij kleinere meisjes kunnen heel jaloers zijn op jullie benen hoor hahahaquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan geen broeken in reguliere zaken kopen door mijn lengte, bij de meeste merken stopt de lengtemaat bij 34 inch. Ik heb 36.
Best kut, voor echt goede broeken ben ik dan 100 euro kwijt.En anders koop ik een een element broek bij de jongensafdeling.
Dus je hebt lange benenquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Geen wenkbrauwen ?quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Haar hoort op je tanden en hoofd ergens anders hoort het niet![]()
Dan is t snel opgelostquote:Op maandag 1 december 2008 16:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op het type jongens dat hakjes-meisjes diggt.
Op je tandenquote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Haar hoort op je tanden en hoofd ergens anders hoort het niet![]()
Zwartjes van 1883.quote:
Koulo lelijkquote:
1.90 ong hierquote:Op maandag 1 december 2008 16:35 schreef GasTurbine het volgende:
1.81 hier ghihihihi.
quote:
quote:
Zo heet die winkelquote:
Ik ken ook iemand van 2 meter.quote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey schatje
Ik heb overigens ook lange benen met mijn 2 meter inc. haar
toen we dat zongenquote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
KLB HOOLIGANS!! KLB HOOLIGANS!!!
JAJAJAJAJA KLB SC!!1!
1.70quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
KLB voetbalfans!! KLB voetbalfans!!!
JAJAJAJAJA KLB SC!!1!
Als ik creatief ben met mijn haar ben ik ook 2 meterquote:Op maandag 1 december 2008 16:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey schatje
Ik heb overigens ook lange benen met mijn 2 meter inc. haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |